[MK3 ABU] Jak działa sterowanie ciepłe/zimne powietrze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3 ABU] Jak działa sterowanie ciepłe/zimne powietrze
Mam pytanie: Jak działa sterowanie klapką ciepłe/zimne powietrze w obudowie filtra powietrza? Chodzi mi dokładnie o to kiedy klapka przesuwa sie w położenie na ciepłe powietrze? Jak zauważyłem w swoim to w obudowie wtrysku jest czujnik (taki pomarańczowy) z dwoma wężykami. Jakie mogą być objawy jego uszkodzenia?
klapka przesuwa sie na ciepłe powietrze jak zapalasz auto silnik jest zimny i wtedy bierze on ciepłe powietrze żeby sie szybciej rozgrzać jak osiegnie temp to wtedy juz zasysa zimne powietrze, o jaki czujnik ci chodzi do sterowania tą klapka jest taki weżyk wychodzący z wtrysku, weżk podciśnienia....
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
witam
Podepne sie pod watek
dzisiaj korzystajac z chwili wolnego czasu chcialem sie przyjzec działaniu termostatu fitlra powietrza...auto stało ok 3 godzin otwieram puszke filtra wyciagam wkład i klapka zamuka dolot *#cenzura#* powietrza mysle odpale i zobacze jak sie przestawia i po odpaleniu klapka cały czas w pozycji zamkniete ciepłe powietrze auto chodzi sobie az osiaga temp ok 90 c i nic klapka jak była tak jest bez zmian..w jaki sposób sptrawdzic działanie tego termostatu i czy objaw opisany jest ok bo cos mi sie wydaje ze nie bo przy zimnym powiniem zamknac dolot zimnego a po rozgrzaniu zamknac dolot cieplego i otworzyc zimne..
dzieki za info
Podepne sie pod watek
dzisiaj korzystajac z chwili wolnego czasu chcialem sie przyjzec działaniu termostatu fitlra powietrza...auto stało ok 3 godzin otwieram puszke filtra wyciagam wkład i klapka zamuka dolot *#cenzura#* powietrza mysle odpale i zobacze jak sie przestawia i po odpaleniu klapka cały czas w pozycji zamkniete ciepłe powietrze auto chodzi sobie az osiaga temp ok 90 c i nic klapka jak była tak jest bez zmian..w jaki sposób sptrawdzic działanie tego termostatu i czy objaw opisany jest ok bo cos mi sie wydaje ze nie bo przy zimnym powiniem zamknac dolot zimnego a po rozgrzaniu zamknac dolot cieplego i otworzyc zimne..
dzieki za info
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 21:10 przez abpel, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
danioo pisze:No to ja też się dołącze do tematu.
Gdzie w silniku AEE jest dokładnie ta klapka ciepłe/zimne powietrze ??
Jak zdejmiesz górną pokrywę filtra powietrza, wyjmiesz filtr to tam powinny być dwie rury - jedna leci do przodu czyli zimne powietrze a druga w stronę kolektora wydechowego. Miedzy nimi powinna być klapka sterowana ciśnieniowo.
[ Dodano: Sro Sie 01, 2007 10:29 ]
Wypowie się jeszcze ktoś ??
dobrze chlopaki piszecie, ale przy sprawnym tym termostacie trzeba byc szybkim zeby zobaczyc jak sie klapka przesuwa, po siagnieciu obudowy filtra silnik dostanie zimniejsze powietrze i klapka juz leci, chyba ze jest naprawde goraco na dworze i silnik jest goracy, sprawdzenie termostatu: na zimnym silniku i odlaczonym wezyku do obudowy filtra powinien zasysac delikatniepowietrze przez ten uwolniony kruciec, lub uzyc suszarki lub opalarki (tylko delikatnie - dmuchajac na termostat) wtedy bez odpinania wezykow i otwartym filtrze, sie rozpisalem
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości