Czy da sie zalozyc obrotomierz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
konradzik81
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: wt lip 31, 2007 14:14
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Czy da sie zalozyc obrotomierz

Post autor: konradzik81 » pt sie 03, 2007 09:59

Siemka

mam pytanie czy w golfie MK1 1.6D da sie zamontowac obrotomierz bez wiekszych przerobek nie mowie o wymianie zegarow co jest oczywiste ale czy nie trzeba grzebac w silniku itp

jestem ciekaw czy takie cos sie da bo jakos dziwnie mi sie jezdzi z zegarkiem obok predkosciomierza :bajer:
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 13:31 przez konradzik81, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sie 03, 2007 10:06

da sie zamontowac obrotek na pewno i chyba od alternatora bedzie sterowanie
Ostatnio zmieniony pt sie 03, 2007 10:06 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
konradzik81
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: wt lip 31, 2007 14:14
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: konradzik81 » pt sie 03, 2007 11:07

aha to spoko, a czy tam bedzie jakies "mocowanie" naped czy to jest elektryczny? bo w autach jestem zielony :cool:

a bylbym zapomnial czy mozna zalozyc do mojego diesela licznik ale z bezyny chodzi mi o obrotomierz i predkosciomierz czy bedzie noramalnie trybil ?



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pt sie 03, 2007 12:39

konradzik81 pisze:aha to spoko, a czy tam bedzie jakies "mocowanie" naped czy to jest elektryczny? bo w autach jestem zielony
Napęd jest elektryczny, wejście W w altku.
Co do zegarów od benzyny to może być kłopot z obrotkie, inna skala, inny "napęd". Lepiej poszukać od diesla



Awatar użytkownika
A`te
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 30, 2007 17:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: A`te » śr sie 15, 2007 02:05

Ktoś robił to już i może posłużyć radą z praktycznego pukntu widzenia? Alternator z wyjściem W raczej będzie pod maską czy raczej trzeba sobie zdobyć?
Ostatnio zmieniony śr sie 15, 2007 02:13 przez A`te, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » śr sie 15, 2007 09:19

jak juz to szukaj od diesla... jest zepelnie inna skala...
w dieselku masz bodajrze do 6 tys a benzynka ma do 7 tys..

w benzynce sie prosto podlacz bo dajesz tylko do cewki zaplonowej.... a dieselek ma chyba jakos pod alternator jak kolega wczesnie powiedizal...


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr sie 15, 2007 09:45

Wyjście W to nic innego jak sygnał z jednej z diód. Mogę rozebrać altka swojego i luknąć, w którą diodę nalezy się wpiąć lub sprzedać altek.



Awatar użytkownika
A`te
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 30, 2007 17:17
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: A`te » pt sie 17, 2007 13:35

Strzel fotke swojego alterka jeśli byś mógł...
I przyczaj pod którą diodę się podlutować.
Ostatnio zmieniony pt sie 17, 2007 13:35 przez A`te, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 215 gości