Nierowna praca silnika w 16V

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

CZARNY06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 24, 2007 23:36
Lokalizacja: drezdenko
Kontakt:

Nierowna praca silnika w 16V

Post autor: CZARNY06 » śr lip 25, 2007 00:00

[size=18][/size] NIE ROWNA PRACA SILNIKA I PODCZAS JAZDY SZARPANIE ZACZYNAJACE SIE POWYZEJ 3000 OBR./MIN. ELEKTRYK NIE POMOG I MECHANIK TEZ NIEWIE O CO CHODZI. POMOCY!!!
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 14:11 przez CZARNY06, łącznie zmieniany 1 raz.



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » śr lip 25, 2007 00:40

moze to kable wysokiego napiecia? albo swiece? zacznij od tego.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » śr lip 25, 2007 00:50

Miałem ten sam problem tylko przy silniku 1,8 w mk2, wymieniłem kabel który dokładnie nie wiem jak się nazywa ale idzie od bloku silnika do jakiejś wtyczki od kompa, jutro mogę zrobić ci zdjęcie tego kabla bo mam taki jeden na zbyciu.
Jak miałem mk2 to nie znałem się za bardzo na cenach i wcisneli mi go za 150zł ale jak by tobie on pomógł to oddam ci go za 20zł bo mi zalega w piwnicy.


Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 25, 2007 00:54

Lukasz_mk2 pisze:wymieniłem kabel który dokładnie nie wiem jak się nazywa ale idzie od bloku silnika do jakiejś wtyczki od kompa, jutro mogę zrobić ci zdjęcie tego kabla bo mam taki jeden na zbyciu.
Jak miałem mk2 to nie znałem się za bardzo na cenach i wcisneli mi go za 150zł
Nie "wcisneli" on tyle kosztuje



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » śr lip 25, 2007 00:58

toffic pisze:
Lukasz_mk2 pisze:wymieniłem kabel który dokładnie nie wiem jak się nazywa ale idzie od bloku silnika do jakiejś wtyczki od kompa, jutro mogę zrobić ci zdjęcie tego kabla bo mam taki jeden na zbyciu.
Jak miałem mk2 to nie znałem się za bardzo na cenach i wcisneli mi go za 150zł
Nie "wcisneli" on tyle kosztuje
no to dobra i tak oddam go co najwyżej za 50zł bo mi zalega :green_fuck:
Jak by to ktoś potrzebował to prosze o telefon 505185965
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 00:59 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 25, 2007 01:12

Pytanie czy dobry...Daj zdjecie jak mozesz



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » śr lip 25, 2007 09:24

Podobno dobry nie zakładałem go bo go tylko kupiłem i sprzedałem golfa, kupujący powiedział że sobie z tym poradzi. Zdjęcie zrobię jak wyjdę z pracy. Jak by to się komuś przydało to myślę że raczej możemy sobie nawzajem zaufać i wyśle to i jak się okaże że bedzie dobre to będę czekał na przelew.


Obrazek

rpm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 26, 2007 15:37
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: rpm » śr lip 25, 2007 10:48

sprawdz cisnienie paliwa powinno być ok 3 bary.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 25, 2007 10:50

rpm pisze:sprawdz cisnienie paliwa powinno być ok 3 bary.
Powinno być 2,5 bara , 3 bary to ze zdjętym wężykiem z regulatora ciśnienia. :green_fuck:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » śr lip 25, 2007 12:15

Dokladnie tak jak koledzy napisali :) Albo swiece, albo kable albo ew pompa, ale raczej cos z zaplonem. Dodam tylko ze jakbys sie decydowal na wymiane przewodow WN to nie kup przypadkiem jakiegos taniego gowna. TYlko BERU albo NGK, jak kupisz tansze to bedizesz placil 2 razy. Ja kupilem JANMORY i 6000km na nich zrobilem :hmm: Roznica w cenie to penwie ze 40-50zl. Na allegro widzialem kiedys NGK za ok 300zl, wiec dobra cena.
Dal przykladu mnie przewody BERU kosztowaly 510zl... JANMOR 230 + BERU 280 :rotfl:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lip 25, 2007 14:11

Autora tematu prosze o wylaczenie capslocka !!!

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 25, 2007 20:54

Co do świec sie zgodzę, co do kabli to w 16V akurat wątpię żeby to była ich wina (no chyba że mają mechaniczne uszkodzenia). Weź "psikacz" do kwiatków lub z płynu do mycia szyb i popsikaj na kable w czasie pracy silnika. jak jego praca się pogorszy to kable jak nie to to są dobre.
Osobiście wątpię by wina była po stronie kabli, już prędzej cewka WN.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » czw lip 26, 2007 13:14

To ja tylko dodam, ze u mnie w przedziale 1800-3000obr/min silnik tez szarpal i nierowno pracowal i mechanicy tez rozkladali rece, a okazalo sie ze byla fajka przewodu WN peknieta tak, ze prawie nie bylo widac :kac:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości