obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 20:22
- Lokalizacja: rybnik
obroty
mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 20:22
- Lokalizacja: rybnik
Dzieki za odpowiedz , ale podobno (tak powiedzili mechanicy pewnego duzego warsztatu w rybniku -swoja droga nie polecam , dlatego udałem sie tutaj ) to nie lewe powietrze , ale moze zle ogladali , ja osobiscie nie wiem gdzie zagladac bo sie na tym tak dobrze nie znammlekon pisze:witam.
sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza przy wejsciu powietrza do wtrusku (nie pamietam jak to sie nazywa ale jest tam taka podkladka tak jakby laczenie tych elementow).mialem podobny problem kiedys w passacie
Pozdrawiam
Re: obroty
trzeba zrobic adaptacje przepustnicyrybniczanin pisze:mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
tu masz napisane jak
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 20:57 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 20:22
- Lokalizacja: rybnik
Re: obroty
...rowniez dziekuje za podpowiedz , podrukuje sobie te dane i zawioze do mechanika jakiegos , tylko jakiego ? heh ...dzis bez znajomosci to nawet do mechanika nie ma co jechac bo albo Cie oleje bo mu sie nie chce robic albo Cie skasuje tak ze głowa mała , moze ktos z moich stron jest i zna kogos kto mogłby to zrobic ?Itor pisze:trzeba zrobic adaptacje przepustnicyrybniczanin pisze:mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
tu masz napisane jak
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
Pozdrawiam
Re: obroty
na 1000% musisz zaadaptowac przepustnice, ja tak w swoim aucie mialem, pamietaj ze w niektorych silnikach samo odpiecie na kilka minut akumulatora powoduje koniecznosc adaptacji przepustnicy a ty miales wymieniany potencjometr wiec miales na pewno zdejmowana przepustnice a juz sam ten fakt wymaga jej ponownego ustawieniarybniczanin pisze:...rowniez dziekuje za podpowiedz , podrukuje sobie te dane i zawioze do mechanika jakiegos , tylko jakiego ? heh ...dzis bez znajomosci to nawet do mechanika nie ma co jechac bo albo Cie oleje bo mu sie nie chce robic albo Cie skasuje tak ze głowa mała , moze ktos z moich stron jest i zna kogos kto mogłby to zrobic ?Itor pisze:trzeba zrobic adaptacje przepustnicyrybniczanin pisze:mk3-obroty , nie zawracałbym Wam głowy , ale silniczek krokowy nowy nie pomogł , potencjometr przepustnicy tez nie , moze ktos mi cos doradzi , mam silnik 1.8 ADZ.....66kw rocznik 97 , przebieg 115tys (ksiazka) objaw jest taki ...
na wolnych nie schodzi ponizej 1000obr, a jak sie przegazuje to lubi sie zawiesic w okolicy 2tys obrotow , wolno w ogole jakos schodza po przegazowaniu , ale najgorsze jest to ze jak sie juz jedzie i rzuca biegami to pomiedzy biegami w tym krotkim czasie jak mam sie sprzegło obroty zamieraja w miejscu , tak jakbysmy nie sciagali nogi z gazu wcale , odbija sie to na spalaniu pewnie pozatym dziwnie sie jezdzi , bardzo prosze o pomoc , z gory dziekuje
tu masz napisane jak
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm
robisz to w serwisie vw, jezeli umiesz i masz interfejs to sam, lub szukasz warsztatu/elektryka samochodowego ktory ma vag i on ci to zrobi
Hej ja moze sie podepne od temat jak mozna, Ja mam sinik ABS i mam podobne objawy to tez musze robic ten bajer z przepustnica?? Tylko ze u mnie rzadko zdarza sie co takiego jak kolece na ogol jest ok tylko jak cos mu odwali to ma takie podobne objawy.....
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
ale oki oki.. czy zxa kazdym razem trzeba robic ta adaptacje jak sie odlaczy aku, albo jakas elektryke w okolicy wtryskiwacza itp?
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
no oki, a co to mi da, nie bede mustal robic tego bajeru z przepustnica? jakis tydzien temu odlaczalem aku zeby zmienic klemy, to moze jeszcze raz odlaczyc i zrobic wszystko tak jak mowisz..??Matador pisze:po odłączeniu akumulatora należy przeprowadzić 20 - 30 min jazdę z różnymi prędkościami , wtym pozostawić pracujący silnik na 10 min na wolnych obrotach...Itor pisze:ale oki oki.. czy zxa kazdym razem trzeba robic ta adaptacje jak sie odlaczy aku, albo jakas elektryke w okolicy wtryskiwacza itp?
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
nic ci nie da zdejmowanie klem i jezdzenie 20-30 min, ja tak robilem i pupa, dopiero po adaptacji na vagu problem ustalzaba84 pisze:no oki, a co to mi da, nie bede mustal robic tego bajeru z przepustnica? jakis tydzien temu odlaczalem aku zeby zmienic klemy, to moze jeszcze raz odlaczyc i zrobic wszystko tak jak mowisz..??Matador pisze:po odłączeniu akumulatora należy przeprowadzić 20 - 30 min jazdę z różnymi prędkościami , wtym pozostawić pracujący silnik na 10 min na wolnych obrotach...Itor pisze:ale oki oki.. czy zxa kazdym razem trzeba robic ta adaptacje jak sie odlaczy aku, albo jakas elektryke w okolicy wtryskiwacza itp?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 494 gości