Zapłon w silniku AFT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rybaryb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 30, 2007 22:45
Lokalizacja: Liniewo
Kontakt:

Zapłon w silniku AFT

Post autor: rybaryb » wt lip 31, 2007 23:20

Witam!!

Na wstępie pragnę poinformować że nie jestem mechanikiem i za okreslenia typu popraw G40 dziękuje :)

Temat wałkowany(sam przeczytałem na tym forum ze 20 podobnych) a mianowicie chodzi o ustawienie zapłonu w silniku AFT.

Czy jest ktoś w stanie udzielić fachmenskiej porady co i jak trzeba zrobić!?? Doczytałem się, że :
-należy przestawić kompa w tryb serwisowy(pyt. czy to to samo co tryb awaryjny??jeżeli nie to gdzie to sie robi w VAG-COM)
-następnie ustawić lampą 6 stopni na zapłonie(ale niestety nic sie nie dzieje jak kręcę aparatem czy to objaw pierdniętego halla ??)
-na wagu mam sporadycznie pojawiający się błąd 515 czyli czujnik halla w aparacie(sprawdzany probówką i niby gitara po skasowaniu błędu silniczek wraca do sprawności ale po wyłączeniu i włączeniu pojawia sie po raz wtóry ten błąd i komp wchodzi a awaryjny tryb)



Awatar użytkownika
wierzba123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 15:00
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wierzba123 » wt lip 31, 2007 23:40

Witam!Zeby auto wprowadzic w tryb awaryjny wchodzisz na Vagu w silnik, bloki pomiarowe, blok 001 i przelacz na nastawy podstawowe silnik powinien zejsc na niski obroty. Jesli masz blad Halla i krecisz aparatem a to nic nie daje to pewnie walniety czujnik. Jesli masz przestawiony zaplot to powinien byc blad czujnika Halla z dopiska ze sygnal poza specyfikacja wtedy wystarczy ustawic dobrze zaplon wykasowac blad i powinno byc wszystko ok.
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 23:43 przez wierzba123, łącznie zmieniany 1 raz.



rybaryb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 30, 2007 22:45
Lokalizacja: Liniewo
Kontakt:

Post autor: rybaryb » śr sie 01, 2007 12:12

wierzba123, dzięki o coś takiego właśnie mi chodziło zaczytałem błąd i istotnie wskazanie jest na sygnał poza specyfikacja, po pracy biorę lampę i do boju :)

A wiec zrobiłem wdl instrukcji iiiiiii:
-zapłon jakby nadal nie reagował (wiec wszystko ustawiłem na znaczniki fabryczne)
-po przejechani 20 km i duszeniu oraz z 15 odpaleniach błędów brak.
Ostatnio zmieniony śr sie 01, 2007 22:52 przez rybaryb, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości