gdzie dalej szukac usterki !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bielik

gdzie dalej szukac usterki !!!

Post autor: bielik » wt maja 24, 2005 20:33

witam wiem ze to juz bylo przerabiane ale moze komus bedzie sie chcialo cos napisac na ten temat a o to chodzi

mam golfa diesla i na wskazniku na desce rozdzielczej temp. silnika wychyla sie na maxa!!! ale czujnik temp. plynu wymieniony termostat sprawny wentylator tez bo zalancza mi sie (ale nie zawszwe ) przewody cieple na dole i na gorze a wskaznik pokazuje maxa co to moze byc bo juz nie wiem pomozcie !!!!!!



Awatar użytkownika
Sebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pn mar 14, 2005 09:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Sebo » wt maja 24, 2005 20:43

Może być przekłamanie na czujniku od wskaźnika temp. Nie napisałeś który wymieniłeś. A jeśli faktycznie temp. jest za wysoka, to trzeba szukać dalej. Może chłodnica zakamieniona, pompa wodna na wykończeniu, chłodnica przesłonięta/zapchana robactwem...


www.vwgolf-slask.info

bielik

Post autor: bielik » wt maja 24, 2005 22:25

wymienilem ten przy bloku jak sie stoi na wprost przed silnikiem
musze zobaczyc moze cos z ta pompa
a jak myslisz moze tez byc wina paska klinowego bo cos luzny jest on tez chyba napedza pompe jak myslicie



Awatar użytkownika
Sebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pn mar 14, 2005 09:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Sebo » wt maja 24, 2005 22:46

Raczej to nie pasek. Musiałby być bardzo luźny no i chyba piszczeć. Chyba że jest zapaprany olejem. Nie wiem który czujnik odpowiada za wskazania na tablicy(ja mam 2 na wężu wychodzącym z bloku i podejrzewam, że to któryś z nich. Są jeszcze przy chłodnicy)

Co do pompy to odkręć korek od zb. wyrównawczego na pracującym silniku(tylko sie nie poparz) i zobacz czy jest strumień płynu z tego cieńkiego przewodu od chłodnicy do zbiorniczka. Po dodaniu gazu powinno lepiej wypływać. Jeśli nie ma strumienia lub jest słabiutki znaczy,że pompa nie działa jak powinna.

Pozdr.


www.vwgolf-slask.info

Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » wt maja 24, 2005 22:56

Wymieniłeś na pewno na taki sam typ (kolor)?
A spróbuj zamienić przewody tych czujników, może są pomylone.
I jeszcze jedno- możesz mieć przerwę w obwodzie czujnik-wskaźnik, to najbardziej prawdopodobne, objawy się zgadzają.
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt maja 24, 2005 23:37

moze sam wskaznik jest uszkodzony



mat-olsztyn

Post autor: mat-olsztyn » śr maja 25, 2005 06:24

Przyczyny tej usterki możesz jeszcze szukać w samym stabilizatorze napięcia (tak jest w benzynie) który znajduje się z tyłu na licznku. Jeżeli jest walniety -wskaźnki szaleją...........

Pozdrówka



Awatar użytkownika
DIESEL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 09, 2004 18:23
Lokalizacja: kraków

Post autor: DIESEL » śr maja 25, 2005 06:45

mi kontrolka zaniżała temperature, nawet w korkach przy pracującym wiatraku pokazywała że silnik zimny, sprawdź czujnik na wężu wodnym wychodzącym z głowicy, to ten który jest zamontowany w pozycji pionowej, a drugi masz od włączania świec żarowych.



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » śr maja 25, 2005 11:17

mat-olsztyn pisze:Przyczyny tej usterki możesz jeszcze szukać w samym stabilizatorze napięcia (tak jest w benzynie) który znajduje się z tyłu na licznku. Jeżeli jest walniety -wskaźnki szaleją...........

Pozdrówka
Wówczas wskaźnik paliwa też by robil jaja...
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

bielik

Post autor: bielik » śr maja 25, 2005 20:15

ok dzieki za podpowiedzi bedzie teraz troche wolnego czasu to posprawdzam wedlug waszych instrukcji :pub: dla wszystkich



bielik

Post autor: bielik » sob maja 28, 2005 15:21

panowie wymienilem termostat na nowy ktory otwiera sie juz przy 87 stopniach wentylator sprawny czujnik ten od wskaznika na desce wymieniony jak silnik chodzi to z wezyka wyrownawczego leci strumyczek chociaz jak sie silnik nagrzeje to ten strumyk przerywa i jest nie reguralny kolor plynu chlodniczego jest w normie a na desce rozdzielczej nadal wskazowka na maxa (prawie) wiec
co to moze byc



Marian_polska

Post autor: Marian_polska » sob maja 28, 2005 21:48

ZOBACZ PSZY LICZNIKU MIAŁEM PODOBNĄ SYTUACJE W INNYM AUCIE CO PRAWDA ,ALE DO WSKAŻNIKA NIE DOCHODZIŁA MASA PSZEJŻYJ WTYCZKI I SPRAWDŹ TĄ MASE POZDRO



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 284 gości