Nie pali

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

OrZ3L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 23:36
Lokalizacja: Gliwice

Nie pali

Post autor: OrZ3L » wt lip 31, 2007 21:05

Pojechalem na wakacje. Niby tylko 10 dni nieuzywania autka, a wystarczylo..
Miewal problemy od czasu do czasu z odpaleniem.. .jakby swiece slabo grzaly... sam niewiem ale bardzo sopradycznie, a jak juz to na 50 przypadkow odpalania moze 2 byly z problemem... ale dwa trzy przekrecenia wystarczaly...
dzis wrocilem przekrecam nic.. aku smierc... oke naladowalem.. prostownik ok aku tez napewno pozniej na drugim sprawdzalem ... :(
swiece gasna momentalnie jak pare razy krecilem popma podaje paliwo paliwo jest ale nie ODPALA :((((
wali mega duzo dymu z rury s pod spodu auta takiego bialawego jak dluzej pokrece i nic a nic meczy sie.. co robic ??
MK2 1.6D 89r
aku 65Ah 540A
swiece oke

meczylem sie z godzine nawet prostonik podlaczylem do aku i z sieci go probowalem jakby zaskakiwal i nie lapal tego odpalenia...

pomocy...
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 17:36 przez OrZ3L, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
niwdew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 28, 2006 20:38
Lokalizacja: Krakow/Starachowice

Post autor: niwdew » wt lip 31, 2007 21:11

sprawdz czy nie odpiol ci sie kabelek co idzie do pompy wtryskowej , on jest na wsowce mogl sie zsunac i nie bedzie jazdy




OrZ3L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 23:36
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: OrZ3L » wt lip 31, 2007 21:21

niwdew pisze:sprawdz czy nie odpiol ci sie kabelek co idzie do pompy wtryskowej , on jest na wsowce mogl sie zsunac i nie bedzie jazdy
Wszystkie kabelki ok sprawdzalem.

[ Dodano: 31 Lip 2007 21:23 ]
agrala pisze:swiece wylaczaja sie odrazu?
pierwsze przekrecenie dolicze powoli do 6ciu
drugie troche krocej...
pozniej zaswieca sie i gasna w normalnym tempie...
jak dlugo krecilem i nic nie szlo to po przekreceniu nawet 2 sek nie swiecily.. swiece normalnie gasy nie zauwazylem roznicy...

Przyjechalem na podworko zaparkowalem i nie wlaczyl sie ;( <placze>

[ Dodano: 31 Lip 2007 22:14 ]
jakies propozycje ??

[ Dodano: 31 Lip 2007 22:14 ]
jakies propozycje ??



krzysiek727
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sie 01, 2007 00:11
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krzysiek727 » śr sie 01, 2007 00:31

na pewno masz dobre swiece zarowe?????



Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » śr sie 01, 2007 00:40

Może zapowietrzyłeś układ paliwowy. Bały dym to niespalona ropa, bo go zalałeś. Popuść przewody wysokiego ciśnienia ale nie dużo i kręć silnikiem. Powinno lecieć paliwo, jeśli nic nie leci to masz zapowietrzony układ. Kręć silnikiem i niech ktoś "kumaty" patrzy czy wylatuje z danego przewodu ropa. Jak bedzie wylatywać z danego przewodu dokręć go i kontynuuj jak pisałem wyżej. Może akus paść także podładuj i probuj dalej. Powinien odpalic. W razie czego weź na popych, ale jest ryzykowne, bo wiąże sie to z zerwaniem paska rozrządu, lecz mało prawdopodobne. Jak opali na pych to problem z paleniem powienien zniknąć. Przed zima kup świece i wymień. Pozdro


MK2 JP lubi OR :D

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr sie 01, 2007 06:52

Uwazaj jak bedziesz krecil rozrusznikiem zeby odpowietrzyc uklad paliwowy-jak bedzies krecil za dlugo to sie zgrzeje i sie spali. Radzilbym kupic pompke paliwa na allegro, w dieselach jest bardzo przydatna, mozna za jej pomoca szybko odpowietrzyc uklad paliwowy i nie trzeba jej wyciagac, mozna z nia jezdzic caly czas. Jak nie chcesz pompki to proboj raczej z holu na najwyzszym biegu (wtedy najmniejsze zagrozenie) ale moga ci sie slizgnac kola na pasku

[ Dodano: 01 Sie 2007 06:59 ]
http://moto.allegro.pl/item220851595_po ... iwowa.html
ja kupilem taka ale za 35 zl. Sa 2 rodzaje kroccow: 8 i 10 mm, musisz sprawdzic jakie grube masz weze.



OrZ3L
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 23:36
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: OrZ3L » śr sie 01, 2007 22:14

Zgodnie z ksiazka wzialem zaczalem sprawdzac. Okazalo sie ze przekażnik nr 60 (171 911 261 E) ma przebicie na zlaczu 86.
Jutro jade kupic nowy i zobacze czy to to.
Bo do swiec niby napiecie dochodzi ale nie grzeja nic a nic. :(
Zobaczymy jutro napisze.

[ Dodano: 02 Sie 2007 21:08 ]
Masakra.. nie mialem czasu zeby czekac i jechac na gielde kupilem u SUDOL'a cena przekaznika nowego na gwarancji 55pln instaluje(wpinam) i nic zalamalem sie.. pozniej dotarlo do mnie ze pompa zapowietrzona bo dlubalem tez przy niej...
linka bus jeden sakret luzu wrzucam 3 puszczam sprzeglo i od strzala poszedl !! <jupi>
dymu od cholery jakby mieszanka zla bo nigdy tak nie kopcil.. najpierw bialo poczniej czarno pozniej znow bialo... tragedia po godzinie jazdy pojechaniu na zakupy i przejazdzce unormowalo sie.. ciekawe czy jutro rano odpali ;d
odpukac w niemalowane.. chyba musze na regulacje pompy jechac.. ale niemam pojecia gdzie w okolicach gliwic zna ktos dobrego mechanika/elektryka??
zreszta jutro sie okaze wszystko.
pozdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 510 gości