Corrado 2.0 16V 9A jaki wtrysk????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Corrado 2.0 16V 9A jaki wtrysk????
Witam jaki wtrysk miało corrado 2.0 16V 9A (136PS) Elektroniczny czy mechaniczny ??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Może sie dość szybko zepsuć wtrysk w sensie tym że ba benzynie nie bedzia chciał działać. Są układy zabezpieczające, poszukaj gogglami coś takiego jak stop ke-jetronik lub coś w tym stylu. A najlepiej zostaw to auto bez gazu. Jestem wielkim zwolennikiem LPG ale takiego cukiereczka jak Corrado 16-tka bym nie gazował
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- driVWer
- Forum Master
- Posty: 1564
- Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Kontakt:
nie rozumiem was. macie kase na kupienie samochodu a później wkładacie gaz. Może przed kupnem samochodu sie zastanówcie ile pali i czy was stac na paliwo, a jak nie stac to kupcie sobie rower. To jest moja opinia i nie chcem nikogo obrażać ale *#cenzura#*...a mnie jak ktoś kupi na przykład gti a później wkłada gaz, przecież wie że będzie dużo palić, z tym trzeba sie liczyć
Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sorki, kazdy ma prawo do swojego zdania ale to jest dział techniczny i nic nie wniosło to co napisałeś. Masz od tego dział do pogaduszekdriVWer pisze:ale *******...a mnie jak ktoś kupi na przykład gti a później wkłada gaz,
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Bedzie dobrze chodził o ile gazem zajmie sie naprawde kumaty gazownik, o ile z pracą silnika na gazie nie ma problemów o tyle może sie pojawiac problem z pracą silnika na benzynie , tu zaleca sie raczej uzywanie benzyny do rozruchu i przejażdzki choć kawalek , problemem jest tutaj rozdzielacz paliwa który jest smarowany benzyna , w przypadku jej braku przez dłuzszy czas i pracy na sucho poprostu lubi ulegac uszkodzeniu , zatarciu itd , mozna temu przeciwdziałac montując dodatkowe zabezpieczenia o których wspomniał Paweł Marek, więcej o gazowaniu aut na wrysku mechanicznym K/Ke-Jetronic dowiesz się na forum Audi, tam jest naprawde kopalnia wiedzy jesli chodzi o ten temat : http://www.audiklub.org/phpBB2/index.php , chłopaki przerabiają te tematy w swoich 2.0 i 2.3kelebrion pisze:Czyli chcac załozyc gaz to nie bedzie za dobrze ten silnik chodzil???
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Mechaniczny ale sterowany jest elektronicznie i na gazie bedzie chodzic ok
Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744
Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty
Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A
Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8
Czysto mechaniczny wtrysk jest w K-Jetroniku (silnik np. KR) w 9A jak sama nazwa mówi KE-Motronic jest wtrysk mechaniczny ale sterowany elektronicznie (dawką paliwa steruje "komputer" z sondą lambda).homsky pisze:KE-Motronic w silniku 9A to typowy mechaniczny wtrysk paliwaMechaniczny ale sterowany jest elektronicznie i na gazie bedzie chodzic ok
Przy zachowaniu szczelnośco dolotu gaz powinien się sprawować OK. Ja miałem gaz ale w k-jetronicu i sprawował soę wyśmienicie, w 9A też ludzie mają i nie narzekają.
Podstwą jest aby ZAWSZE odpalać na benzynie a nie na gazie, wtedy wtrysku szlag nie trafi.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Źle szukaliście. Ke-motronic jest zbliżony do ke-jetronika. Czyli jak wyżej napisano wtrysk mechaniczny sterowany elktronicznie. Przy czym sama część mechaniczna wystarczy do awaryjnej jazdy. 9A ma sterownik silnika zbierający dane z sondy lambda, czujnika temperatury płynu, potencjometru czujnika masowego , wyłącznika przy przepustnicy i kilku innych rzeczy.
Ze względu na konieczność smarowania benzyną elementów wtrysku mechanicznego samo odpalanie na gazie z reguły nie wystarcza i w końcu pojawiają się problemy.
Na szczęście jak pisałem są układy zabezpieczające. Bez nich nawet szkoda próbować. Jeśli już musisz gazować pytaj gazownika o nie (stop-ke się to nazywa na przykład). Bo wiem że nie każdy o tym wie i słyszał.
[ Dodano: Pon Sie 06, 2007 7:38 pm ]
Dużo dowiesz się czytając o mercedesach, bo tam typowo są te wtryski mechaniczne, np http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... w=previous
Ze względu na konieczność smarowania benzyną elementów wtrysku mechanicznego samo odpalanie na gazie z reguły nie wystarcza i w końcu pojawiają się problemy.
Na szczęście jak pisałem są układy zabezpieczające. Bez nich nawet szkoda próbować. Jeśli już musisz gazować pytaj gazownika o nie (stop-ke się to nazywa na przykład). Bo wiem że nie każdy o tym wie i słyszał.
[ Dodano: Pon Sie 06, 2007 7:38 pm ]
Dużo dowiesz się czytając o mercedesach, bo tam typowo są te wtryski mechaniczne, np http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... w=previous
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 19:35 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości