Zmiana płynu w układzie wspomagania.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Zmiana płynu w układzie wspomagania.

Post autor: zygimar » wt sie 07, 2007 15:02

Witam

Jak zmienić płynw układzie wspomagania??
Krok po kroku i jaki płyn zalać.
Golf IV 2000r


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » wt sie 07, 2007 15:08

A po co zmieniać?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: Zmiana płynu w układzie wspomagania.

Post autor: Gitner » wt sie 07, 2007 15:09

zygimar pisze:i jaki płyn zalać
Wlewasz taki sam jaki byl lany w fabryce. O szczegoly pytaj w ASO, moze tutaj ktos poda..

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » wt sie 07, 2007 15:13

Zmianiam bo od 8 lat jest ten sam
Czytalem ze trzeba zmieniac.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » wt sie 07, 2007 15:21

ZALEJ ATF 75W90 NAJPOPULARNIEJSZY :

Obrazek


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt sie 07, 2007 15:45

Odkręcasz korek wlewu ,później wąż od pompy ,zleci płyn, odpalasz auto szybko kierownicą prawo lewo do oporu ze dwa razy i od razu wyłączasz auto o pompa pracuje od tej chwili na sucho, zapinasz wąż z powrotem ,lejesz płyn powoli tak aby nie powstawały pęcherzyki powietrza odpalasz auto kierownica prawo/lewo i uzupełniasz ubytek tak aby było w kreskach nic więcej i to finto
A olej zielony M6162 butelka 1L ,a do układu wchodzi 0,5L



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » wt sie 07, 2007 16:16

Pompa jest smarowana tym plynem??
z ktorej strony odpinam waz przy pompie od chlodnicy czy ze strony blizej kabiny??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt sie 07, 2007 17:43

Ostrony zbiorniczka ręką jedw dół i do samej pompy
A pompa oczywiście jest smarowana tymże płynem



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw sie 09, 2007 08:43

Mogl bys jeszce raz napisac od ktorej strony odpinam?? Od strony kabiny czy chlodnicy.
Czym mozna przeczyscic uklad wspomagania??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » czw sie 09, 2007 10:20

Wlewasz olej zielony mineralny Febi M6162 jest on zamiennikiem dla orginalnego VW G002000

Obrazek

[ Dodano: Czw Sie 09, 2007 10:24 ]
pczerniej pisze:ZALEJ ATF 75W90 NAJPOPULARNIEJSZY :

[url=http://images27.fotosik.pl/50/b3487db1d6d0604a.jpg]Obrazek[/URL]
ATF to olej do skrzyni :kac:
Ostatnio zmieniony czw sie 09, 2007 10:24 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.



valerio
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:35
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: valerio » czw sie 09, 2007 11:15

Czy są zalecane okresy wymiany płynu?


valerio

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » czw sie 09, 2007 11:21

valerio pisze:Czy są zalecane okresy wymiany płynu?
Nie ma.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » czw sie 09, 2007 14:17

Mogl by ktos jeszcze napisac jak to zrobic. I czy mozna jakos przeplukac uklad wspomagania. Jakims tanszym plynem???


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » czw sie 09, 2007 14:55

zygimar pisze:Mogl by ktos jeszcze napisac jak to zrobic. I czy mozna jakos przeplukac uklad wspomagania. Jakims tanszym plynem???
Jak chcesz przepłukiwac to zmien plyn na nowy , pojezdzij dwa tygodnie i znowu zmien plyn , jak ci cos nie przypasuje to znowu pojezdzij i zmien . Ciagle wlewajac ten sam plyn , czyli 3x Febi M6162.

Ale jezeli po pierwszej wymianie plyn ma swoj kolor, nie jest czarny to nie ma sensu tak plukac.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 240 gości