Regeneracja zaciskow i jarzm
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Regeneracja zaciskow i jarzm
Witam,
Stalem sie (mam nadzieje) szczesliwym posiadaczem jarzm i zaciskow z GTI 8V pod tarcze 280x22
Przed zalozeniem dopuki sa w domu, chcialem je doprowadzic do porzadku i powymieniac w nich pare dupereli. W zacisku uszczelki tloczka (15) a w jarzmie sruby prowadzace i uszczelke sruby (14) Co wy na to?
W jarzmie przy srubie prowadzacej jest jakis specjalny smar, czy moge tam nalozec zwyklego samochodowego?
Stalem sie (mam nadzieje) szczesliwym posiadaczem jarzm i zaciskow z GTI 8V pod tarcze 280x22
Przed zalozeniem dopuki sa w domu, chcialem je doprowadzic do porzadku i powymieniac w nich pare dupereli. W zacisku uszczelki tloczka (15) a w jarzmie sruby prowadzace i uszczelke sruby (14) Co wy na to?
W jarzmie przy srubie prowadzacej jest jakis specjalny smar, czy moge tam nalozec zwyklego samochodowego?
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 21:05 przez Goofi, łącznie zmieniany 1 raz.
- majorr92
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: ndz cze 17, 2007 16:29
- Lokalizacja: Jarosław/Milton Keynes
- Kontakt:
Wyciągnij tłoczek i go posmaruj takim specjalnym smarem kosztuje 6zł tubka wielkości kropelki no troszeczkę większa, a co do tego drugiego smaru to nie wiem czy nie powinien być "miedziowy smar" chodź nie jestem pewny
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112665/]MÓJ Golfik[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
- majorr92
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: ndz cze 17, 2007 16:29
- Lokalizacja: Jarosław/Milton Keynes
- Kontakt:
Ja jak robiłem u siebie to poszedłem do kumpla do warsztatu i sprężonym (sprężarka) powietrzem tam gdzie był przewód hamulcowy a zaworek wkręć z powrotem tylko nie pamiętam jaką końcówkę używałem i musisz uważać przy samym końcu na palce bo strzela tłoczekGoofi pisze:Podepne jak bede wymienial, na razie musze sie obyc bez podpinania...sebal pisze:podpiąć pod przewód hamulcowy i depnąć pedał aż tłoczek wyskoczyGoofi pisze:a jak wyciagnac tloczek?
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 22:36 przez majorr92, łącznie zmieniany 4 razy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112665/]MÓJ Golfik[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
Hmmm, jakos nikt ze sprezarka do glowy nie przychodzi, ale moze podjade do jakiegos wulkanizatora, to mi uzyczy cisnieniamajorr92 pisze:Ja jak robiłem u siebie to poszedłem do kumpla do warsztatu i sprężonym (sprężarka) powietrzem tam gdzie był przewód hamulcowy a zaworek wkręć z powrotem tylko nie pamiętam jaką końcówkę używałem i musisz uważać przy samym końcu na palce bo strzela tłoczek
Poza tym moze wiecie do czego jest i gdzie sie wkreca srube numer 4 na rysunku...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości