Samozapłon golfII 1.8 GU

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Samozapłon golfII 1.8 GU

Post autor: ryu » sob maja 28, 2005 21:06

Witam, kupiłem od Goebelsa golfika, ale jego największy mankament to samozapłon. A oto kilka szczególów: powstaje jak się silnik mocno zagrzeje, nie można zgasić auta, bo cały czas nim trzęsie, a jest to automat, więc jest to mocno uciążliwe. Wymieniłem przewody i świece (dałem Brisk trzyelektrodowy, ale trzeba chyba będzie wrzucić NGK). Oczywiście olej i pasek rozrządu. Olej był czarny i śmierdział mocno benzynką- na mój gust przejechał bez wymiany z 50 tyś. Pod pokrywą zaworów było mnóstwo szlamu- wyczyściłem. Acha, zapłon ustawiony na lampie. Co jeszcze można przeglądnąć?



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Re: Samozapłon golfII 1.8 GU

Post autor: paulox » sob maja 28, 2005 21:12

ryu pisze:Witam, kupiłem od Goebelsa golfika, ale jego największy mankament to samozapłon. A oto kilka szczególów: powstaje jak się silnik mocno zagrzeje, nie można zgasić auta, bo cały czas nim trzęsie, a jest to automat, więc jest to mocno uciążliwe. Wymieniłem przewody i świece (dałem Brisk trzyelektrodowy, ale trzeba chyba będzie wrzucić NGK). Oczywiście olej i pasek rozrządu. Olej był czarny i śmierdział mocno benzynką- na mój gust przejechał bez wymiany z 50 tyś. Pod pokrywą zaworów było mnóstwo szlamu- wyczyściłem. Acha, zapłon ustawiony na lampie. Co jeszcze można przeglądnąć?
Silnik moze byc zawalony nagarem. Nagar jak sie rozgrzeje to dziala prawie jak swieca zarowa w dieslu i po zgaszeniu silnika moze jeszcze probowac pracowac. Tylko jak oczyscisz z nagaru to moze sie okazac ze bedzie luz miedzy tlokami a cylindami i kaplica :blush:


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » ndz maja 29, 2005 09:16

A jak najlepiej go oczyścić? Zastosować te magiczne preparaty dolewane do oleju?



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » ndz maja 29, 2005 22:19

ryu pisze:A jak najlepiej go oczyścić? Zastosować te magiczne preparaty dolewane do oleju?
Oleje syntetyczne czyszczą ale mogą ci rozszczelnic silnik i nie bedzie kompresji (chyba) więc troche ryzykowne to jest.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz maja 29, 2005 22:44

ja bym sprawdził kompresję i w zależności od wyniku pomyślał nad ściągnięciem głowicy, mechaniczne oczyszczanie z nagaru, palnowanie, sprawdzenie zaworów, wymiana paska rozrządu, sprawdzenie luzów tłoków i może wymiana pierścieni (a może radykalny remoncik) to prace gdyby kompresja była kiepska, jak będzie dobra to sprawdziłbym pasek rozrządu może jest przestawiony



Awatar użytkownika
CHECIK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Kontakt:

Post autor: CHECIK » ndz maja 29, 2005 23:28

Mam 1.8 GU i miałem takie same cyrki.Odpowiedzialny był za to siłownik w gażniku 2e2 po jego lewej stronie jak patrzysz z przodu auta.Możesz mieć go do wymiany.Musiałbyś opisać dokładniej jak ci autko fiksuję.Mam ten sam silniczek i trochę już walki przeżyłem z tym zakichanym gażnikiem.Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 249 gości