Szpachla, szpachla, szpachla...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Szpachla, szpachla, szpachla...

Post autor: Itor » czw lip 26, 2007 16:41

golf III 5 drzwi

koledzy moj golfik ma pukniety rawy tyl (blotnik) i prawe tylne drzwi, zaczelo sie to troche juz luszczyc, pekac, itd, itp. mam wiec pytanie czy mozliwe jest takie wyszpachlowanie tego blotnika aby zgrywal sie z drzwiami, obecnie prawe tylne drzwi wchodza jakby glebiej u gory a na dole troche odstaja od blotnika, czy dobry blacharz jest w stanie tak wyprofilowac blotnik aby wszystko bylo gicio? (troche nieestetycznie to teraz wyglada), ile mniej wiecej powinno to kosztowac? pytam bo nie wiem czy sie w to bawic, wiekszoc blacharzy ktorych znam zaczynaja rozmowe od slowanie nie da rady...
Ostatnio zmieniony czw lip 26, 2007 21:27 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » czw lip 26, 2007 18:18

Itor pisze:czy dobry blacharz jest w stanie tak wyprofilowac blotnik
jak najbardziej :bigok:


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw lip 26, 2007 18:22

Golfiarz217 pisze:
Itor pisze:czy dobry blacharz jest w stanie tak wyprofilowac blotnik
jak najbardziej :bigok:
teraz to sie tak zastanawiam czy wina nie lezy po stronie drzwi, gorne krawedzi przednich i tylnych drzwi sa na tym samym poziomie ale tylne drzi na dole sa dluzsze o jakies 2-3 mm, z lewej strony gdzie byl nietkniety nie ma roznicy



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » czw lip 26, 2007 19:15

Dobry blacharz wszystko potrafi :) Jak masz mozliwosc to najlepiej wklej jakies zdjecie tego uszkodzenia to ci zaraz nawet ktos biegly w blacharce wycene zrobi :)



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » czw lip 26, 2007 19:19

piotrek1313 pisze:biegly w blacharce wycene zrobi :)
dokładnie dobry pomysł


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw lip 26, 2007 19:20

Golfiarz217 pisze:
piotrek1313 pisze:biegly w blacharce wycene zrobi :)
dokładnie dobry pomysł
nie mam cholera cyfrowki



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » czw lip 26, 2007 19:31

W sumie to jak zaczynaja od slow "nie da rady" to po przetlumaczeniu z polskiego na nasze znaczy ze problem jest dosc maly i im sie po prostu nie chce. Oni by tylko chcieli zeby im przedachowane drogie fury przywozic :grin:

Jak nie masz cyfraka to sie postaraj dokladniej opisac rozmiar uszkodzen tzn mniej wiecej szerokosc, wysokosc, glebokosc wgniecenia itp.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pt lip 27, 2007 06:45

daje zdjecia:
piotrek1313 pisze:W sumie to jak zaczynaja od slow "nie da rady" to po przetlumaczeniu z polskiego na nasze znaczy ze problem jest dosc maly i im sie po prostu nie chce. Oni by tylko chcieli zeby im przedachowane drogie fury przywozic :grin:

Jak nie masz cyfraka to sie postaraj dokladniej opisac rozmiar uszkodzen tzn mniej wiecej szerokosc, wysokosc, glebokosc wgniecenia itp.
eee tam chcieliscie zdjecia a teraz siedzicie cicho:)
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 10:31 przez Itor, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
duzy_przemo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 921
Rejestracja: czw mar 09, 2006 10:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: duzy_przemo » pt lip 27, 2007 13:55

Z tego co widzę masz krzywe dzwi. U góry ok u dołu trochę podgię i odstają.
Jeśli dzwi są bez szpachli blacharz lub ty możes je spróbowac trochę podgiąć.
Szpachlowania przy rantach dzwi nie polecam bo szpachel po pewny m czasie zacznie pękać
dlatego moim znadniem najlepiej wymienić.

pozdr



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pt lip 27, 2007 14:02

duzy_przemo pisze:Z tego co widzę masz krzywe dzwi. U góry ok u dołu trochę podgię i odstają.
Jeśli dzwi są bez szpachli blacharz lub ty możes je spróbowac trochę podgiąć.
Szpachlowania przy rantach dzwi nie polecam bo szpachel po pewny m czasie zacznie pękać
dlatego moim znadniem najlepiej wymienić.

pozdr
ale zobacz tez na drugie zdjecie od gory wyraznie jest sciety blotnik od stony gdzie dochodza drzwi przy plastikowej nakladce i co z tym zrobic bo tam jest duza dziura i ciagle mi sie kurzy u gory tez sa krzywe bo wchodza za gleboko, jak pprzejade reka przez blotnik i zlaczenie z drzwiami to jest wyrazny uskok, z lewej strony jest wszystko prosto
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 14:04 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



majsterus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 28, 2007 14:46
Lokalizacja: nowy tomyśl

Post autor: majsterus » pt lip 27, 2007 14:21

wywalić drzwi bo to szajs, kup proste i pod drzwi niech wyciągną ci furę
a nadkole też było szpachlowane i tylni słupek???
a tak w ogole to gdzie było bite, bo jak jest ruszony środkowy słupek to sie nie dziwie że nikt nie chce sie podjąć.
na 1 zdjęciu trochę szczelinka sie rozchodzi???
a że sie łuszczy czy pęka to wina ze walili grube warstwy szapchlu i reakcja zachodziła za szybko.....
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 14:25 przez majsterus, łącznie zmieniany 3 razy.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pt lip 27, 2007 14:32

majsterus pisze:wywalić drzwi bo to szajs, kup proste i pod drzwi niech wyciągną ci furę
a nadkole też było szpachlowane i tylni słupek???
a tak w ogole to gdzie było bite, bo jak jest ruszony środkowy słupek to sie nie dziwie że nikt nie chce sie podjąć.
na 1 zdjęciu trochę szczelinka sie rozchodzi???
a że sie łuszczy czy pęka to wina ze walili grube warstwy szapchlu i reakcja zachodziła za szybko.....
ja jeszcze nie bylem u zadnego lakiernika z tym takze nie wiem czy byl ruszany slupek ani jak to poznac, nie wiem tez jak byl walony bo samochod przyjechal w 2004 do Polski, tu byl naprawiony i sprzedany juz naprawiony kolesiowi od ktorego w 2007 ja go odkupilem, pociagniety byl po blotniu (lakier bezbarwny) i na pewno drzwi tylne i nie wiem czy nie przednie bo roznia sie przednie prawe od przednich lewych otworami technicznymi.
jak poznac czy srodkowy slupek byl ruszany? szcelinka sie rozchodi ale drzwi sa wsuniete jakby do srodka
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 14:34 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



majsterus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw cze 28, 2007 14:46
Lokalizacja: nowy tomyśl

Post autor: majsterus » pn wrz 03, 2007 14:48

no jak??jak???
normalnie otwórz wszystkie 4 drzwi i porównuj prawą z lewą stroną szczegóły, łaczenie, od spodu zgrzewy progów.
to auto bankowo miało przestawiony słupek.
szczeliny na drzwiach tylnich same sie nie robią



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 322 gości