Czy to przeplywomierz?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wolff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pn sty 29, 2007 16:38
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Czy to przeplywomierz?

Post autor: wolff » wt sie 07, 2007 12:07

Witam wszystkich.
Odpalam rano w garazu a tu niespodzianka .Odpalil a silnikiem szarpie jak by chodzil na dwoch swiecach i nie mogl wejsc na obroty.Pozniej ledwo wszedl na wyzsze ogroty wtedy praca rowna.Kilka prob i caly czas to samo nie moze sie krecic na obroty i gasnie.Wpadlem na pomysl i odpielem wtyk od przeplywki .I ku mojemu zdziwieniu praca rownia i powiem wiecej ,ze lepiej sie nawet wkreca szczegolnie z zakresu wolnych obrotow niz wczesniej.Podlaczylem sie pod vag-a po odlaczeniu wtyku i pokazal mi takie bledy
(16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1115 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16515 Sonda lambda niskie napięcie (bank 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16496 Czujnik temperatury zasysanego powitrza niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Wszystkie bledy daly sie skasowac.Dodam ,ze pozniej po podlaczeniu wtyku od przeplywki dalej to samo.Czy to wskazuje na uszkodzenie przeplywomierza.Slyszalem ,ze mozna sprobowac go wyczyscic a moze jeszze inaczej sprawdzic.Dodam ze po podlaczeniu wtyku od przeplywki jak nie chce chodzic i go na sile gazowalem to z tlumika sie normalnie leje chyba benzynka(plama czarna na asfalcie).


wolff

lukaszmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 04, 2005 20:59
Lokalizacja: Osięciny
Kontakt:

Re: Czy to przeplywomierz?

Post autor: lukaszmik » wt sie 07, 2007 12:21

wolff pisze:Witam wszystkich.
Odpalam rano w garazu a tu niespodzianka .Odpalil a silnikiem szarpie jak by chodzil na dwoch swiecach i nie mogl wejsc na obroty.Pozniej ledwo wszedl na wyzsze ogroty wtedy praca rowna.Kilka prob i caly czas to samo nie moze sie krecic na obroty i gasnie.Wpadlem na pomysl i odpielem wtyk od przeplywki .I ku mojemu zdziwieniu praca rownia i powiem wiecej ,ze lepiej sie nawet wkreca szczegolnie z zakresu wolnych obrotow niz wczesniej.Podlaczylem sie pod vag-a po odlaczeniu wtyku i pokazal mi takie bledy
(16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
1115 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16515 Sonda lambda niskie napięcie (bank 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16496 Czujnik temperatury zasysanego powitrza niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Wszystkie bledy daly sie skasowac.Dodam ,ze pozniej po podlaczeniu wtyku od przeplywki dalej to samo.Czy to wskazuje na uszkodzenie przeplywomierza.Slyszalem ,ze mozna sprobowac go wyczyscic a moze jeszze inaczej sprawdzic.Dodam ze po podlaczeniu wtyku od przeplywki jak nie chce chodzic i go na sile gazowalem to z tlumika sie normalnie leje chyba benzynka(plama czarna na asfalcie).

spróbuj odkręcić z przepływomierza sam czujnik z wtykiem i zobacz co się wtedy będzie działo, jak wykręcisz sam czujnik nie odłączaj wtyczki - niech zostanie podłączona, resztę zostaw jak jest, obudowa niech pozostanie przykręcona do obudowy filtra powietrza, a wąż od przepływki do przepustnicy też, odpal i zobacz co się dzieje i napisz


GOLF IV [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/279073.html][img]http://images.spritmonitor.de/279073_5.png[/img][/url]
GOLF III [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/190782.html][img]http://images.spritmonitor.de/190782_5.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości