Zamula się do 300 obr. dalej dostaje "dopalacza"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

strejcher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 31, 2007 12:46
Lokalizacja: Pionki
Kontakt:

Zamula się do 300 obr. dalej dostaje "dopalacza"

Post autor: strejcher » wt lip 31, 2007 12:52

Elo !

Jestem tu nowy ;-) wiec witam wszystkich miłośników golfa i nie tylko...

Moje pierwsze pytanie jest natury mechanicznej. Jak widzicie w temacie mam problem:

Walneły mi wtryski w samochodzie, już niedługo je wymieniam, bo nie mogę go nawet ruszyć z benzyny, po przeskoczeniu sekwencji na gaz samochód wreszcie zaczyna jeździć - jednak jest problem w trakcie jazdy - samochód wkręca się baaardzo mułowato do 300 obr. po przeskoczeniu dostaje kopa jak bym turbo włączył.

Co może być powodem, czy to również wina wtrysków które schrzanił mi gaz ?

Pozdro !



greg

Post autor: greg » wt lip 31, 2007 15:35

strejcher pisze:o może być powodem, czy to również wina wtrysków które schrzanił mi gaz ?
no nie do końca - to raczej odwrotnie - zalecana najpierw diagnostyka na vag a jak nic nie wyjdzie to dopiero będziemy dumać. A tak w ogóle to skąd pewność ze poszły wtryski?



strejcher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt lip 31, 2007 12:46
Lokalizacja: Pionki
Kontakt:

Post autor: strejcher » wt lip 31, 2007 15:48

Byłem u mechanika i powiedział, że 2 wtryski to całkowite złomy - ledwo chodzą, a kolejna 2 mi wyczyścił i zamienił miejsca - teraz samochód rzekomo chodzi na 1 i 4 wtrysku. Powiedział, żebym wymienił całą listwę, bo to jest objawem tego że nie chodzi na benzynie - wtryski nie dopuszczają wystarczającej ilości benzyny... i samochód się dusi, trze4sie sie cały samochód i gaśnie, jeśli potrzymam go na ok 150 obr. samochód się rozgrzewa przeskakuje gaz i jest wporzo.

Był już na VAG, podobno wykrywa wtryski i sonde lambde do wymiany., tylko czy na pewno są to tylko te dwie rzeczy do polepszenia mocy na niskich obrotach



greg

Post autor: greg » wt lip 31, 2007 15:53

strejcher pisze:tylko czy na pewno są to tylko te dwie rzeczy do polepszenia mocy na niskich obrotach
jak nie wymienisz to się nie dowiesz - skoro obie rzeczy do wymiany to o czym tu dumać - wymienisz- będzie dobrze ok - będzie źle - znowu vag i się okaże
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 15:54 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], PolgaHiz i 67 gości