Brak mocy na 5 biegu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lesiu54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 10:57
Lokalizacja: Końskie

Brak mocy na 5 biegu

Post autor: lesiu54 » ndz sie 12, 2007 15:14

koledzy pomóżcie. moj golfik na 1,2,3 przyspiesza w mniarę sprawnie natomiast na 4 i5 nie ma mocy szczególnie na ostatnim przyspieszenie przy wyższych prdkościach trwa wieki:( pomóżcie co to może być. Dodam ze katalizator jest nie wyspawany i autko chodzi na gazie. na benzynie ma ten sam objaw:(
Ostatnio zmieniony ndz sie 12, 2007 22:07 przez lesiu54, łącznie zmieniany 1 raz.


Lesiu

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 12, 2007 15:23

lesiu54 pisze:przyspieszenie przy wyższych prdkościach trwa wieki:(
ale co rozumiesz przez wyzsze prędkości ??



lesiu54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 10:57
Lokalizacja: Końskie

Post autor: lesiu54 » ndz sie 12, 2007 15:25

no tak jak się jedzie na 5 czyli od około 80. i wogóle si nie zbiera nie przyspiesza:(, to znaczy idzie ale potzreba na to wieku :jezor:


Lesiu

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz sie 12, 2007 18:46

"całe wiek"i to jest pojęcie względne, to jest tylko 70km nie oczekuj od niego zbyt wiele.
Powymieniaj wszystkie filtry (paliwowy i powietrza) koszt 20zł.
Jeśli podejrzewasz zapchany katalizator to go wywal i wspawaj rurke lub strumienice.
Ja u mechanika w fordzie orionie zapłaciłem za wspawanie rurki 25 zł.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 13, 2007 00:08

Witam
Wedlug mnie w golfie 2 do przyspiesznaia uzywac powinno sie 3 biegów: 1, 2 ,3 biegu.
4 i 5 bieg moim zdaniem to biego ekonomiczne. Niezwykle elastyczne i dopracoweane.
Jednak mozesz meic racje jesli jest mułowaty na tych biegach to cos jest nie tak.
Przyczyny
1. Katalizator - lecz pisałes ze nie on jest odpowidzialny
2. Hmmm Moze tutaj byc prawie wszystko. Ciezko doradzic co sprawdzic nalezy. A czy to jest autko na gazniku?
Jesli tak to napisz jakim.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn sie 13, 2007 00:30

lesiu54 pisze:no tak jak się jedzie na 5 czyli od około 80. i wogóle si nie zbiera nie przyspiesza:(, to znaczy idzie ale potzreba na to wieku :jezor:
no to powinien iść lepiej !!
Moze nagraj filmik :P

tak jak pisałem proponuje powymieniać filtry !!

[ Dodano: Pon Sie 13, 2007 00:32 ]
Maćkooo pisze:4 i 5 bieg moim zdaniem to biego ekonomiczne.
na kasss na 4 to ja często wyprzedzam :PP



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn sie 13, 2007 00:58

po pierwsze - nie ma sinika 2ee tylko gaxnik pierburg 2E jak cos
po drugie sprawdź oznaczenie skrzyni, jesli masz 4T to nie dziw się, to jest skrzynia z długimi biegami i 5-tka jest biegiem ekonomicznym.
oznaczenie masz od spodniej częsci na płaskim kwałku skrzyni skrzyni o rozmiarze ok 2cmX5cm

pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 13, 2007 11:46

na kasss na 4 to ja często wyprzedzam :PP
Jak masz diesla to byc moze bo ja diesla nie mam .W dieslu moment obrotowy dostepny jest juz od 2000/2500 obr/min oczywiscie ten maxsymalny wiec diesle tak maja.
Prawda jest ze lepiej wyprzedzac na 4 niz wrzucac 3 i dusic autko jak szaleniec ale 4 i 5 to biegi ekonomiczne gdyz na 3 chyba nie jezdzisz zeby osczedzic paliwka.
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 11:48 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn sie 13, 2007 12:04

Zazwyczja jezdze na 4 czyli tak jak jade po zabudowanym te 55-60 to smigam na 4



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pn sie 13, 2007 17:29

To_mas pisze:
tak jak pisałem proponuje powymieniać filtry !!
To_mas jak już to ja pisałem a nie Ty, ale mniejsza z tym.
Proponuje także przyjżeć się układowi zapłonowemu. Świece, kopułka, palec - to moźna ocenić wzrokowo. Kable WN też, tylko do tego potrzeba nocy i odrobine wody.
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 19:35 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » wt sie 14, 2007 00:13

nie wiem jaki ma kolega dokładnie silnik, w moim autku jest też skrzynia 5, a dokładnie 4+E(konomic), więc nie dziwi mnie wcale że niema przyspieszenia na 5-ce przy prędkościrzędu 80km/h, przyspieszać sprawnie( w przypadku mojego auta) można dopiero, po przekroczeniu max momentu obrotowego (3200nm = 90km/h) i to na prostej drodze, a najlepiej mieć te 100km/h, poniżej to rzeczywiście trwa wieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 68 gości