w zakresie obrotow do ok 3500 - 4000 jezdzi normalnie, powyzej tego przy solidnym depnieciu wystepuje efekt dlawienia sie silnika, tzn. ze przez pewien czas ciagnie plynnie do przodu, nagle na moment zaczyna przerywac, dlawic sie, zatykac, potem znowu normalnie jedzie, potem znowu to samo ...
co to moze byc ?
jak temu zaradzic ?
VR6 AAA zatyka sie, dlawi na wyzszych obrotach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Może Ci siadać pompa paliwa.
Jeżeli się kończy to nie wydala przy wyższych obrotach z podawaniem paliwa.
A pod VAG-a podłączałeś
Jeżeli się kończy to nie wydala przy wyższych obrotach z podawaniem paliwa.
A pod VAG-a podłączałeś
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
tez tak myslalem, ale na gazie tez sie dlawil wiec raczej myslalem ze to kable/swiece ...Chmielu pisze:Może Ci siadać pompa paliwa.
Jeżeli się kończy to nie wydala przy wyższych obrotach z podawaniem paliwa.
A pod VAG-a podłączałeś
w koncu sie stalo co sie mialo stac - dzisiaj jechalem do pracy i samochod po prostu zgasl na drodze - okazalo sie ,ze pompa paliwa padla
zostala wymieniona na nowa ( 190 pln ), do tego wymienilem swiece ( NGK ) i przewody (polskie silikonowe jakas firma na J) i wszystko wrocilo do normy
VAG rowniez wyszedl OK
dzieki za pomoc, mozna zamknac temat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości