Chcialbym podsumowac moj problem z silnikiem, po przejrzeniu tematow na forum dochodze do wniosku ze siadla mi sonda lambda albo silniczek krokowy.
Po pierwsze silnik ma za wysokie obroty na biegu jalowym ( przeczyscilem silniczek krokowy ) Po drugie brakuje mu mocy ( sonda lambda dziala chyba w trybie awaryjnym bo swieci mi sie zolta lampka, po restarcie tzn odlonczenia akumulatora na noc lampka gasnie a moc powraca ) Chcialbym dodac ze ta guma z tylu silniczka krokowego przypomina flak choc chyba powinna napelniac sie powietrzem ale tego nie wiem, posiadam silnik 1.8 monojetronik 90 km z 88 Prosze podzielcie sie swoimi doswiadczeniami
silnik krokowy oraz sonda lambda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Użytkownik
- Posty: 391
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
- Lokalizacja: Legionowo
niestety wyczyszczenie silniczka krokowego nie zawsze pomaga. czesto jest tak ze trzeba kupic nowy.
Jesli pali ci sie lampka to powinienes odczytac jaki to jest blad.Zawsze mozesz sprawdzic poprawnosc dzialania sondy np. woltomierzem. Mozesz takze odlaczyc sonde i przejechac sie autkiem i jesli bedzie jakas poprawa to trzeba ja wymienic.
Jesli pali ci sie lampka to powinienes odczytac jaki to jest blad.Zawsze mozesz sprawdzic poprawnosc dzialania sondy np. woltomierzem. Mozesz takze odlaczyc sonde i przejechac sie autkiem i jesli bedzie jakas poprawa to trzeba ja wymienic.
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 15:30
- Lokalizacja: Olsztyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości