VR6 AAA zatyka sie, dlawi na wyzszych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

VR6 AAA zatyka sie, dlawi na wyzszych obrotach

Post autor: wozo » ndz sie 05, 2007 22:58

w zakresie obrotow do ok 3500 - 4000 jezdzi normalnie, powyzej tego przy solidnym depnieciu wystepuje efekt dlawienia sie silnika, tzn. ze przez pewien czas ciagnie plynnie do przodu, nagle na moment zaczyna przerywac, dlawic sie, zatykac, potem znowu normalnie jedzie, potem znowu to samo ...


co to moze byc ?
jak temu zaradzic ?



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pn sie 06, 2007 09:03

Może Ci siadać pompa paliwa.
Jeżeli się kończy to nie wydala przy wyższych obrotach z podawaniem paliwa.

A pod VAG-a podłączałeś :?: :?:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » pn sie 06, 2007 09:44

może być pompa paliwa,przepływomierz,sonda musisz pod kompa podlączyć i zobaczyć


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Awatar użytkownika
Piter
_
_
Posty: 777
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 12:28
Lokalizacja: MysloVWitz

Post autor: Piter » pn sie 06, 2007 12:07

Prawdopodobnie pompa paliwa - podjedź do specjalizowanego warsztatu, gdzie układy wtryskowe naprawiają i każ sprawdzić ciśnienie za pompą. No i KONIECZNIE podłącz pod VAG'a.


Obrazek
TYLKO ZOMBI JEŻDŻĄ KOMBI :P
Mój Golf V6 - aktualizacja 03.2019

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pt sie 31, 2007 22:59

Chmielu pisze:Może Ci siadać pompa paliwa.
Jeżeli się kończy to nie wydala przy wyższych obrotach z podawaniem paliwa.

A pod VAG-a podłączałeś :?: :?:
tez tak myslalem, ale na gazie tez sie dlawil wiec raczej myslalem ze to kable/swiece ...

w koncu sie stalo co sie mialo stac - dzisiaj jechalem do pracy i samochod po prostu zgasl na drodze - okazalo sie ,ze pompa paliwa padla
zostala wymieniona na nowa ( 190 pln ), do tego wymienilem swiece ( NGK ) i przewody (polskie silikonowe jakas firma na J) i wszystko wrocilo do normy :okej:
VAG rowniez wyszedl OK

dzieki za pomoc, mozna zamknac temat



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości