Silnik sie dlawi, szarpie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

nawro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr sie 08, 2007 15:30
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Silnik sie dlawi, szarpie

Post autor: nawro » śr sie 08, 2007 16:07

Witam .
A więc przechodząc do sedna sprawy mam problemy przy których mam nadzieje że ktoś mi pomoże mam Golfa 2 silnik 1.6 benzynę bez instalacji lpg i mam otóż takie problemy.
- odpalam samochód po nocy chcem nim ruszyć a dodaje gazu a on sie jakby czymś dławił i tp tylko za dodanie gazu po raz pierwszy.
- np jadę chcem także przyspieszyć i i jakby silnik sie dławił i łapał takie "zamułki" a gaz mam wciśnięty i nagle takie szarpnięci i przyspiesza.
- jade spobie dajmy na do 40 km/h i jest tam na 1100 obrotów i też nie daje dażu a samochód od czasu do czasu sam szarpie i nie wiem o co chodzi.
- i ostatni problem jest taki że silnik jest rozgrzany i dojeżdżam do skrzyżowania i samochód mi gaśnie jak spada z obrotów lub tak "przygasa"
BłAGAM NIECH MI KTOś POMORZE BO NIE DAJE SOBIE Z TYM RADY
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2007 16:50 przez nawro, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr sie 08, 2007 16:19

Z tym przygasaniem na światłach, to prawdopodobnie wina gaźnika - poszukaj na forum "Nierówne obroty silnika 1.6 PN" - bo podejrzewam, że taki masz silnik. A co do dławienia się przy przyśpiezaniu, to wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to ja podejrzewam pompkę paliwa, choć nie jestem do końca pewien. Z tym gaśnięciem jak jest zimny wymiana filtra kiedyś mi pomogła, ale teraz mam to samo, po wymianie filtra nic się nie zmieniło, więc myślę, że to pompka.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » śr sie 08, 2007 16:35

Tu masz cały temat jak chłopaki poradzili sobie z problemami z gaźnikiem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50360
Ostatnio zmieniony śr sie 08, 2007 16:36 przez Jerzas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr sie 08, 2007 17:33

Witam
Mam podobne problemu co ty.
Napisz wpierw czy masz gaznik czy wtrysk( Ps podejrzewam ze masz gaznik).
Ostrzegam ze naprawa nie bedzie prosta. Ja jeszcze z tym walcze ale juz prawie jestem w domu.
Ale pare rzezcy bedezie trzeba wymienic tak czy owak.
NAjpierw napisz co wymieniałes badź zostało wymienione.
Pozdro powalczymy :pub:


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
kolizebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:16
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: kolizebo » sob sie 11, 2007 10:58

Witam! Pewnie masz gaźnik elektroniczny Pierburg 2ee ecotronic i stąd te problemy, znane wszystkim użytkownikom golfów z silnikiem PN :) Oczytałem się już na forum o tym mnóstwo i mam pytanie do fachowców, czy ten gaźnik w ogóle się da naprawić, skoro dostęp do części jest praktycznie niemożliwy, a nowe części w ASO kosztują tyle, że bajka?? Naprawy są kosmicznie drogie i to nie daje pewności, że za jakiś czas gaźnik znowu nie będzie świrował... Czy jest sens bawić się w naprawy, skoro za 300 - 400 zł można wymienić sobie na mechanicznego Pierburga?? Znacie w ogóle jakiegoś prawdziwego speca od tych gaźników, bo zdecydowana większość gaźnikowców nawet nie chce się za to brać? :) Pozdrawiam!


It's better to burn out than to fade away!

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » sob sie 11, 2007 18:49

Powiedzcie mi, bo tez chcialbym umiec jak wy, na podstawie czego wnioskujecie ze nawro ma pierburga 2ee ?.....


nawro, Kolego, najpierw sie pisze jaki sie posiada silnik....



Awatar użytkownika
kolizebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:16
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: kolizebo » pt sie 17, 2007 12:46

hym... przeczucie? :P


It's better to burn out than to fade away!

MichalStefan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 17:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: MichalStefan » pt sie 17, 2007 16:11

Więcej niż przeczucie, :) to na pewno pierburg 2ee - silnik PN :D



xemax
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:15
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: xemax » pn wrz 03, 2007 00:22

U mnie objawy są takie same a mam silnik na wtrysku 1.3 NZ
pompka paliwa pracuje dosyć głośno (słychać ją w środku samochodu podczas postoju)
Odma, zapłon i czujniki są sprawne.
:cry:



Freyu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 20:11
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Freyu » pn wrz 03, 2007 10:31

Mam bardzo podobne problemy w moim Mk3 1,6 z gazem sekwencyjnym. Po nocnym staniu jeszcze na benzynie ma nieraz "zamułkę". Poza tym jak jest na luzie i silnik sobie pracuje to słychac wyraźnie że nie jest to równa praca i potrafi nawet zgasnąć. w ogóle chyba cos z obrotami jest nie tak bo teraz trzyma się na poziomie ok 600-650 a wydaje mi się że kiedyś trzymał ok 800 i było ok.



Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » pn wrz 03, 2007 12:34

Nie wiem jaka jest konstrukcja 1,6 ale w moim 1,3i pracę zakłócał mi stycznik (wyłącznik) biegu jałowego którego udało się własnymi środkami przywrócić do życia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 323 gości