Czemu tak dużo pali?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czemu tak dużo pali?
Po wymianie filtra paliwa zauwazylem, nagły wzrost zużycia ropy.Normalnie na 6-ciu litrach przejezdzalem 100km, a teraz według wskaznika poziomu paliwa potrzebuje 10-ciu litrów na 100km dlaczego wskaznik przekłamuje? A może rzeczywiście tyle pije? Czym może to być spowodowane? Prosze o pomoc.Z góry dzieki
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 21:49 przez BaNaN GTD, łącznie zmieniany 1 raz.
- Drozu
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
- Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
- Kontakt:
Nie wiez wskaznikowi... w ten sposob na pewno nie jestes w stanie ustalic faktycznego zuzycia... najlepiej je sprawdzisz opróżniając bak prawie do zera... wowczas zalej np za 100 zl... sprawdz ile zrobiles km i oblicz spalanie... najlepiej zrobic tak z 2-3 razy aby usrednic nieco wynik...
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG
-
- Ma gadane
- Posty: 182
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Kontakt:
dokladnie jak kolegw wyzej napisal ale po wymianie filtu zawsze tak sie dzieje ze moze troche wiecej spalic ale nie takie duze ilosci
Nic na siłę podaj młotek... :P
[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763
[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097
[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763
[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097
Wybaczcie, ale właściwym sposobem na ustalenie zużycia paliwa jest metoda "pod korek".
Śmiać mi się chce, jak nieraz pytam kogoś: "ile pali" a on zaczyna: no wlałem za 50, zrobiłem xxx i lampka mi się zapaliła..."
Sam zawsze leję do fula, robiłem tak od malucha, teraz mam akurat LPG i nie zdarza mi się raczej zostawić więcej jak 50 na stacji, ale wcześniej lałem Pb95 po prawie 200.
I nie chodzi tu o zamożność, bo to nie ma nic wspólnego, jestem bidny, ale skoro i tak w miesiącu robisz powiedzmy tysiaka z hakiem, to po jakie licho lać na raty??
Polecam tę metodę, bo dzięki temu też wiem NA BIERZĄCO czy coś nie zaczyna się dziać z furą.
Pozdro
Śmiać mi się chce, jak nieraz pytam kogoś: "ile pali" a on zaczyna: no wlałem za 50, zrobiłem xxx i lampka mi się zapaliła..."
Sam zawsze leję do fula, robiłem tak od malucha, teraz mam akurat LPG i nie zdarza mi się raczej zostawić więcej jak 50 na stacji, ale wcześniej lałem Pb95 po prawie 200.
I nie chodzi tu o zamożność, bo to nie ma nic wspólnego, jestem bidny, ale skoro i tak w miesiącu robisz powiedzmy tysiaka z hakiem, to po jakie licho lać na raty??
Polecam tę metodę, bo dzięki temu też wiem NA BIERZĄCO czy coś nie zaczyna się dziać z furą.
Pozdro
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brak jakiegokolwiek związkuBaNaN GTD pisze:Mnie bardziej interesuje dlaczego po wymianie filtra paliwa wskaznik zaczal pokazywac mniejsze wartości? W auci mojego kolegi tez po zmianie filtra wskaznik pokazywał zle.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
ja bym radził to co wojtas_GT, najlepiej nalej "pod korek" zrób jakaś tam odległość dolej znowu "pod korek" i oblicz ile pali(nie jest to trudna matematyka). U mnie czasem jak mam wskazówke na czerwonym polu to zrobie ok. 100km a czasem 150km, wiem że wszystkie golfy tak mają nie zależnie czy to mk2 czy to mk3 czy to benzyna czy tez diesel poprostu taki ich urok ale i tak je kochamy
Przypadkowy ale kumpel tez tak miał i akutar po zmianie filtra.Lukasz_mk2 pisze:no to jest tylko przypadkowy związek czasowy, znajdziesz inny to napisz
Ok, sprobuje Ale to na 90% wina wskaznika.ja bym radził to co wojtas_GT, najlepiej nalej "pod korek" zrób jakaś tam odległość dolej znowu "pod korek" i oblicz ile pali(nie jest to trudna matematyka). U mnie czasem jak mam wskazówke na czerwonym polu to zrobie ok. 100km a czasem 150km, wiem że wszystkie golfy tak mają nie zależnie czy to mk2 czy to mk3 czy to benzyna czy tez diesel poprostu taki ich urok ale i tak je kochamy
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 23:10 przez BaNaN GTD, łącznie zmieniany 1 raz.
no nawet obejdzie sie bez matematyki, zawsze mozna wlac na maxa, przejezdzic 100 km i na stacje i znowu na maksa-to wersja dla sprawnych inaczejLukasz_mk2 pisze:ja bym radził to co wojtas_GT, najlepiej nalej "pod korek" zrób jakaś tam odległość dolej znowu "pod korek" i oblicz ile pali(nie jest to trudna matematyka). U mnie czasem jak mam wskazówke na czerwonym polu to zrobie ok. 100km a czasem 150km, wiem że wszystkie golfy tak mają nie zależnie czy to mk2 czy to mk3 czy to benzyna czy tez diesel poprostu taki ich urok ale i tak je kochamy
Ostatnio zmieniony wt sie 07, 2007 15:25 przez cegla66, łącznie zmieniany 1 raz.
Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości