Kontrolka recznego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka recznego
golf III GTI AGG
ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?
mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?
mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
Ostatnio zmieniony czw lip 26, 2007 17:05 przez Itor, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Kontrolka recznego
Masz za mało płynu hamulcowego. Pod sam korek się nie wlewa. Jak odkręcisz korek to wlej mniej więcej do tego poziomu gdzie łapie czujnik (jest przy korku)Itor pisze:golf III GTI AGG
ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?
mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
Z drugiej strony sprawdz czemu Ci go ubyło. Pewnie puszcza któryś cylinderek.
Re: Kontrolka recznego
dzieksuntaztood pisze:Masz za mało płynu hamulcowego. Pod sam korek się nie wlewa. Jak odkręcisz korek to wlej mniej więcej do tego poziomu gdzie łapie czujnik (jest przy korku)Itor pisze:golf III GTI AGG
ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?
mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
Z drugiej strony sprawdz czemu Ci go ubyło. Pewnie puszcza któryś cylinderek.
a w moim aucie jest czujnik zuzycia klockow czy trzeba na oko?rydzu pisze:Kolejna możliwość to może skończyły się klocki? Układ się powieksza bo cylinderki są bardziej wyciągnięte i z tego powodu brakuje go na tyle, że nie dochodzi do czujnika. Zamiast dolewać płyn, ściagnij koło i zobacz czy nie musisz kupić nowych klocków.
Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków
Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli. Klocki trzeba zmierzyć i porównać z wymiarem jaki powinien być orginalnie. Wymiar ten jest zalezny od silnika i rodzaju zastosowanych tarcz.
Podejdz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, zapytaj o klocki do swojego auta i niech ci w katalogu sprawdzą grubość okładziny. Idziesz do domu, sprawdzasz jak wygląda to u ciebie i już masz problem rozwiązany.
Oczywiście zużyte klocki to tylko jedna z możliwości
Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli. Klocki trzeba zmierzyć i porównać z wymiarem jaki powinien być orginalnie. Wymiar ten jest zalezny od silnika i rodzaju zastosowanych tarcz.
Podejdz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, zapytaj o klocki do swojego auta i niech ci w katalogu sprawdzą grubość okładziny. Idziesz do domu, sprawdzasz jak wygląda to u ciebie i już masz problem rozwiązany.
Oczywiście zużyte klocki to tylko jedna z możliwości
no tak tylko tak jak piszesz zapytaja jakie tarcze, ja nic nie wiem bo auto jest niedawno kupiona, poza tym klocki mam przod i tyl wez to wszystko teraz posprawdzaj:)rydzu pisze:Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków
Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli. Klocki trzeba zmierzyć i porównać z wymiarem jaki powinien być orginalnie. Wymiar ten jest zalezny od silnika i rodzaju zastosowanych tarcz.
Podejdz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, zapytaj o klocki do swojego auta i niech ci w katalogu sprawdzą grubość okładziny. Idziesz do domu, sprawdzasz jak wygląda to u ciebie i już masz problem rozwiązany.
Oczywiście zużyte klocki to tylko jedna z możliwości
nie no pewnie ze mam:)rydzu pisze:Itor, ale masz dowód rejestracyjny? To VIN będzie wystarczający.
wlasnie wszedlem na strone intercaru i mam milion klockow do wyboru
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 15:01 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.
inek01, tylko jeśli golf 3 nie jest wyposażony w kontrolkę zużycia klocków to jedynym tego wskaźnikiem jest właśnie kontrolka zapalająca się przy niskim poziomie płynu.
Tak swoją drogą, ile już widziałeś golfów z kontrolką zużycia klocków? Teoria teorią, ale w praktyce ta kontrolka raczej żadko się zdarza w samochodach.
Tak swoją drogą, ile już widziałeś golfów z kontrolką zużycia klocków? Teoria teorią, ale w praktyce ta kontrolka raczej żadko się zdarza w samochodach.
To sie zgadza rydzurydzu pisze:inek01, tylko jeśli golf 3 nie jest wyposażony w kontrolkę zużycia klocków to jedynym tego wskaźnikiem jest właśnie kontrolka zapalająca się przy niskim poziomie płynu.
Mnie chodzilo tylko o to ze jest oddzielna kontrolka do tego tematu...
No i owszem zadko sie zdaza ta opcja, ale widzialem kilka autek z tym bajerem, w wiekszosci GTI.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 509 gości