pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
witam wszystkich.jestam tu nowy i potrzebuje pomocy.otorz jestem szczesliwym posiadaczem golfa 1.9TDI z 96 roku typ 1Z,90 konny.moj problem polega na tym,gdy jade na 5 biegu z predoscia okolo 120km/h to auto nagle staje sie mulaste i nie ma wogle przyspieszenia,ale gdy go zgasze i pomownie uruchomie to znowu ciagnie dobrze do taj predkosci po czym historia zaczyna sie powtarzac.podpinalem go juz do komputera i w pierwszej prubie nie wykazalo zadnych bledow ale gdy go troche poscigalem(tzn.jechalem powyzej 120)i podpiolem go jeszcze raz to komputer wyswietlil blad ,za male cisnienie ns kolektorze ssacym.prosze pomozcie jak mozecie.pozdrawiam
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
w tej chwili nie moge tego zrobic bo nie mam tego przy sobie a przebywam za granicami kraju ale jesli dobrze pomietam to bylo to cos 2204 ale postaram sie to dokladnie sprawdzic i wtedy podam na 100 procent sorry ze tak robie.pozdrawiam
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: pt maja 06, 2005 07:33
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
- Kontakt:
U mnie było dokładnie to samo. Komp nic nie wykazywał, dopiero jak mechanior pokatował go to pokazał błąd ciśnienia w kolekt... U mnie była wymiana zaworu N75 czy jakoś tak (tego przy filtrez paliwa). Po wymianie jak ręką odjął. Aaa... właśnie. Weź go przeciągnij na 3 biegu. U mnie przy zdaje się 3 czy 4 tyś obrotów tracił moc. Oprócz tego był jeszcze objaw na 5 biegu przy 120 jak mu ująłem troche gazu i dodałem ponownie to szedł do 130, później ponownie ta sama operacja i szedł do 140 i koniec.
Za zawór skasował mnie 150 zł. + 50 zł. za wymianę. na allegro widziałem nowe zawory po 80 zł. Więc troche mnie pociągnął.
Za zawór skasował mnie 150 zł. + 50 zł. za wymianę. na allegro widziałem nowe zawory po 80 zł. Więc troche mnie pociągnął.
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
dzieki sprobuje tak zrobic tylko ze bede mial maly problem bo obecnie przebywam w angli i nie wieci czy i ile moze kosztowac wyslanie tego tutaj.pozdrawiam.
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
no wlasnie szczegolnie w Angli bedzie bolalo ale sprobuje wymienic n75 tak na slepo co wy na to.
Re: pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
właśnie to miałem na myśli - inan możliwość to poszukanie warsztatu zajmujacego się chiptuningiem jednostek tdi - na pewno bedą w stanie zdiagnozować auto i to znacznie lepiej niż serwis.maciekc pisze:no wlasnie szczegolnie w Angli bedzie bolalo
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
wlasnie mam dokladny kod bledu, ktory zastal wyswietlony przez komputer -00575- cisnienie w kolektorze ssacym; sterowanie.co to oznacza?pozdrawiam.
Turbina przepompowuje albo niedopompowuje ciśnienie. Trzeba by sprawdzić na VAGu - wartość wymagana musi sie równać rzeczywistej.
Jeśli nie dopompowuje, przyczyną może być dziura w dolocie, uszkodzony N75, zatkany katalizator, dziurawe/zmurszałe wężyki podciśnieniowe.
Jesli przepompowuje - uszkodzony zawór N-75, załamany jeden z wężyków podciśnieniowych.
Posprawdzaj węzyki podciśnienia, i myślę że możesz zaryzykować z N75
Jeśli nie dopompowuje, przyczyną może być dziura w dolocie, uszkodzony N75, zatkany katalizator, dziurawe/zmurszałe wężyki podciśnieniowe.
Jesli przepompowuje - uszkodzony zawór N-75, załamany jeden z wężyków podciśnieniowych.
Posprawdzaj węzyki podciśnienia, i myślę że możesz zaryzykować z N75
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
pomocy z golfem1.9TDI ,1Z
no wlasnie no vag-u cisnienie zmierzone bylo 0.51 a podobno ma byc 0.53 to chyba nie jes znowu taka roznica no nie.a co to znaczy ze wezyki moga byc zmurszale?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości