problem z oświetleniem wskazników zegarów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

problem z oświetleniem wskazników zegarów

Post autor: PROGRAF » pn sie 06, 2007 22:23

hejka :bajer:

normalnie się załamuje powoli :crazy:

mam problemik z oświetleniem zegarów
tnz raz jest raz go nie ma
żarówki oki
włącznik też
myślałem że to ściemniacz ale on działa

poprostu raz oświetlenie jest a raz ginie
wkurza mnie to tym bardziej że dużo śmigam nockami i deska rozdzielcza wygląda ja czarna dziura :crazy:

pozdro.
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 23:44 przez PROGRAF, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pn sie 06, 2007 23:03

odkręć zegary(dwie śruby), do oświetlenia ich służą bodajże 3 żarówki (chyba tyle już nie pamiętam) sprawdz czy jakaś nie wyskakuje z gniazda albo czy styki są czyste, przy okazji wyjmowania zegarów sprwdzisz też czy wiązka która do nich wchodzi się nie poluzowała bo to może jedyna przyczyna twoich problemów, pozdrawiam
PS. temat podświetlenia zegarów był już parę razy maglowany na forum więc w razie czego opcja "szukaj"


Obrazek

Awatar użytkownika
boges74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 800
Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: boges74 » pn sie 06, 2007 23:41

Lukasz_mk2 pisze:wiązka która do nich wchodzi się nie poluzowała
no dokładnie, pamietaj że ta wtyczka musi byc silno wciśnieta, i sprawdź czy7 żarówki są dobrze przykręcone..



Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » wt sie 07, 2007 01:02

Lukasz_mk2 pisze:do oświetlenia ich służą bodajże 3 żarówki (chyba tyle już nie pamiętam)
Jak ostatnio rozbierałem deskę, to miałem dwie żarówki.


Też mam problem z podświetleniem zegarów.
U mnie pomaga mocne walnięcie w deskę powyżej zegarów. Metoda może toporna, ale doraźnie działa wyśmienicie, bo do zgaszenia auta wszystko jest ok.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » wt sie 07, 2007 01:08

oki
sprawdze tę wiązke i mocowanie żarówek

jeśli chodzi o walenie w dechę to waliłem dopóki pomagało
ale teraz już walenie nie pomaga :bigok:

dzięki i pozdro.



Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » wt sie 07, 2007 01:28

PROGRAF pisze:oki
sprawdze tę wiązke i mocowanie żarówek

jeśli chodzi o walenie w dechę to waliłem dopóki pomagało
ale teraz już walenie nie pomaga :bigok:

dzięki i pozdro.
Dobrze wiedzieć, że walenie nie jest rozwiązaniem na zawsze. :D
Jak zrobisz, to napisz co było.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » wt sie 07, 2007 09:50

PROGRAF pisze:jeśli chodzi o walenie w dechę to waliłem dopóki pomagało
ale teraz już walenie nie pomaga
to jeżeli walenie w dechę pomaga to na pewno chodzi o gniazda żarówek lub wiązkę, najlepiej wszystko odłączyć i połączyć ponownie(tzn żarówki wykręcić i wkręcić) na pewno pomoże.


Obrazek

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » wt sie 07, 2007 16:18

Lukasz_mk2 pisze:to jeżeli walenie w dechę pomaga to na pewno chodzi o gniazda żarówek lub wiązkę, najlepiej wszystko odłączyć i połączyć ponownie(tzn żarówki wykręcić i wkręcić) na pewno pomoże.
Rozbierałem wszystko, czyściłem, składałem i u mnie nie pomogło. A walenie póki co jest niezawodne. :D

Mały OT:
Widzę, że też masz super kolorek golfika. :D


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

Awatar użytkownika
pomp(as)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lip 21, 2007 23:22
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: pomp(as) » wt sie 07, 2007 19:41

miałem coś podobnego. u mnie gasło podświetlenie obrotomierza. okazało się, że zwyczajnie żarówka pomimo dobrego wkręcenia nie stykała dobrze. pomogło odgięcie tych blaszek do których dotyka żarówka



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt sie 07, 2007 20:45

PROGRAF, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#917657 chodzi o te blaszki główne(listwę zasilająca) co idzie na żarówki jak rozkrecisz to zobaczysz :bajer:
Ostatnio zmieniony wt sie 07, 2007 20:50 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.



PROGRAF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn cze 04, 2007 00:25
Lokalizacja: płock

Post autor: PROGRAF » pn sie 13, 2007 00:14

no i rozebrałem to ustrojstwo korzystając z rady podgiołem te blaszki no i mocno wcisnąłem wtykę z kablami

no i jak narazie jest gites :bigok:

ale nie wiem na jak długo :grin:
bo jak odpalam swojego klekota to takie decha ma wibracje że nie dziwota że tam mało co ma styki :grin:

mam pytanie po rozgrzaniu na jałowym biegu jakie macie ustawione obroty bo ja miałem równy 1000 ale majster zjechał mi tak na 850-900 czy to lepiej ??

dzięki

pozdro.
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 00:19 przez PROGRAF, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pomp(as)
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lip 21, 2007 23:22
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: pomp(as) » pn sie 13, 2007 08:31

ja mam jakieś 950 obr/min. chyba troszkę za bardzo Ci go skręcił
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 09:29 przez pomp(as), łącznie zmieniany 1 raz.



arek_33
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 28, 2006 13:46
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: arek_33 » śr wrz 12, 2007 23:26

:bajer: Też to przerabiałem. Najpierw pukanie w licznik a później rozbiórka i podginanie pomogło. Teraz już zapomniałem jak się licznik rozbiera. :pub:


AR

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 435 gości