wymiana uszczelki pod głowicą

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

swidi1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 31, 2007 21:32
Lokalizacja: Gorzow

wymiana uszczelki pod głowicą

Post autor: swidi1990 » wt lip 31, 2007 21:37

Chcem sam wymienić uszczelke pod głowicą. Prosił bym o pomoc w postaci wskazówek jezeli ktoś to robił. Ponieważ postanowiłem wymienić te uszczelke sam gdy usłyszałem ile zawołał mi mechanik tj. 2500zł.
Prosze o odpowiedz!



rpm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 26, 2007 15:37
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: rpm » wt lip 31, 2007 22:03

Witaj kolego ,po pierwsze jaki masz motor, drugie czemu chcesz wymieniać uszczelke,a po trzecie jedż do innego mechanika bo za 2,5 klocka mozesz mieć inny silnik . Pzdr



swidi1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 31, 2007 21:32
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: swidi1990 » wt lip 31, 2007 22:07

silnik to vr6 2,8 litra rocznik 94 dohc musze wymienić bo spaliny idą do wody i woda do spalin dlatego też woda mi sie gotuje, i uważam że to jest wina uszczelki.
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 22:17 przez swidi1990, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zico
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lip 31, 2007 21:18
Lokalizacja: od bociana

Post autor: zico » wt lip 31, 2007 22:17

1500 to ma być dobra cena za kilka godzin roboty? niektórym to się naprawde w głowach poprzewracało. Co do wymiany uszczelki samemu to raczej bym odradzał jeśli nie masz w tym doświadczenia, znajdź lepiej jakigoś normalnego mechanika.



swidi1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 31, 2007 21:32
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: swidi1990 » wt lip 31, 2007 22:22

zaryzykuje a macie Panowie jakiś schemat tego silnika albo link do jakiejś strony z opisem. Wymianiałem uszczelki w innych silnikach lecz vr6 to dla mnien nowość i nie wiem jaka jest różnica.,
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 22:25 przez swidi1990, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zico
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lip 31, 2007 21:18
Lokalizacja: od bociana

Post autor: zico » wt lip 31, 2007 22:44

Dwie głowice - dwie uszczelki, może puszcza tylko jedna ale można to sprawdzić bo jeśli sporo tego płynu idzie do silnika to będzie czysty tłok w którymś cylindrze, jak wykęcisz świecę i czymś przyświecisz to może coś wypatrzysz.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » wt lip 31, 2007 22:47

tam jest jedna uszczelka
nie zalecem robic tego samemu:) :foch:

koszt u mnie w miescie to ok 800 zl :)
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 22:49 przez krisvw, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lip 31, 2007 22:53

zico pisze:Dwie głowice - dwie uszczelki
szydera mode on
tak tak, a nawet ze 3 glowice i 5 uszczelek
szydera mode off


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » wt lip 31, 2007 22:56

SouleR pisze:szydera mode on
SouleR pisze:szydera mode off
dobreeeeeeee padam pod biurko hehehehe :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zico
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lip 31, 2007 21:18
Lokalizacja: od bociana

Post autor: zico » wt lip 31, 2007 23:27

Dobra dobra, czlowiek moze sie pomylic, jak sie przyjzalem rozrzadowi to sie dopiero zorientowalem ze to wcale nie V-ka tylko silnik rzedowy, dolaczam rzysunek z rozrzadem, moze ci sie przyda.
Obrazek



swidi1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 31, 2007 21:32
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: swidi1990 » wt lip 31, 2007 23:27

dzięki za schemat a masz może możę jakiś dokładniejszy opis do niego? bo mam problem ze zrozumieniem o co lotto przy 2 i 3 punkcie i czy przypakiem nie ma tam 4 walków bo silnik jest DOHC?
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 23:41 przez swidi1990, łącznie zmieniany 3 razy.



Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » śr sie 01, 2007 15:12

swidi1990 pisze:czy przypakiem nie ma tam 4 walków bo silnik jest DOHC?
DOHC (ang. Double Over Head Camshaft - dwa wałki rozrządu w głowicy) :bigok:

no chyba ze jakis tjunink tam masz zrobiony i jedziesz na 4 wałkach (joke) :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 318 gości