Witam kilka dni temu wymieniłem amortyzatory:
Bilstein przód 120zł tył 100zł gazowe
różnica w zachowaniu auta na drodze ogromna.
Jakie amortyzatory kupić i co musze kupic przy wymianie dod.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja niedawno do swojego dałem KAYABE i nie zaluje. MONROE sa tez dobre. Ale mi sie wydaje,ze obie te firmy są duzo lepsze on delphi... aha wymienilem przy tym gniazda amortyzatorów bo juz były wyrobione takze spr u siebie! szkoda by było po jakims czasie sciagac jescze nowe amory i wymieniac same gniazda!
Zgadzam sie z opiniami ze gazowe moga być lepsze przy szybkiej jezdzie,ale pamietajcie ze polskie drogi nie sa do szybkiej jazdy.. Co do zakupu to amorki zobacz tu http://www.motocom.pl/sklep.php/pl
[ Dodano: 11 Sie 2009 10:39 ]
I jak?? Patrzyłes na cos z motocomu??
[ Dodano: 11 Sie 2009 10:39 ]
I jak?? Patrzyłes na cos z motocomu??
Ostatnio zmieniony wt sie 11, 2009 10:39 przez tachon11, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam!
Sorry, że odświeżam tak stary temat ale nie ma sensu zakładania nowego.
Ja również noszę się z zamiarem wymiany amortyzatorów. Objawy które mnie skłaniają do tej wymiany są następujące. Auto skacze na każdej nierówności, i pod naciskiem na błotnik ani lewa ani prawa strona nie ugina się wcale może ze 3cm i to wszystko. Stało się to z dnia na dzień czy jest to możliwe?? Mam GOLFIKA 1.6B KAT 89r. Chcę nim jeździć jeszcze maksymalnie ze dwa lata a rocznie robię ok 20tys km. Nie chcę ładować dużo kasy w te amorki ale żeby były w miarę dobre.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!
Pozdrawiam
Sorry, że odświeżam tak stary temat ale nie ma sensu zakładania nowego.
Ja również noszę się z zamiarem wymiany amortyzatorów. Objawy które mnie skłaniają do tej wymiany są następujące. Auto skacze na każdej nierówności, i pod naciskiem na błotnik ani lewa ani prawa strona nie ugina się wcale może ze 3cm i to wszystko. Stało się to z dnia na dzień czy jest to możliwe?? Mam GOLFIKA 1.6B KAT 89r. Chcę nim jeździć jeszcze maksymalnie ze dwa lata a rocznie robię ok 20tys km. Nie chcę ładować dużo kasy w te amorki ale żeby były w miarę dobre.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc!
Pozdrawiam
amorki przód od diesla w benzynowym
Witam,
Podepnę się pod temat. Chciałem się dowiedzieć czy są istotne różnice pomiędzy amortyzatorami i sprężynami na przód pomiędzy mkII benzyna a diesel. Czy można założyć sprężyny przednie z diesla do benzynowego np 1.6 i czy spowoduje to negatywne skutki?
Odkąd włożyłem w swoim mkII sprężyny na tył od jetty, tył mam bardzo wysoko i przód poszedł mocno w dół. Zastanawiałem się ostatnio, czy gdybym włożył przód od diesla to dzięki temu przód poszedłby trochę w górę i golf wyglądałby trochę lepiej. Chciałbym mieć auto trochę wyżej zawieszone niż przewiduje standard ponieważ lepiej mi się jeździ po trudniejszych drogach.
Boję się jednak że w ten sposób pojawiły by się inne problemy, np zbyt twardy przód. Dlatego chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o takiej zmianie. Może ktoś już przerabiał ten temat.
pozdrawiam
Podepnę się pod temat. Chciałem się dowiedzieć czy są istotne różnice pomiędzy amortyzatorami i sprężynami na przód pomiędzy mkII benzyna a diesel. Czy można założyć sprężyny przednie z diesla do benzynowego np 1.6 i czy spowoduje to negatywne skutki?
Odkąd włożyłem w swoim mkII sprężyny na tył od jetty, tył mam bardzo wysoko i przód poszedł mocno w dół. Zastanawiałem się ostatnio, czy gdybym włożył przód od diesla to dzięki temu przód poszedłby trochę w górę i golf wyglądałby trochę lepiej. Chciałbym mieć auto trochę wyżej zawieszone niż przewiduje standard ponieważ lepiej mi się jeździ po trudniejszych drogach.
Boję się jednak że w ten sposób pojawiły by się inne problemy, np zbyt twardy przód. Dlatego chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o takiej zmianie. Może ktoś już przerabiał ten temat.
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości