silnik głupieje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
silnik głupieje
mam problem z moim 1.6(AEE) od pewnego czasu w trakcie jazdy szarpie gdy pedał gazu jest trzymany mniej więcej w połowie lub przestaje pracować tak jakby niemiał prądu lub paliwa,dopiero gdy rusze pedałem gazu wtedy reaguje,wymieniłem kopułke,palec i świece ale niestety niepomogło,prosze o pomoc,z góry dziękuje i pozdrawiam.
siemka RADEK12 Powiem tak jak ty te same mam problemy co Twój gofer identyczne.Przewaznie dzieje sie po dłuzszym postoju.Tez wszystko wymieniłem i co mogłem i objawy mi sie powtarzaja!! Pomóżcie koledze i równierz mi Pozdrawiam.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218151.html][img]http://images.spritmonitor.de/218151.png[/img][/url]
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
no ten silnik jest felerny i to bardzo...dodajcie tylko czy drga wam gdy pracuje na wolnych obrotach?? Najpierw proponuje wyczyścić przepustnicę i podpiąć się pod kompa. Trzeba sprawdzić błędy - jeśli są i po skasowaniu kompem wracają trzeba je usunąć mechanicznie. tj. wymienić część na którą wskazuje błąd. Następnie gdy błędów juz nie ma należy wprowadzić nastawy podstawowe i tyle. Niektórzy rozbierają przepustnicę zeby dostać się do potencjometru ale w zasadzie poza otwarciem i przeczyszczeniem trybów nie da się nic wiecej zrobić bo sam potencjometr ciężko naprawić
- wolfzan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 906
- Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
- Lokalizacja: Wrocław/Nisko
- Kontakt:
U mnie jest dziwne zjawisko: kiedy wciskam pedał gazu to zanim zacznie "brać" to jest trochę luzu, może to ma coś do rzeczy?AndrzejP4 pisze:Źle szukacie. Winny jest potencjometr położenia przepustnicy/położenia pedału gazu. Da się to wyczyścić i podgiąć wąsy potencjometru.
Filtr paliwa niedawno zmieniałem, nie wiem własnie jak z pompą. Też właśnie podejrzewam, że może być coś nie tak.zaba84 pisze:Ja bym proponowal sprawdzic filtr paliwa, i wydajnosc pompy paliwowej oraz czy daje dobre cisnienie.
U mnie wolne obroty są na poziomie około 650 i są w miarę równe. Myślałem, że to zdecydowanie za mało, ale wyczytałem, że ten właśnie silnik tak ma i jest ok. Ostatnio miałem problem z obrotami: Jadąc na jakimkolwiek biegu włączałem luz, wtedy obroty spadały do 1200 i tak przez ok 10 sek. Potem spadały i falowały od 800 - 1000. Pomogło odłączenie akumulatora na kilka minut. Jest jeszcze sprawa tego typu, że przy dodawaniu gazu słychać w okolicy przepustnicy jakiś świst: jakby jakieś lewe powietrze czy coś, co sądzisz o tym?Jacenty85 pisze:no ten silnik jest felerny i to bardzo...dodajcie tylko czy drga wam gdy pracuje na wolnych obrotach??
powinnes sprawdzic podstawe pod zespolem wtryskowym moze sie wypalila, a co do szarpniec albo braku mocy to czasem tez mi sie zdarzy, winna jest albo pompa paliwa albo potencjometr przepustnicy
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 19:05
- Lokalizacja: mikołów
Właśnie zrobiłem sobie Vaga na własny użytek i na dniach zerkne co trawie piszczy ale mam pytanie czy jeśli będe miał jakieś błędy których nie da sie skaskować bez wymiany to da sie przywrócić ustawienia podstawowe ?Jacenty85 pisze:no ten silnik jest felerny i to bardzo...dodajcie tylko czy drga wam gdy pracuje na wolnych obrotach?? Najpierw proponuje wyczyścić przepustnicę i podpiąć się pod kompa. Trzeba sprawdzić błędy - jeśli są i po skasowaniu kompem wracają trzeba je usunąć mechanicznie. tj. wymienić część na którą wskazuje błąd. Następnie gdy błędów juz nie ma należy wprowadzić nastawy podstawowe i tyle. Niektórzy rozbierają przepustnicę zeby dostać się do potencjometru ale w zasadzie poza otwarciem i przeczyszczeniem trybów nie da się nic wiecej zrobić bo sam potencjometr ciężko naprawić
Jest może jakaś fooporada jak przeczyścić przepustnice ? można tam coś zepsuć ? nie chciałbym nabroić :>
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 20:38 przez pietia-gce, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84264&start=45]Mój Dragongreen[/url]
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Ludzie gdzie przy wielopunkcie podstawa pod wtryskiem ??? no cóż pewnie kolega nie przeczytał oznaczenia ale do rzeczy. Co do zasysania przy dodaniu gazu to zjawisko całkowicie normalne do tego modelu jak również normalne jest lekkie "zwłoka" przy gwałtownym wciśnięciu gazu (jak gwałtownie wdusisz na rozgrzanym silniku to najpierw jest syknięcię a dopiero jakiś ułamek sekundy wchodzi na obroty) Jeśli tego nie masz to znaczy że masz zapłon przyspieszony a jak to masz to znaczy ze jest ok.
Co do błędów które trzeba usunąć mechanicznie to jeśli wymienisz uszkodzony element to wówczas ECU powinno automatycznie pozwolić na usunięcie błędu. Jak Ci falują to wyjmij przepustnicę i po prostu ją wyczyść (szczególnie klapka z kominem) i dokonaj wprowadzenia nastawów podstawowych (wpisujesz 001 i przejdź w nastawy)
Co do błędów które trzeba usunąć mechanicznie to jeśli wymienisz uszkodzony element to wówczas ECU powinno automatycznie pozwolić na usunięcie błędu. Jak Ci falują to wyjmij przepustnicę i po prostu ją wyczyść (szczególnie klapka z kominem) i dokonaj wprowadzenia nastawów podstawowych (wpisujesz 001 i przejdź w nastawy)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 72 gości