1.8 dx grzeje sie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Domier
- Gadatliwa bestia
- Posty: 698
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
1.8 dx grzeje sie
termostat wsadzony z silnika w ktorym byl ok, nowy plyn hamulcowy a jednak auto grzeje sie po ok 3km do 3/4 skali i jezeli nie dam ogrzewania na maxa ( i tak jest upal ) to dochodzi prawie do konca. Czy to moze byc uszczelka pod glowica? jezeli tak to bye bye vwmania
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1.8 dx grzeje sie
Domier pisze:termostat wsadzony z silnika w ktorym byl ok, nowy plyn hamulcowy a jednak auto grzeje sie po ok 3km do 3/4 skali i jezeli nie dam ogrzewania na maxa ( i tak jest upal ) to dochodzi prawie do konca. Czy to moze byc uszczelka pod glowica? jezeli tak to bye bye vwmania
A czemu w ogole wymieniales?? Przed wymiana tez sie grzal?
To ze w innym aucie bylo ok, to nie znaczy ze w twoim tez bedzie chodzil. Jak czesc uzywana to nigdy nie wiadomo, moze "akurat" masz pecha i zepsulo sie zaraz po zalozeniu?
Jak dochodzi "prawie do konca" to wlacza sie wentylator??
Pozdro
Ostatnio zmieniony czw lip 26, 2007 18:23 przez piotrek1313, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Domier pisze:silnik byl zmieniany, moze uklad chlodniczy jest zapowietrzony? plyn po godzinie postoju w zbironiczku nadal jest goracy
Teoretycznie powinien sie sam odpowietrzyc...
W lecie to dlugo bedzie plyn goracy.
Napisz jak z tym wentylatorem, wlacza sie czy nie. I przewody od chlodnicy sprawdz czy sie nagrzewaja czy nie. Chlodnice masz pewniaka czy zmieniana? bo moze zapchana czy cos.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
No to jak zmieniales silnik to czujnik albo zepsuty, albo od innej wersji Albo ew wskaznik w zegarach, ale na 99% czujnik bo pewnie przed wymiana bylo wszystko wporzoDomier pisze:wentylator sie wlacza, przewody bardzo cieple chlodnica wczesniej dawala rade
Jak silnik sie szybko nagrzewa, wentylator sie wlacza, plyn sie nie gotuje, to wszystko ok
[ Dodano: Czw Lip 26, 2007 19:17 ]
Aha, jak przewody "bardzo cieple" to jest na nich wyczuwalna roznica temperatury?? Tzn przewod ktorym plyn wraca z chlodnicy do silnika powinien byc chlodniejszy od tego co do niej wchodzi.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- Domier
- Gadatliwa bestia
- Posty: 698
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
no na wlaczonym na stale wentylatorze jest oki. jutro zmienie czujnik a jak nie to pompe wody i mam nadzieje ze bedzie dobrze. Wielkie podziekowania dla Ciebie Piotrze bo mnie nakierowales i dla Rogry ktory mimo poznych godzin wpadl i ustalil plan dzialania na jutro. jak bedzie zrobione napisze co bylo nie tak. pozdro
Ja mam podobny problem. Pompe wody mam na bank walniętą bo leci ciurkiem. Jutro ją wymieniam ale razem z tym problemem wystapił jeszcze jeden. Mianowicie wysokie obroty silnika i trzęsienie silnika po wyłączeniu zapłonu. które trwa nawet do 30 sekund. Czy obie te sytuacje są ze sobą powiązane. Proszę o odpowiedź. Mam golfa II 1.6 benzyna. W jaki sposób mam to naprawić. Prosze o ewentualne dokładne wytłumaczenie problemu bo jestem laikiem w tych sprawach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości