Silniczek krokowy w motorkach ADZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Silniczek krokowy w motorkach ADZ

Post autor: szlapon » śr sie 01, 2007 21:56

Potrzebuje sie dowiedzieć jaka jest różnica miedzy regulatorem Bosch 0132008601 a 0132008603 nie wiem który kupić. Nie wiem jaki był u mnie bo ktoś wsadził "no name" i sie zepsuł. Czy ktoś ma rozpiskę pinów tych silniczków krokowych? A może ktoś dysponuje schematem elektrycznym tych silniczków? A jeszcze znalazłem taki numer tej części: 3 437 010 552; może mi to ktoś wytłumaczyć?



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr sie 01, 2007 23:31

z tego co wiem to obydwie wersje pasują zamiennie
ja mam w tej chwili zamiennik NO NAME i dziala bez zarzutu
(zamiennik ma już około pół roku )


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » czw sie 02, 2007 10:50

oba są numerami zamiennymi i to jest ta sama część



Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » czw sie 02, 2007 11:38

marek2907 pisze:z tego co wiem to obydwie wersje pasują zamiennie
ja mam w tej chwili zamiennik NO NAME i dziala bez zarzutu
(zamiennik ma już około pół roku )
Może poza tematem, ale pamietam ze kiedyś zakładałeś post o silniku niechcącym schodzić z obrotów i samochynnym dodawaniu gazu. U mnie też co jakiś czas pojawia się taki objaw, zwłaszcza na gazie. Miało to zwiazek z silniczkiem krokowym?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » czw sie 02, 2007 12:11

Piszecie ze części są zamienne ale ceny są różne tych części dlatego pytam. Sprawdzałem w cenniku on-line Boscha. A nie wiecie co to jest za numer 3 437 010 552?

0132008601-REGULATOR BIEGU JALOWEGO-527.42 zł
3437010552-SILNICZEK KROKOWY-377.83 zł

I co mi doradzacie kupić?
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 16:56 przez szlapon, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt sie 03, 2007 00:47

daniel2505 pisze:Może poza tematem, ale pamietam ze kiedyś zakładałeś post o silniku niechcącym schodzić z obrotów i samochynnym dodawaniu gazu. U mnie też co jakiś czas pojawia się taki objaw, zwłaszcza na gazie. Miało to zwiazek z silniczkiem krokowym?
nie miało to żadnego wpływu
winny był potencjometr przepustnicy
natomiast z wolnym z chodzeniem z obrotów dalej sobie nie poradziłem


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » pt sie 03, 2007 12:31

marek2907 pisze:
daniel2505 pisze:Może poza tematem, ale pamietam ze kiedyś zakładałeś post o silniku niechcącym schodzić z obrotów i samochynnym dodawaniu gazu. U mnie też co jakiś czas pojawia się taki objaw, zwłaszcza na gazie. Miało to zwiazek z silniczkiem krokowym?
nie miało to żadnego wpływu
winny był potencjometr przepustnicy
natomiast z wolnym z chodzeniem z obrotów dalej sobie nie poradziłem
wybaczcie mało jestem na tym forum. Więcej czasu za kołkiem, ale jak wasze odpowiedzi maja sie do tego pytania?



hipek_ohw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw paź 14, 2004 16:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: hipek_ohw » sob sie 04, 2007 15:28

zeby nie zaśmiecać podłącze pytanie też mi właśnie pomału pada silniczek krokowy był juz czyszczony ale juz chyba nie ma sensu robic tego jeszcze raz ponieważ teraz wydaje dziwne odgłosy i raczej padnie lada chwila.Generalnie służy on tylko do utrzymywania obrotów biegu jałowego czyli nawet jak padnie gdzieś na trasie bedzie można dalej jechać. Tak mi się przynajmniej wydaje ponieważ jak go odłączyłem to dalej silnik pracował obroty troche falowały ale generalnie nic sie nie działo.Czy dobrze mi się wydaje i czy nie wpłynie to na jakieś dodatkowe awarie ????Szkoda że akurat mam ten 6 pinowy bo rożnica w cenie od 4 pionowego jest dość spora no i wiecej jest na 4 piny:(
Pzdr


CARPE DIEM

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob sie 04, 2007 15:46

hipek_ohw, ja jak odłączam silniczek krokowy to silnik gaśnie bo nic nie reguluje wolnych obrotów


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » ndz sie 05, 2007 20:17

hipek_ohw pisze:zeby nie zaśmiecać podłącze pytanie też mi właśnie pomału pada silniczek krokowy był juz czyszczony ale juz chyba nie ma sensu robic tego jeszcze raz ponieważ teraz wydaje dziwne odgłosy i raczej padnie lada chwila.Generalnie służy on tylko do utrzymywania obrotów biegu jałowego czyli nawet jak padnie gdzieś na trasie bedzie można dalej jechać. Tak mi się przynajmniej wydaje ponieważ jak go odłączyłem to dalej silnik pracował obroty troche falowały ale generalnie nic sie nie działo.Czy dobrze mi się wydaje i czy nie wpłynie to na jakieś dodatkowe awarie ????Szkoda że akurat mam ten 6 pinowy bo rożnica w cenie od 4 pionowego jest dość spora no i wiecej jest na 4 piny:(
Pzdr
koledzy umówcie sie na gg to sobie wiele wyjasnicie. Ciekawe ze moderator nie reaguje na to ze ktos nie pisze na temat. Mie upomnial za takie cos ciekawe od czego to zalezy?? Czlowiek zadaje pytanie a tu dwoch kolegow robiu sobie priva na calkiem inny temat.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz sie 05, 2007 23:04

szlapon, niespinaj się tak bo ci żyłka pęknie :wink:
przecież dostałeś odpowiedź na Twoje pytanie


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » pn sie 06, 2007 13:25

do marek2907:
Piszecie ze części są zamienne ale ceny są różne tych części dlatego pytam. Sprawdzałem w cenniku on-line Boscha. A nie wiecie co to jest za numer 3 437 010 552?

0132008601-REGULATOR BIEGU JALOWEGO-527.42 zł
3437010552-SILNICZEK KROKOWY-377.83 zł

I co mi doradzacie kupić?
marek2907 jak brzmi odpowiedz na to pytanie ?
Jak jesteś taki golfista to powiedz mi co to za część o tym numerze 3437010552 i czy warto to kupić?
a swoja droga za żyłkę powinieneś dostać po uszach. Masz odzywki jak małolat. I nie przepraszaj mnie sie nie gniewam.

[ Dodano: 06 Sie 2007 13:53 ]
a może ma ktoś rozpiski pinów lub schemat elektryczny silnika krokowego?
każda pomoc będzie mi potrzebna.
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 13:30 przez szlapon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn sie 06, 2007 22:11

a swoja droga za żyłkę powinieneś dostać po uszach. Masz odzywki jak małolat. I nie przepraszaj mnie sie nie gniewam.
wcale nie miałem zamiaru Cię przepraszać (bo przecierz Cię nie obraziłem )
ja kupiłem zamiennik i uważam że było warto
do samochodu który ma (w moim przypadku 12 lat) nie warto wkładać 500 PLN na silniczek krokowy
u mnie sprawuje się bez zarzutu zamiennik

[ Dodano: 06 Sie 2007 22:13 ]
przeciez jestem mało latem :bigok:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

hipek_ohw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw paź 14, 2004 16:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: hipek_ohw » wt sie 07, 2007 14:56

a ja kupiłem wczoraj ten oto silniczek no name bo bez przesady nie będe płacił tyle hajsu za takie małe urządzonko a to że bedzie pisalo na nim bosch czy nic to nie ma znaczenia dostaje na to rok gwarancji. Pytałem się na szrocie ile takie cudeńko to mi gość powiedział że 250 PLn a nie wiesz co kupujesz może pochodzić rok albo tydzień także wybrałem własnie to :

krokowy

w czwartek mam zamiar go wymienic więc napisze co i jak

do

marek2907

zależy na czym sprawdzałeś ja odłączyłem go i samochód pracował na gazie więc mi nie gasł natomiast gdy sprawdzałeś na benzynie pewnie tak było że gasł.

pozdro
Ostatnio zmieniony wt sie 07, 2007 15:02 przez hipek_ohw, łącznie zmieniany 1 raz.


CARPE DIEM

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 386 gości