Co to za część
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ty masz silnk pn ecotroniciem czyli gaznikiem sterowanym elektronicznie przez ecu a czesc o ktora pytasz to ta na tym ostatnim rysunku co dochodzi wezyk do niej o to ci chodzi??
[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:
- _pączek_
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: sob maja 06, 2006 22:08
- Lokalizacja: wisła
- Kontakt:
To czemu w karcie pojazdu mam wpis RF ??
Coś mi tu qr... śmierdzi
Coś mi tu qr... śmierdzi
tak o tohormon pisze:tym ostatnim rysunku co dochodzi wezyk do niej o to ci chodzi??
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 11:14 przez _pączek_, łącznie zmieniany 1 raz.
z tego co widze po gazniku to jest na 100%PN moze ktos wymienial gaznik alb0o silnikkrissek pisze:To czemu w karcie pojazdu mam wpis RF ??
Coś mi tu qr... śmierdzi
a ta czesc to bedzie zwiazane z paliwem chyba jakis zbiorniczek bo przez niego przeplywa paliwo jak go kiedys sciaglem to nim tylko paliwo bylo jakis zbiorniczek czy cos takiego
[ Dodano: 31 Lip 2007 11:27 ]
a co do oznaczenia sielnika to zobacz co ci pisze w bagazniku na nalepce informacyjnej jest umieszczona na pasie tylnym tam pisze motoren... cos tam
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 11:25 przez hormon, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:
coś mi sie wydaje że to jednak pompka paliwa a nie zbiorniczek przelewowy.krissek pisze:hormon napisał/a:
tym ostatnim rysunku co dochodzi wezyk do niej o to ci chodzi??
tak o to
Zbiorniczek przelewowy jest przykręcony do pokrywy zaworów a nie na dole bloku, a słuzy temu, że nadmiar benzyny jest tam gromadzony skąd potem wraca sobie do baku.
ale te zdj co pokazales na poprzedniej stronie te na dole to soa z twojego?? to jest na bank pn a moze wczresniej byl zalozony rfkrissek pisze:Ale w tej takiej niemieckiej książce przeglądów jest tez wlepka i tam pisze ze PN a w karcie pojazdu RF-jakieś to nie dziwne
[ Dodano: 31 Lip 2007 11:33 ]
no dokladsnie pompa paliwa a ten zbiornik jest przy pokrywieQ.bak pisze:coś mi sie wydaje że to jednak pompka paliwa a nie zbiorniczek przelewowy.
Zbiorniczek przelewowy jest przykręcony do pokrywy zaworów a nie na dole bloku, a słuzy temu, że nadmiar benzyny jest tam gromadzony skąd potem wraca sobie do baku.
[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
moje fotki z gaźnika
wydaje mi się ,że to pompka paliwa skoro do niej wchodzą przewody paliwowe i stamtąd wychodzą,a te fotki z boku z lewej strony to chyba wtyczki do silnika krokowego,więc to na 100% będzie 2EE czyli PN`kakrissek pisze:co to część na fotce poniżej,za co odpowiada-znajduje się jak widać kolo bagnetu oleju
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Jak widac po fotkach masz gaznik pierburg 2ee.krissek pisze:I jeszcze 1 sprawa-co to część na fotce poniżej,za co odpowiada-znajduje się jak widać kolo bagnetu oleju
A co do tej czesci to jest nic innego jak pompa paliwa napedzana mechanicznie wałkiem z silnika. Oczywiscie nie ma tam zadnych kabli bo jak napisałem naped jest mehcniczny.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
tak słyszalem bo to fotki mojego silnika wkleił krissek, ale one są tam dlatego ,że był wyciek spod starej i popękanej uszczelki zaworówkrissek pisze:Maćkooo napisał/a:
Witam
Hehy znana mi sprawa tez mam silnik RF na 2e to samo co ty masz. To jest zbiornik gromadzący powietrze (fachowo rezerwuar podcisnienia) potrzebne do trego aby przepsutnica 1sza uchulaała sie z odpowiewdnimm opoznieniem. Jak widze masz go dobrze podłaczonego do tego czxarnego siłownika( PS tyle ze ten akurat siłownik to w golfach bardzoi czesto bywa zepsuty) . Dodam ze widaje mi sei ze masz na górze gaznika słady oleju . Jesli tak to odezwij sie to dam ci rade jak zapobiec temu . Aha jesli dolewasz oleju co 200-300km to tym bardziej.
W razie problemow pytaj . W koncu mam ten sam silniczek .
Pozdro
Slyszysz Leon to do ciebie było
PS a masz krissek, przy nadkolu taki jakby filtr taki?z lewej strony?
[ Dodano: 31 Lip 2007 14:56 ]
jeśli masz tam gdzie ta strzałka jakąs taą puszkę to na 100% masz PN bo RF tego nie posiada,czyli ktos dał ciała w briefie w Niemczech
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 14:55 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 2 razy.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
nie rozbierałem tego bo mój Gofer jest niezawodny,a Ty sie podłamuj,PN oprócz falujących obrotów i padających silników krokowych jest świetna,prawie jak wtrysk nawet tak samo sie ja reguluje (skład CO2)
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 342 gości