Problemy z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Borhardt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 14, 2007 19:43
Lokalizacja: Lubsko

Problemy z odpalaniem

Post autor: Borhardt » sob lip 14, 2007 19:55

Od chwili zakupu autka ( Golf MK2 - automat, + instalacja gazowa) a rzecz wydażyła się w marcu ubiegłego roku stale występuje ten sam problem a jest to problem z odpalaniem, podstawowe pytanie brzmi "czego jeszcze nie wymieniłem" co było związane z instalacją eletryczą żeby autko normalnie " odpalało" ale jak do tej pory bez wyrażnych rezultatów, autko w najmniej spodziewanym momencie "gaśnie".
Do tej pory wymieniłem: rozrusznik x 3, bezpieczniki, alternator, przewody, przełączniki na skrzyni biegów x 3, aparat zapłonowy x 2 etc. szkoda dalej wymieniać, może ktoś mógł by mi w jakiś sposób pomóc!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony sob sie 11, 2007 09:39 przez Borhardt, łącznie zmieniany 1 raz.


borhardt

Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » sob lip 14, 2007 22:37

Po prostu gaśnie ??? a w czasie jazdy nie szarpie nim czy coś???


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » sob lip 14, 2007 22:47

Pomimo, iż mam wyższy model, miałem podobny problem. Podczas jazdy bez wyraźniej przyczyny poprostu gasł. Problemem był przekźnik zasilający komputer (przekaźik 109), konkretnie luźne mocowanie styków. Sprawdź wszystkie przekaźniki, szczególnie ten od kompa skrzyni. Może pomóc.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Borhardt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 14, 2007 19:43
Lokalizacja: Lubsko

Post autor: Borhardt » ndz lip 15, 2007 10:14

Tak szarpie podczas jazdy ale rzadko, natomiast na postoju , (czyli na biegu jałowym) ma różne obroty. Wracając do tego przekażnika / stycznka to go nie sprawdzałem

D :Dzięki za informacje

[ Dodano: 15 Lip 2007 10:23 ]
Mam jeszcze jeden problem z jazdą !
podczas spadku temperatury przełączam "pstryszek" na benzynę i autko trochę
" chodzi na jałowym biegu" w chwili kiedy ruszam samochód gaśnie mimo rozgrzanego silnika i przyciśnięcia " lekko gazu"?
sprawdziłem wszystkie dysze i nic
Proszę o jakąś poradę :D


borhardt

Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » ndz lip 15, 2007 13:04

Ja bym sprawdził pompe paliwa


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Borhardt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 14, 2007 19:43
Lokalizacja: Lubsko

Post autor: Borhardt » ndz lip 15, 2007 21:18

Dzięki Bardzo za szybką odpowiedź, jutro biorę się rażno do dzieła, a o wynikach "niezłocznie powiadomię"
Jeszcze raz dzięki


borhardt

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pn lip 16, 2007 09:12

Borhardt, a nie byłoby szybciej iu lepiej założyć temat w dziale technicznym?? ...
tam miałbys o wiele większe szanse na konkretną i fachową odpowiedz... z racji ze tam multum ludzi zagląda ..
Borhardt pisze:Do tej pory wymieniłem: rozrusznik x 3,
to w końcu jak to ... nie kręci i nie odpala czy zapali ale gaśnie i potem mimo ponownego kręcenia nie odlala ?? kuryna 3 rozruszniki LOL.. tos sie wykosztował...



Borhardt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob lip 14, 2007 19:43
Lokalizacja: Lubsko

Post autor: Borhardt » pn lip 16, 2007 10:27

Dzięki za szybką odpowiedz!
To co miałbym do napisnia na temat swojego autka które kupiłem w zeszłym roku przez znajomych od " mechanika" można by tylko znależć w dziale " opowieści niesamowite, śmieszne i straszne" co jednak mnie nie zraziło w żadnym stopniu do tego autka i czuję się wręcz jak " hobbysta gawędziarz", większość usterek które miałem to były właśnie z pogranicza niesamowitych, choćby np. 1 rozrusznik który wymieniłem spalił się gdyż ( jak twierdził poprzedni wlaściciel - Mechanik " żle wkładałem kluczyk do stacyjki, Albo blik silnika, alternator, i pare innych rzeczy nie miało " masy" gdyż ów mechanik stwierdził że to nie jest potrzebne, takich historii jest wiele.
Ale wracając do tematu, ja jestem zupełna "świeżynka" na tym forum i za bardzo nie umiem się po tej stronie poruszać więc moje pytania są właśnie tutaj.
A z tym odpalaniem to jest i jedno i drugie w zależności od humoru autka
to narazie tyle :D


borhardt

Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » pn lip 16, 2007 13:19

Borhardt, Sprawdź poziom płynu chłodzącego i dolej go na maxa, ja też miałem takie objawy i gdy to zrobiłem jak ręką odjął. Podobno jak się ma silnik zagazowany, to trzeba pilnować płyn chłodzący. (Nie żartuję, na początku też w to nie wierzyłem, teraz mam spokuj).



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pn lip 16, 2007 13:36

Borhardt, ja bym poszedł tego "mechanika" :axe: a potem wzioł sie za sprawdzenie instalacji elektr. w tym golfie, bo jak ten "cudotwórca" coś namieszał to oprócz niego nikt nie wie co tam siedzi.

skoro auto ma fochy przy odpalaniu to poszukaj dobrego elektryka i niech posprawdza główne kable czy nie ma zwarć przebic, należałoby skontrolować stan stacyjki bo moze tu jest przyczyna "fochów", skoro piszesz ze raz kręci , a innym razem nie kręci, gaśnie itp.

moze zobacz jak sie zachowują kontrolki na desce w momencie takich gaśnięć, stacyjka moze mieć luzy, zwarcia.. dlatego sie palą podzespoły (rozrusznik) :D.

powymieniałeś już większość odbiorników (altek , rozruch, rozdzielacz itp.) więc wina musi leżeć po innej stronie, najprawdopodobnie w bebechach elektryki.

pierwsza rzecz to porządnie zmasować auto zeby prąd ładnie płynął :) ... i udać sie do elektryka
:bigok:



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » sob sie 11, 2007 00:17

Rozwiązałeś problem?
Do sprawdzenia :
-kostka stacyjki
-cewka zapłonowa
-wszystkie kable, w szczególności ten od halla przy aparacie zapłonowym.

Jeżeli gaśnie na benie i gazie, to ewidentnie coś z zapłonem. Czy wymieniłeś także kopułkę i palec? Czasem wyciera się grafit przekazujący iskrę na palec i sprężynka go za słabo dociska.

Czy przy odpalaniu rozrusznik kręci żwawo czy leniwie?
Ostatnio zmieniony sob sie 11, 2007 00:21 przez AndrzejP4, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
tajgerski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: wt sie 12, 2008 06:37
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: tajgerski » wt paź 28, 2008 23:29

Koledzy, a ze tak zapytam....
Co się stanie z rozrusznikiem jeśli po odpaleniu silnika wciąż kobita trzyma kluczyk na zapłonie i biedny wyje napędzany silnikiem ??????
Wytrzyma tą masakrę ?? Czy za 20 tym razem odmówi posłuszeństwa, bendix wyleci albo szczotki ????
Chodzi o Nie Moje autko, ale może kiedyś tam moje...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 299 gości