[MK3] ukryte funkcje MFA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

[MK3] ukryte funkcje MFA

Post autor: szlapon » ndz sie 20, 2006 10:35

probowalem zalaczyc tryb serwisowy mfa ale wyswietla mi tylko 3 funkcje z 12 ( http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm ) tj.:
- chwilowe spalanie
- tem. oleju
- temp.zasysanego powietrza (tak mi sie wydaje)
wiecej nie chce wyswietlic!
Czy ktos probowal tego w Golfie mk3?
Moj: golf 3 silnik adz prod.1997 joker kombi
Ostatnio zmieniony ndz sie 20, 2006 11:19 przez szlapon, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz sie 20, 2006 10:55

szlapon pisze:wiecej nie chce wyswietlic!
Czy ktos probowal tego w Golfie mk3?
I nie wyswietli.
U mnie jest tak samo.
Reszta funkcji (ale i tak nie wszystkie) jest w trybie serwisowym zegarow (pisza o tym na w/w stronie, doczytaj)
szlapon pisze:- chwilowe spalanie
Tak naprawde to tylko ta funkcja jest w trybie serwisowym MFA, bo temp. oleju i powietrza zewnetrznego [nie jak Ty napisales temp.zasysanego powietrza (tak mi sie wydaje)] sa pokozywane tak samo jak w normalnym trybie...
Tyle na ten temat.

[ Dodano: Nie Sie 20, 2006 10:57 ]
To stwierdzenie:
"Różnica pomiędzy MFA1 i MFA2 polega na tym iż MFA1 kasuję się automtycznie po ostygnięciu silnika poniżej 50 stopni"
Tez nijak sie ma do Mk3, bo MFA1 kasuje sie 2 godziny po wylaczeniu zaplonu.



Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » ndz sie 20, 2006 11:03

ale po postoju lub w czasie jazdy gdy komora silnika sie magrzeje to jest roznica kilku stopni miedzy wskazaniami tem. w trybie "normalnym" i "serwisoym"



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz sie 20, 2006 11:08

szlapon pisze:ale po postoju lub w czasie jazdy gdy komora silnika sie magrzeje to jest roznica kilku stopni miedzy wskazaniami tem. w trybie "normalnym" i "serwisoym"
Temp moze troche podskoczyc po zatrzymaniu sie, przez promieniowanie ciepla od silnika, ale zeby byla inna w trybie serwisowym niz w normalnym to raczej niemozliwe.
MFA wskazuje temp na podstawie czujnika w kratce zderzaka.



Awatar użytkownika
szlapon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 03:24
Lokalizacja: katowice

Post autor: szlapon » ndz sie 20, 2006 11:16

u mnie jest roznica SPRAWDZILEM! to bedzie tem. powietrza zasysanego czujnik jest przy wtryskiwaczu paliwa



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz sie 20, 2006 11:19

szlapon pisze:u mnie jest roznica SPRAWDZILEM! to bedzie tem. powietrza zasysanego czujnik jest przy wtryskiwaczu paliwa
Ok, jak tak mowisz.
U mnie na pewno jest taka sama. Jak by miala byc inna to by byla raczej sporo wieksza. U Ciebie zasysa powietrze o temp otoczenia, a u mnie sprezone i tym samym nagrzane minus tyle ile schlodzi IC...



Awatar użytkownika
Daniel84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Daniel84 » sob lip 28, 2007 19:16

a u mnie niestety nie idzie tego trybu serwisowego załączyć :( tzn. załącza się i pokazuje spalanie chwilowe i tam te temp. ale gdy już odpale silnik to nie zostaje na tym spalaniu średnim tylko przeskakuje mi do normalnego trybu :( niedawno założyłem sobie MFA i jestem ciekawy głównie tego chilowego spalania a jak na złość nie chce mi się to załączyć :( ja mam jakiegoś pcha bo jak wcześniej miałem stare zegary jeszcze z zegarem analogowym to mi się tak samo nie chciał załączyć cyfrowy obrotomierz :( może mi ktoś pomoże z tym fantem :( pozdrawiam


<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lip 29, 2007 11:56

Daniel84 pisze:tzn. załącza się i pokazuje spalanie chwilowe
Oczywiscie pokazuje 0.0 tak ?
Daniel84 pisze:gdy już odpale silnik to nie zostaje na tym spalaniu średnim tylko przeskakuje mi do normalnego trybu
Chyba nie zostaje na chwilowym, tylko wraca do sredniwgo :-k


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Daniel84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: sob lut 24, 2007 00:17
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Daniel84 » ndz lip 29, 2007 23:12

dokładnie tak jak piszesz troszkę mi się pomieszało :) ale jakoś dałem sobie z tym radę poprostu zrobiłem tak, że jak miałem włączony silnik przycisnąłem przycisk MFA wyłączyłem silnik i włączyłem zapłon po czym puściłem przycisk i załączyłem silnik i zadziałało :) dzieki :)
Ostatnio zmieniony ndz lip 29, 2007 23:13 przez Daniel84, łącznie zmieniany 1 raz.


<b>Moje VWozidło--></b>[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1945101#1945101[/url]
[img]http://img395.imageshack.us/img395/4517/podpisw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » czw lip 09, 2009 14:17

czyżby były to wszystkie funkcje MFA?? :grrr:



Awatar użytkownika
boges74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 800
Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: boges74 » czw lip 09, 2009 14:26

W MKII też to dzaiła?? bo coś mi nie wychodzi :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 325 gości