obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rybniczanin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 10, 2007 20:22
Lokalizacja: rybnik

obroty

Post autor: rybniczanin » pt sie 10, 2007 20:36

mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mlekon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:58
Lokalizacja: ...:::FSL:::...
Kontakt:

Post autor: mlekon » pt sie 10, 2007 20:43

witam.
sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza przy wejsciu powietrza do wtrusku (nie pamietam jak to sie nazywa ale jest tam taka podkladka tak jakby laczenie tych elementow).mialem podobny problem kiedys w passacie



rybniczanin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 10, 2007 20:22
Lokalizacja: rybnik

Post autor: rybniczanin » pt sie 10, 2007 20:51

mlekon pisze:witam.
sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza przy wejsciu powietrza do wtrusku (nie pamietam jak to sie nazywa ale jest tam taka podkladka tak jakby laczenie tych elementow).mialem podobny problem kiedys w passacie
Dzieki za odpowiedz , ale podobno (tak powiedzili mechanicy pewnego duzego warsztatu w rybniku -swoja droga nie polecam , dlatego udałem sie tutaj ) to nie lewe powietrze , ale moze zle ogladali , ja osobiscie nie wiem gdzie zagladac bo sie na tym tak dobrze nie znam


Pozdrawiam

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Re: obroty

Post autor: Itor » pt sie 10, 2007 20:55

rybniczanin pisze:mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
trzeba zrobic adaptacje przepustnicy
tu masz napisane jak
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 20:57 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



rybniczanin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 10, 2007 20:22
Lokalizacja: rybnik

Re: obroty

Post autor: rybniczanin » pt sie 10, 2007 21:10

Itor pisze:
rybniczanin pisze:mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
trzeba zrobic adaptacje przepustnicy
tu masz napisane jak
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
...rowniez dziekuje za podpowiedz , podrukuje sobie te dane i zawioze do mechanika jakiegos , tylko jakiego ? heh ...dzis bez znajomosci to nawet do mechanika nie ma co jechac bo albo Cie oleje bo mu sie nie chce robic albo Cie skasuje tak ze głowa mała , moze ktos z moich stron jest i zna kogos kto mogłby to zrobic ?


Pozdrawiam

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Re: obroty

Post autor: Itor » pt sie 10, 2007 21:14

rybniczanin pisze:
Itor pisze:
rybniczanin pisze:mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
trzeba zrobic adaptacje przepustnicy
tu masz napisane jak
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
...rowniez dziekuje za podpowiedz , podrukuje sobie te dane i zawioze do mechanika jakiegos , tylko jakiego ? heh ...dzis bez znajomosci to nawet do mechanika nie ma co jechac bo albo Cie oleje bo mu sie nie chce robic albo Cie skasuje tak ze głowa mała , moze ktos z moich stron jest i zna kogos kto mogłby to zrobic ?
na 1000% musisz zaadaptowac przepustnice, ja tak w swoim aucie mialem, pamietaj ze w niektorych silnikach samo odpiecie na kilka minut akumulatora powoduje koniecznosc adaptacji przepustnicy a ty miales wymieniany potencjometr wiec miales na pewno zdejmowana przepustnice a juz sam ten fakt wymaga jej ponownego ustawienia

robisz to w serwisie vw, jezeli umiesz i masz interfejs to sam, lub szukasz warsztatu/elektryka samochodowego ktory ma vag i on ci to zrobi



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob sie 11, 2007 10:31

Hej ja moze sie podepne od temat jak mozna, Ja mam sinik ABS i mam podobne objawy to tez musze robic ten bajer z przepustnica?? Tylko ze u mnie rzadko zdarza sie co takiego jak kolece na ogol jest ok tylko jak cos mu odwali to ma takie podobne objawy.....


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » sob sie 11, 2007 10:36

zaba84 pisze:Hej ja moze sie podepne od temat jak mozna, Ja mam sinik ABS i mam podobne objawy to tez musze robic ten bajer z przepustnica?? Tylko ze u mnie rzadko zdarza sie co takiego jak kolece na ogol jest ok tylko jak cos mu odwali to ma takie podobne objawy.....
adaptacja



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob sie 11, 2007 15:55

ale oki oki.. czy zxa kazdym razem trzeba robic ta adaptacje jak sie odlaczy aku, albo jakas elektryke w okolicy wtryskiwacza itp?


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » sob sie 11, 2007 16:18

Itor pisze:ale oki oki.. czy zxa kazdym razem trzeba robic ta adaptacje jak sie odlaczy aku, albo jakas elektryke w okolicy wtryskiwacza itp?
po odłączeniu akumulatora należy przeprowadzić 20 - 30 min jazdę z różnymi prędkościami , wtym pozostawić pracujący silnik na 10 min na wolnych obrotach...



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob sie 11, 2007 18:05

Matador pisze:
Itor pisze:ale oki oki.. czy zxa kazdym razem trzeba robic ta adaptacje jak sie odlaczy aku, albo jakas elektryke w okolicy wtryskiwacza itp?
po odłączeniu akumulatora należy przeprowadzić 20 - 30 min jazdę z różnymi prędkościami , wtym pozostawić pracujący silnik na 10 min na wolnych obrotach...
no oki, a co to mi da, nie bede mustal robic tego bajeru z przepustnica? jakis tydzien temu odlaczalem aku zeby zmienic klemy, to moze jeszcze raz odlaczyc i zrobic wszystko tak jak mowisz..??


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » sob sie 11, 2007 19:16

zaba84 pisze:
Matador pisze:
Itor pisze:ale oki oki.. czy zxa kazdym razem trzeba robic ta adaptacje jak sie odlaczy aku, albo jakas elektryke w okolicy wtryskiwacza itp?
po odłączeniu akumulatora należy przeprowadzić 20 - 30 min jazdę z różnymi prędkościami , wtym pozostawić pracujący silnik na 10 min na wolnych obrotach...
no oki, a co to mi da, nie bede mustal robic tego bajeru z przepustnica? jakis tydzien temu odlaczalem aku zeby zmienic klemy, to moze jeszcze raz odlaczyc i zrobic wszystko tak jak mowisz..??
nic ci nie da zdejmowanie klem i jezdzenie 20-30 min, ja tak robilem i pupa, dopiero po adaptacji na vagu problem ustal



zaba84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:35
Lokalizacja: wrocław <ZNK>
Kontakt:

Post autor: zaba84 » sob sie 11, 2007 19:52

yhh.... a sam tego nie popierdziele bo zamierzam zakupic interfece...?? zloze p3 500mhz i do garazu.. :D


byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...

sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » sob sie 11, 2007 20:01

zaba84 pisze:yhh.... a sam tego nie popierdziele bo zamierzam zakupic interfece...?? zloze p3 500mhz i do garazu.. :D
pozycz od kogos laptopa i tyle



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości