Tłumiki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tłumiki
Szukałem ,ale to co jest to nie to.Mam do wymiany tłumik środkowy i końcowy w swoim golfie 3 hatchback z slinikiem 1.8 adz.Moze ktoś podpowie mi jakiej firmy ,no i może czy od razu wymienić rurę środkową?Koszt tak gdzieś do 350-400 zł.
Czy do połączenia tłumików potrzebna jest jakaś pasta głusząca czy tylko wystarczy wsunąć rury jedna w drugą?
Czy do połączenia tłumików potrzebna jest jakaś pasta głusząca czy tylko wystarczy wsunąć rury jedna w drugą?
Szerokiej drogi ,gumowych słupów i jak najdalej od smerfów.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
nie kupuj tych najtańszych po ok 100PLN (są dosyć głośnie)
chociaż ich dźwięk słyszalny w środku auta jest przyjemniejszy od tych pseudo sportowych
w normalnej cenie to najlepiej BOSAL
a całkiem dobrze by było gdybyś zdobył oryginał (jest najcichszy )
chociaż ich dźwięk słyszalny w środku auta jest przyjemniejszy od tych pseudo sportowych
w normalnej cenie to najlepiej BOSAL
a całkiem dobrze by było gdybyś zdobył oryginał (jest najcichszy )
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
w/g mnie Bosal jest mocno przereklamowany ,założyłem kiedyś cały układ i posypał się po dwóch latach.. później jeździłem na Asmet-ach i POLMOstrów i wcale nie były gorsze..marek2907 pisze:w normalnej cenie to najlepiej BOSAL
[ Dodano: 28 Kwi 2007 17:45 ]
Potrzebna ,pasta pod wpływem temperatury uszczelnia układ..Ziibii pisze:Czy do połączenia tłumików potrzebna jest jakaś pasta głusząca czy tylko wystarczy wsunąć rury jedna w drugą?
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No tak ,ale powstanie problem czym pojechac po to?
Po oblukaniu moim z kumplem jeszcze raz układu wydechowego okazało się ze po uruchomieniu silnika zaczęło coś brzęczeć z przodu w okolicy silnika.Zajrzałem tam i okazało się że ta plecionka na rurze kolektora nie trzyma się u dołu(chyba powinna trzymać z obu stron).
Czy trzeba wymienić w takim wypadku rurę kolektora?Czy jest problem z odkręceniem śrub trzymających tę rure?Jakie są tam i ile uszczelek?Na co należy zwrócić szczególną uwagę?
Po oblukaniu moim z kumplem jeszcze raz układu wydechowego okazało się ze po uruchomieniu silnika zaczęło coś brzęczeć z przodu w okolicy silnika.Zajrzałem tam i okazało się że ta plecionka na rurze kolektora nie trzyma się u dołu(chyba powinna trzymać z obu stron).
Czy trzeba wymienić w takim wypadku rurę kolektora?Czy jest problem z odkręceniem śrub trzymających tę rure?Jakie są tam i ile uszczelek?Na co należy zwrócić szczególną uwagę?
Szerokiej drogi ,gumowych słupów i jak najdalej od smerfów.
- Forester
- Gadatliwa bestia
- Posty: 503
- Rejestracja: czw sty 27, 2005 23:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
możesz wymienic tylko ten lacznik elastyczny - duzo taniej i duzo mniej roboty - ja mimo wszytsko wymienilem cala rureZiibii pisze:zaczęło coś brzęczeć z przodu w okolicy silnika.Zajrzałem tam i okazało się że ta plecionka na rurze kolektora nie trzyma się u dołu(chyba powinna trzymać z obu stron).
Czy trzeba wymienić w takim wypadku rurę kolektora?Czy jest problem z odkręceniem śrub trzymających tę rure?Jakie są tam i ile uszczelek?Na co należy zwrócić szczególną uwagę?
[ Dodano: Nie Kwi 29, 2007 19:30 ]
jesli zdecydujesz sie na wymiane rury zaopatrz sie w koplet szpilek bo stare moga nie wytrzymac przy odkrecaniu
POZDRO !!
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
----------------------------------------------------
>>>EUROPE EDITION --- ZAGAZOWANY<<<
rura wytrzyma Ci naprawdę długo... a co do tłumików ...pozostajew pytanie : czy lepiej zainwestować w porządny tłumik czy może wsadzić najtańszy.....wszystko zależy jak długo będziesz tym autem jeździł.... lepiej nie baw się sam w naprawy spawalnicze układu tylko daj to do zrobienia tłumikarzom... no chyba że z zawodu jesteś spawaczem... oni zrobia to lepiej , taniej , bez nerwów i dadzą Ci gwarancje, której nie będziesz miał jeśli sam zamontujesz wydech... zastanów sie
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588
Już po zawodach.Powymieniałem :łącznik elastyczny(wspawywany),rurę środkową,tłumik środkowy i końcowy.Robocizna:150 zł wspawanie+50 zł wymiana pozostałych części.Za tłumiki i rurę + łącznik elastyczny 200zł.Drogi gips ale.......co się nie robi dla pupila.
Szerokiej drogi ,gumowych słupów i jak najdalej od smerfów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości