Pilnie pomoc przy wymianie drążka kierowniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Marifex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 10:25
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Pilnie pomoc przy wymianie drążka kierowniczego

Post autor: Marifex » wt sie 14, 2007 09:29

Witam

Bardzo prosze koledzy napiszcie jak sie wymienia drążek kierowniczy od strony kierowcy

Po krotce napisze w czym klopot Golf 2 1991 rok bez wspomagania okazalo sie podczas wymiany koncówki (gałki) że ma z lewej strony drazek i gałke od nowosci chyba tzn złączone razem na stałe :kac:

Chcac wymienic galke musze to z robic razem z drazkiem I tu klopot Nie ma dojscia zeby go wykrecic z kolumny Przeszkadza wachacz, ruch jest tak mały ze nie mozna tego odkrecic Masakra klucz 27 ale ruch zerowy zrobilem ze 2 obroty ale idzie strasznie ciezko Chyba ze jest tam jakas kontra, wydaje sie ze z drugiej strony jest klucz 30 ale nie mam do tego dojscia

Moze ktos mnie poratuje i powie ze zle sie za to zabieram Wymienialem drazek w pasku B4 bez klopotu nie che mi sie wierzyc zeby tutaj w mk2 nie bylo dojscia i zeby wymagalo to odkrecenia wahacza :grrr:

Podpowiedzcie cos POZDRO
P.S dodam ze 3h wybijalem sworzen tak był zardzewiały :crazy: ale to pracuje w oleju i guma byla ok



Awatar użytkownika
forevwers
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: pt kwie 28, 2006 12:53
Lokalizacja: Sandomierz
Kontakt:

Post autor: forevwers » wt sie 14, 2007 10:47

tam masz nakretke kontrującą.zaraz przy kocowaniu drążka. najlepiej żeby ktoś ci pomógłod góry.zlapal kontre a ty od dolu drazkiem przekręć. nie trzeba dużo i tyle miejsca ile jest w zupelności starcza. wystarczy to poluzowac i dalej podzie juz rekami.


Obrazek

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » wt sie 14, 2007 13:46

tylko zaznacz sobie mniej-więcej gwint i tak dokręć ale i tak najlepiej i tak zbierzność sobie zrobić - mus. Pozdrawiam


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr sie 15, 2007 11:36

czerwonym kółkiem masz zaznaczone gdzie są śruby kontrujące, musisz zsunąć osłonę mieszkową z obudowy przekładni, w nowszych przekładniach regulowany był tylko drążek prawy (lewy nie) teraz zamontuj sobie z lewej strony też z wymienną końcówką
Obrazek


:-k ...

Marifex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 10:25
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Marifex » śr sie 15, 2007 12:43

Ok

Juz zrobione dzieki koledzy za pomoc. Z kanału było wszystko widac wczesniej ustawilismy sie na wymiane łóżyska i wyskoczyl ten drazek dodatkowo a auto stało poza kanałem

:pub: POZDRAWIAM

P.S moze macie jakis pomysl dlaczego w ciagu miesiaca wymienilem juz 2 łożyska z prawej strony



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 337 gości