szarpanie przy jeździe...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Niedziel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn gru 25, 2006 12:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpanie przy jeździe...

Post autor: Niedziel » wt sie 07, 2007 22:31

Witam wszystkich! obawiam sie ze będę musiał wymienić sprzęgło, w czasie jazdy przy przyspieszaniu delikatnie szarpie mi cale auto... czy już docisk powoli pada???



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr sie 08, 2007 08:02

ostatnio na forum byl podobny temat - wymiana swiec pomogal.
Przejzyj zaplon i wymien swiece



Awatar użytkownika
viewioor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Post autor: viewioor » ndz sie 19, 2007 11:13

Mi tak szarpie autkiem jak sie silnik nagrzeje,niekiedy nawet gasnie.Swiece wymienialem w tamtym miesiacu i nie wiem co sie dzieje.Juz kurde nie mam nerwow do tego mojego golfa.Zgasnie na skrzyzowaniu i nie chce nieraz odpalic.Dopiero za kilka chwil odpala ale i tak szarpie strasznie.


[url=http://hidentity.org/][img]http://hidentity.org/hid/PL761944.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » ndz sie 19, 2007 11:27

Wymień świece, przewody, sprawdź poduszki pod silnikiem.
Następnie sprawdź silnik krokowy, pompkę paliwa, przepustnicę, przepływomierz.
Jeżeli wszystko to będzie ok, to dopiero wtedy zastanawiaj się nad sprzęgłem. Od razu nie ma się co brać za to, bo to kosztowna zabawa, a może okazać się zupełnie zbędna :smoke:



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz sie 19, 2007 11:33

układ zapłonowy sprawdź w szczególności czujnik halla. Poduszek nie musisz wymieniać na próżno bo to co dostaniesz w sklepach do lipa. Wrzuć na wsteczny i zaciągnij ręczny. Jeśli przy próbie ruszania poduszka nie puka to sobie odpuść. Silniczek krokowy możesz przeczyścić bo on może wpływać na gaśnięcie auta. Przepustnicy nie musisz bo u Ciebie w ABD ona myje się sama:) a przepływimierza to wcale nie masz. Wydaje mi się, że u Ciebie winny jest czujnik halla lub cewka zapłonowa



Awatar użytkownika
viewioor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Post autor: viewioor » ndz sie 19, 2007 11:35

wolfzan, juz byl u 3 mechanikow i takie z nich geniusze,ze tylko place a problem zostaje. Moze to cos w tym stylu jak opisano tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84707 ? Sprawdze dzisiaj, juz doslownie mi sie nie chce a kasa sie konczy powoli :/

[ Dodano: 19 Sie 2007 11:36 ]
Jacenty85, Sprawdze, thx :)


[url=http://hidentity.org/][img]http://hidentity.org/hid/PL761944.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz sie 19, 2007 11:45

sprawdź też czy nie masz przebicia na końcówkach kabli WN. Jesli jest przebicie warto zdjąć metalowe końce. Oczywiście podstawe pod wtryskiem sprawdzałeś - taka guma pod całym zespołem wtryskowym. Jesli jest dziurawa to warto wymienić.



Awatar użytkownika
viewioor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Post autor: viewioor » ndz sie 19, 2007 12:01

Musze sobie pozapisywac co posprawdzac bo kompa nie bede mial przy sobie jak bede autko robil :)) Wlasnie szukam na forum jak wymienic klocki hamulcowe z przodu bo jak wczoraj wymienilem amory na przod to klocki tez chcialem i znalazlem przy okazji topic o szrpaniu i gasnieciu. Odnosnie klockow to wczoraj probowalem odkrecic zacisk i za chiny ludowe sruba nie chce ruszyc.Macie jakies pomysly jak ja "zmiekczyc" ? Dostala wczoraj wd40,moze dzisiaj ruszy.
Ostatnio zmieniony ndz sie 19, 2007 12:02 przez viewioor, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://hidentity.org/][img]http://hidentity.org/hid/PL761944.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
LUSKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lut 10, 2007 11:43
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: LUSKA » ndz sie 19, 2007 12:52

A filtry sprawdziłeś?



Awatar użytkownika
viewioor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Post autor: viewioor » ndz sie 19, 2007 12:53

LUSKA, filtry...?To tez posprawdzam :)


[url=http://hidentity.org/][img]http://hidentity.org/hid/PL761944.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
LUSKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lut 10, 2007 11:43
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: LUSKA » ndz sie 19, 2007 13:10

Oczywiście chodzi o filtr powietrza i paliwa(mało kto go zmienia). Co do śruby imbusowej to musisz mieć mocny imbus + przedłużka i jazda. Gorzej jak się wyrobi -to wtedy jedynie żabką.



Awatar użytkownika
viewioor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:13
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Post autor: viewioor » ndz sie 19, 2007 13:22

LUSKA, okropne dojscie jak na zabke a wczoraj jednego imbusa zlamalem a drugiego wygialem i za nic nie ruszylo chociaz milimetr :/


[url=http://hidentity.org/][img]http://hidentity.org/hid/PL761944.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
LUSKA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob lut 10, 2007 11:43
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: LUSKA » ndz sie 19, 2007 14:07

Żabką da radę (sam tak robiłem). Tylko musisz tą czarną osłonę na śrubę odciąć( a po założeniu nowych klocków przykleić) , żebyś miał możliwość dojścia kluczem do łba śruby. Ewentualnie możesz spróbować poluźnić śrubę przecinakiem.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 279 gości