Witam.
Mam GOLFA III z 1992r , silnik ABD o pojemności 1,4 - jednopunktowy wtrysk.
Ma przejechane 286 000km, z tego na LPG ok 70 000.
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem lekki spadek mocy zarówno na LPG jak i benzynie. wyprzedzanie powyzej 100km/h - jest prawie niemożliwe.
owszem silnik ma tylko 60KM ale wcześniej jezdził lepiej i był bardziej zrywniejszy a prędkość max. wynosiła ok 160km/h - a teraz ledwo wyciąga 130km/h.
Przepala trochę wiecej z 8l/100km skoczyło do 10l. ale to moze dlatego ze go troche przegoniłem i nic nie dało.
PROSZE O POMOC I PODPOWIEDZI GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY. - Z góry DZIEKUJE.
Czy to może być
1. sonda lambda - ale obroty na benzynie są w normie. dobrze odpala, pracuje normalnie
2. świece, filtry, olej, kopułka, palec, przewody sa wymienione - nowe
3. uszczelka pod głowicą - nie mieszaja sie płyny, nie wywala płynu itp. wszystko ok
4. zapchany katalizator - jak go sprawdzić, nie smierdzi, moze go teraz przegonie na
benzynie przez kilkadziesiąt km to sie odepcha ???
5. wypalone zawory - jak je sprawdzić bo nie bierze oleju
6. moze jakieś czujniki poszły i ma błedy - juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli. dzieki
Prędkość maxymalna zmalała do 130km/h a było 160km/h
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
spisz sobie kody błędów i wtedy zapodaj je na forum w tym temacieemilioch pisze:juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli.
i bedziemy radzić
bo gdybac to my sobie możemy
to może byc np: urwany jakiś kabelek
dawaj błędy i wtedy bedziemy działać
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
no tak ale jak juz zajade do mechaniora to bede musiał autko zostawić. a chciałbym być przygotowany na to co moze mi powiedzieć, aby ON sam sie nie uczył na moim autku - zaraz zacznie mi wszystko wymieniać nawet to co moze byc sprawne.
CHCE CZEGOS SIE WIECEJ DOWIEDZIEC DLATEGO rzuciłem TEMAT NA FORUM.
czy nikt z Kolegów nie miał podobnego problemu??
[ Dodano: Nie Sie 05, 2007 21:45 ]
a może po wymianie palca trzeba ustawić zapłon?
CHCE CZEGOS SIE WIECEJ DOWIEDZIEC DLATEGO rzuciłem TEMAT NA FORUM.
czy nikt z Kolegów nie miał podobnego problemu??
[ Dodano: Nie Sie 05, 2007 21:45 ]
a może po wymianie palca trzeba ustawić zapłon?
Ten silnik nie ma przepływomierzasady pisze:Sprawdź przepływomierz - na to wskazują objawy, po podłączeniu VAG może nie wykryć błędu, zobacz jak wygląda (nitka cała, naciągnięta?)
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości