Stukanie podczas skrecania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

valerio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:35
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: valerio » czw sie 02, 2007 13:10

Witam! Podzielę się moim problemem z podobnym objawem stukania, wymieniałem tuleję wahacza oś przednia tuleja tylna bo była poprzednia luźna i jaki problem, po wymianie na nową wahacz na nowej tuleji ma większe luzy niż na starej, mówię spoko, tuleja nowa ale produkt do du... zbyt podatny, kupiłem z TRW i mam to samo. Chyba jednak trzeba będzie kupić w ASO..


valerio

Awatar użytkownika
mlekon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:58
Lokalizacja: ...:::FSL:::...
Kontakt:

Post autor: mlekon » czw sie 02, 2007 15:31

ksionc wydaje mi sie ze moj problem tkwił w luznej srubie mocujace łącznik stabilizatora z wahaczem.
a Tobie valerio poradze abys moznie nie zajezdzał do ASO bo wybulisz jak za zboze a moze kup nowy caly wahacz juz z zamontowanymi tulejami i sworzniem. ja własnie taki dzis zamowilem...pełen komplet gotowy do monazu za 165zł (firma KAGER)



valerio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:35
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: valerio » czw sie 02, 2007 15:55

MLEKON - kompletny wahacz kupiłeś w sklepie czy? Daj namiar. Zakup w ASO tuleji to nie taki wydatek 44zł, a porównując w sklepikach etc to rząd od 20 do 36zł, razy już dwa kupione.. Oczywiście po zamontowaniu nowego wahacza daj znać/odśwież temat jak się sprawuje komplet.
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 15:56 przez valerio, łącznie zmieniany 1 raz.


valerio

Awatar użytkownika
mlekon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: czw cze 28, 2007 11:58
Lokalizacja: ...:::FSL:::...
Kontakt:

Post autor: mlekon » wt sie 07, 2007 18:30

Witam Was ponownie!
dzis rano jestem juz po wymianie calego kpl po lewej stronie (wahacz,tuleje i sworzen), stukanie ustalo co mnie niezmiernie ucieszylo (oczywiscie problem wyjasnilem wyzej co dolegalo) :majkel:
Valerio co do Twojego pytania to wahacz Kager'a (wraz z tulejami) i sworzen (Febi) kupilem w sklepie motoryzacyjnym.Koszt tak jak pisalem 165 zł + 25 zł wymiana u zaufanego mechaniora :hmm: (samemu nie chcialo mi sie z tym bawic).

[ Dodano: 10 Sie 2007 10:05 ]
witanko
nie uwierzycie....po wymianie wszystkich ww czesci musze wybrac sie na zbieznosc i bylem chyba w 15 zakładach i wiecie co mi powiedziano...hahaha a to za nisko stoji a to za duze felgi a to to a to tamto.normalnie porazka...nie rozumiem ludzi w takich zakładach, czy nie chca zarobic pieniazkow?? pozostaje mi jedynie czekac na diagnostow z miasta obok u ktorych juz to robilem bez zadnego problemu lecz dopiero po 20.VIII - powod: urlop! totalna załamka



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » ndz sie 12, 2007 12:00

ciesze sie ze kolejny problem został zdiagnozowany :) co do kosztów wachacza to sa takie straszne, myślałem że będzie bardziej bogato... przyzwoita jakość tego Kagera?
mlekon pisze:nie uwierzycie....po wymianie wszystkich ww czesci musze wybrac sie na zbieznosc i bylem chyba w 15 zakładach i wiecie co mi powiedziano...hahaha a to za nisko stoji a to za duze felgi a to to a to tamto.normalnie porazka...
szkoda słow...na fachową obsługę :wink:
Ostatnio zmieniony ndz sie 12, 2007 12:02 przez ksionc, łącznie zmieniany 2 razy.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 430 gości