Problem z nawiewem w MkIII - ale inny niż pozostałe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Hubi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 14:50

Problem z nawiewem w MkIII - ale inny niż pozostałe

Post autor: Hubi » pn maja 23, 2005 07:30

Dmuchawa działa prawidłowo na wszystkich biegach, słychać i czuć działanie przełącznika wyboru kierunku nawiewu, działa ogrzewanie, ale prawie nie czuję strumienia powietrza na 1 i 2 biegu, na 3 i 4 coś tam dmucha, ale powinno mi urywać głowę, a tu ledwo co włoski zmierzwi. Sprawdziłem filtr przeciwpyłkowy-brudny jak cholera, więc go wyjąłem i sprawdziłem bez filtra-prawie to samo. Na bank coś zatkane - ktoś wie, gdzie szukać przyczyny?
Pzdr



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 23, 2005 09:23

mialem Ci wlasnie napisac, zanim doczytalem do konca, ze to filtr przeciwpylkowy bo u mnie bylo to samo ze nie wialo prawie wcale. Ale moze moze cos w przewodach przytkalo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Macina

Post autor: Macina » pn maja 23, 2005 09:56

A może odłączyło się cięgno do klapki która zamyka nawiew z zewnątrz pojazdu?
Pozdr.



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » pn maja 23, 2005 11:25

Miałem podobny problem po wymianei nagrzewnicy. kiedy padła zalała troche to pomieszczenie w którym się znajduje a przez to wymyło mi taką pianke która jest na drzwiczkach które sterują nawiewem ciepłym/zimnym. Jeśli jej nie ma nawiew jest bardzo słabiutki, a gorące powietrze jest letnie



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn maja 23, 2005 18:35

po prostu masz nagrzewnice zapchaną syfem (chodzi mi o przestrzen miedzy blaszami a nie o kanaliki ) przedmuchaj ja spreżarka i ma być oki.



Awatar użytkownika
bor0wy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 10:01
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: bor0wy » ndz maja 29, 2005 13:00

Mam podobny problem.
Tylko powiedzcie gdzie mam szukac tego filtru przeciwpylkowego,
bo jak rozumiem to od tego trzeba zaczac zabawe z dmuchawa :-)



Pablomed

Post autor: Pablomed » ndz maja 29, 2005 17:18

Plastik na podszybiu od strony prawej podnosisz po odkręceniu 2 spinek plastykowych. I wymieniasz znajdujący sie pod spodem filtr.Trzeba trochę siły użyć żeby go odgiąć. Ja tak robiłem i nigdy nic nie pękło. Ale ostrożni odkręcają jeszcze wycieraczki.



Awatar użytkownika
bor0wy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 10:01
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: bor0wy » pn maja 30, 2005 09:43

Tzn. jesli dobrze rozumiem, otwieram klape silnika i ten plastik po prawej stronie mam zdjac, no i tam jeszcze trzeba odkrecic wycieraczke. I jak wyjme ten plastik to pionowo jest umieszczony filtr tak?? po prawej stronie stojac przodem do silnika, czy po srodku bardziej?



LOrd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 24, 2005 22:20
Lokalizacja: CK

Post autor: LOrd » pn maja 30, 2005 11:56

Nie trzeba odkrecac wycieraczek, ja wymienialem ten filtr jakis tydzien temu. Musisz odkrecic cztery platikowe wkrety z podszybia od strony pasazera( i mnie nie byloz tym klatwo, nie chcialy w ogole wyjsc), na srodku podszybia jest jeszcze lącznik obu czesci podszybia(prawej i lewej) trzeba go przesunąć w lewo i wyciagnąc podszybie od strony pasazera. Podspodem jest prostokątny filtr umieszczomy pionowo w czarnej ramce, ramke odpinamy z zatrzaskow wyciagasz filtr , wymieniasz i skladasz w odwrotnej kolejności.


So run in, grab the money, later on, you and I can flow...

LOrd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 24, 2005 22:20
Lokalizacja: CK

Post autor: LOrd » pn maja 30, 2005 11:58

...twu..filtr jest umieszczony poziomo. Sorki za pomyłke. :bigok:


So run in, grab the money, later on, you and I can flow...

Awatar użytkownika
bor0wy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: śr kwie 13, 2005 10:01
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: bor0wy » pn maja 30, 2005 12:19

A orientujecie sie ile taki filtr kosztuje i gdzie go ewentualnie kupic?? W kazdym motoryzacyjnym dostane?



LOrd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 24, 2005 22:20
Lokalizacja: CK

Post autor: LOrd » pn maja 30, 2005 12:49

Ja kupilem Filtron 23pln, ale zalezy gdzie kupujesz bo w innym sklepie krzykneli za to samo 35, zlodzieje :grrr:


So run in, grab the money, later on, you and I can flow...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości