Prędkość maxymalna zmalała do 130km/h a było 160km/h

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
emilioch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: Podlasie

Prędkość maxymalna zmalała do 130km/h a było 160km/h

Post autor: emilioch » ndz sie 05, 2007 13:41

Witam.

Mam GOLFA III z 1992r , silnik ABD o pojemności 1,4 - jednopunktowy wtrysk.
Ma przejechane 286 000km, z tego na LPG ok 70 000.

Od jakiegoś czasu zaobserwowałem lekki spadek mocy zarówno na LPG jak i benzynie. wyprzedzanie powyzej 100km/h - jest prawie niemożliwe.
owszem silnik ma tylko 60KM ale wcześniej jezdził lepiej i był bardziej zrywniejszy a prędkość max. wynosiła ok 160km/h - a teraz ledwo wyciąga 130km/h.
Przepala trochę wiecej z 8l/100km skoczyło do 10l. ale to moze dlatego ze go troche przegoniłem i nic nie dało.

PROSZE O POMOC I PODPOWIEDZI GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY. - Z góry DZIEKUJE.

Czy to może być
1. sonda lambda - ale obroty na benzynie są w normie. dobrze odpala, pracuje normalnie
2. świece, filtry, olej, kopułka, palec, przewody sa wymienione - nowe
3. uszczelka pod głowicą - nie mieszaja sie płyny, nie wywala płynu itp. wszystko ok
4. zapchany katalizator - jak go sprawdzić, nie smierdzi, moze go teraz przegonie na
benzynie przez kilkadziesiąt km to sie odepcha ???
5. wypalone zawory - jak je sprawdzić bo nie bierze oleju
6. moze jakieś czujniki poszły i ma błedy - juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli. dzieki



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz sie 05, 2007 13:48

emilioch pisze:juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli.
spisz sobie kody błędów i wtedy zapodaj je na forum w tym temacie
i bedziemy radzić
bo gdybac to my sobie możemy :blush:
to może byc np: urwany jakiś kabelek
dawaj błędy i wtedy bedziemy działać


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
emilioch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: emilioch » ndz sie 05, 2007 13:59

no tak ale jak juz zajade do mechaniora to bede musiał autko zostawić. a chciałbym być przygotowany na to co moze mi powiedzieć, aby ON sam sie nie uczył na moim autku - zaraz zacznie mi wszystko wymieniać nawet to co moze byc sprawne.

CHCE CZEGOS SIE WIECEJ DOWIEDZIEC DLATEGO rzuciłem TEMAT NA FORUM.

czy nikt z Kolegów nie miał podobnego problemu??

[ Dodano: Nie Sie 05, 2007 21:45 ]
a może po wymianie palca trzeba ustawić zapłon?



Awatar użytkownika
Sady
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lut 13, 2007 14:42
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Sady » czw wrz 06, 2007 13:25

Sprawdź przepływomierz - na to wskazują objawy, po podłączeniu VAG może nie wykryć błędu, zobacz jak wygląda (nitka cała, naciągnięta?)

Pozdrawiam


Sklep - Serwis - CB Radio - Diagnostyka - Elektronika - Radom

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw wrz 06, 2007 18:03

sady pisze:Sprawdź przepływomierz - na to wskazują objawy, po podłączeniu VAG może nie wykryć błędu, zobacz jak wygląda (nitka cała, naciągnięta?)
Ten silnik nie ma przepływomierza


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości