centralny zamek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

konrad_72

centralny zamek

Post autor: konrad_72 » śr maja 25, 2005 11:44

hello prosze mi powiedziec jak zrobic sobie otwieranie na pilota centralnego czy jako amator uda mi sie to zrobic czy zapłacic drożej i pojechac do specjalistów lubie sam cos dłubac i dlatego prosze o opinie pozdrawiam



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Centralny zamek.

Post autor: Andrzej1 » śr maja 25, 2005 12:37

Witam.
Zakładam że masz centralny zamek pneumatyczny.
Najtańszy sterownik z pilotem na giełdzie kosztuje 90 zł.Jeśli się troche znasz na elektryce sam to zrobisz w jedno popołudnie.Trochę dłubaniny z tapicerką przednich lewych drzwi.Pozdrawiam.
Andrzej.



Jozef
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: czw lut 24, 2005 09:50
Lokalizacja: Lubin

Post autor: Jozef » śr maja 25, 2005 13:28

Jeśli działa pneumatyczny central, to zaglądanie pod obicie drzwi nie jest konieczne, wystarczy podpiąć kabelki sterujace w poblizu kostki drzwiowej i po sprawie.



borbet
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 23:53
Lokalizacja: 100lica

Post autor: borbet » śr maja 25, 2005 13:36

Jozef pisze:Jeśli działa pneumatyczny central, to zaglądanie pod obicie drzwi nie jest konieczne, wystarczy podpiąć kabelki sterujace w poblizu kostki drzwiowej i po sprawie.
Albo przy pompce centrala.


dYZIO (nick: borbet)
[color=green][i]A ja jeżdżę na gazie...[/i][/color]

Marian_polska

Post autor: Marian_polska » ndz maja 29, 2005 15:16

w progu po lewej stronie z drzwi wychodzą cieńkie pszewody trzeba tam szukać prawdopodobnie czarny z czerwonym paskiem jak są otwarte to tam jest + a jak zamknięte to minus. Ale ostszegam z podłączaniem sterownika możesz mieć mały problem bo potszebne ci będą jeszcze pszekażniki. Jak masz alarm to wystarczą 2 pszekażniki i podłączasz pod wyj alarmu na tych wyjściach(a są 2) pojawia sie masa



Pablomed

Post autor: Pablomed » ndz maja 29, 2005 16:44

Troszkę niedokładnie tak.
Są dwa kaballki w wiązce drzwi kierowcy albo pasażera (szary i zielony o ile dobrze pamiętem). Jeden steruje otwieraniem, drugi zamykaniem CZ. Do zamykania lub otwierania CZ wystarczy impuls 1s, jak sie poda dłuższy impuls na ten kabelek od zamykania to domkną się też szyby i szyberdach, a jeśli i na ten ten do otwierania to można z pilota otworzyć szyby. Oba potrzebują plusa i zwykle potrzeba zrobić przerzutnik, ( czyli zastosować przekaźniki zmieniające minus na plus), bo alarmy na wyjściach do CZ dają prawie zawsze minus. Przy czym np w moim alarmie jest tak zwany trzeci kanał, który daje ok 15 s sygnał plus, wystarczająco długi żeby zamknąć szyby i dach. Więc musiałem tylko jeden przezrzutnik zrobić do otwierania CZ.



Marian_polska

Post autor: Marian_polska » ndz maja 29, 2005 17:26

jeszcze pytanko czy ty masz pneumatyk czy elektryczny zamek.



Pablomed

Post autor: Pablomed » ndz maja 29, 2005 17:29

Fabryczny pneumatyk



Marian_polska

Post autor: Marian_polska » ndz maja 29, 2005 17:29

Pablomed jak zrobiłeś na jednym pszekaźniku to chyba nie działa ci central z klucza ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości