Sciaga w prawo podczas jazdy, co zrobic?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
wyzabkowana, tzn? przypomnialem sobie ze jakis czas temu wpieprzylem sie w dosc duza dziure, mialem kolo 80 moze wiecej na liczniku. od tej pory chyba mnie sciaga ...
jutro przeloze oponki tyl na przod moze to cos da. jak nie to wymieniam co potrzeba i moze przy okazji amory, tylko daelj nie wiem jakie byscie polecali?
jutro przeloze oponki tyl na przod moze to cos da. jak nie to wymieniam co potrzeba i moze przy okazji amory, tylko daelj nie wiem jakie byscie polecali?
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Jaco85 zobacze. wiem tez ze mam pozbierane opony z jednej strony - zbieznosc bodazje. ale narazie tego nie robie bo i tak amory do wymiany i przy okazji moze zrobie co tam jeszcze trzeba.
mam 185/60/14
mam 185/60/14
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 15:30 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
fali nie ma ... w jednym miejscu bylo wglebienie - po dziurze bodajze, lekko rozerwana guma. dalem na tyl przednie i to samo. golym okiem widac ze jak wyprostuje kierownice to prawa (od pasazera) opona bardziej jest odchylona na zewnatrz.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
katy kółGashkas pisze:golym okiem widac ze jak wyprostuje kierownice to prawa (od pasazera) opona bardziej jest odchylona na zewnatrz.
jedź na ustawianie samych katów a problem zniknie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
koonrad nie wiem czy mnie dobrze zrouzmiales (chyba zle napisalem) :/
prawe kolko jest skrecone bardziej w prawo ... jakby sie rozjechac na boki oba mialy.
i zeby auto jechalo prosto kierownice musze skrecac bardziej w lewo. czyli tez te katy czy raczej zbieznosc? mysle jak to po najnizszych kosztach zrobic ale zeby nie powtarzac np zbieznosci bo sie okaze ze jakis drazek czy cos do du*y jest :/
prawe kolko jest skrecone bardziej w prawo ... jakby sie rozjechac na boki oba mialy.
i zeby auto jechalo prosto kierownice musze skrecac bardziej w lewo. czyli tez te katy czy raczej zbieznosc? mysle jak to po najnizszych kosztach zrobic ale zeby nie powtarzac np zbieznosci bo sie okaze ze jakis drazek czy cos do du*y jest :/
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
Gashkas,
u mnie w mieście np. goście robia tak:
10zł za sprawdzenie zawieszenia, tzn. przejrzą całe bardzo dokładnie co i jak i powiedzą, jesli jest gdzies jakis luz, lub jesli coś kwalifikuje sie do wymiany.
jesli bedzie OK, bądź jesli masz 100% pewnośc, że stan zawieszenia jest ok za..10zł moga Ci sprawdzić geometrię(katy, zbierzność) a jesli jest coś nie tak to w tedy 70zł i ustawiaja na poczekaniu.
doradzam Ci te metodę, czasem naprawde lepiej jest dac komuś 10zeta niz czekac aż kolejne opony się zedrą.
ale jeśli nic Ci nie stuka/puka w zawieszeniu, tylko Cię ściaga i widzisz gołym okiem jak sie koła rozchodzą to jedź od razu na ustawianie.
raz się udasz i bedziesz miał juz spokuj.
pozdrawiam
u mnie w mieście np. goście robia tak:
10zł za sprawdzenie zawieszenia, tzn. przejrzą całe bardzo dokładnie co i jak i powiedzą, jesli jest gdzies jakis luz, lub jesli coś kwalifikuje sie do wymiany.
jesli bedzie OK, bądź jesli masz 100% pewnośc, że stan zawieszenia jest ok za..10zł moga Ci sprawdzić geometrię(katy, zbierzność) a jesli jest coś nie tak to w tedy 70zł i ustawiaja na poczekaniu.
doradzam Ci te metodę, czasem naprawde lepiej jest dac komuś 10zeta niz czekac aż kolejne opony się zedrą.
ale jeśli nic Ci nie stuka/puka w zawieszeniu, tylko Cię ściaga i widzisz gołym okiem jak sie koła rozchodzą to jedź od razu na ustawianie.
raz się udasz i bedziesz miał juz spokuj.
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
koonrad, dzieki. zobacze ile u mnie za sprawdzenie beda chcieli, boje sie ze moga wiecej chciec. ale sprobuje szczescia. jak nie beda drazki wywalone ani nic to ustawie to chyba tylko.
tylko znowu glupia sytuacja, bo mam amory do wymiany a nie mam kasy na nowe aktualnie. a znowu robic zbieznosc potem ... ? :/
tylko znowu glupia sytuacja, bo mam amory do wymiany a nie mam kasy na nowe aktualnie. a znowu robic zbieznosc potem ... ? :/
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 20:02 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości