Spadek mocy w 1.6 SR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dudersik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob mar 24, 2007 21:53
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: dudersik » sob mar 24, 2007 22:21

witam mam golfa 3 1.6 na pelnym wtrysku i tez mam podobny problem tzn. spada mi z obrotów jakby paliwa nie dostawał jade 140 120 a on mi nagle móła załapuje co to jest wymieniłem świece kable filtr paliwa pompe paliwa też sprawdziłem jest oki przepustnice wyczysciłem i nawet katalizator wywaliłem i nic!!!!!!!!!!!!!! pomocy?????????


Dudi

Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » ndz mar 25, 2007 18:19

dudersik, Jak masz przepływomierz i sonde lambda to sprawdź czy to nie jest to. Z tym że przepływomierz najlepiej sprawdzić przez zamienienie na sprawny.
A z wywaleniem kata to nie wiem czy to był taki dobry pomysł. Poczytaj o tym w innych tematach...


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

Niklu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:32
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Niklu » pn mar 26, 2007 15:11

Wyczyscilem klemy, odmy nie moge znalesc pomocy, nie wiem gdzie ona jest, ale z tego co czytam raczej nie bedzie zadnej poprawy po jej wyczyszczeniu...Chcialem napisac ze po wymianie przeplywki jezdze okolo tygodnia i jest duza poprawa choc delikatne rwanie jeszcze jest, zamowilem juz interfejs i zobacze co komp jeszcze pokazuje, wydaje mi sie ze trzeba usunac jakies bledy ktore zapisaly sie w kompie. Odezwe sie na forum po mojej diagnozie :)


Pozdrawiam wszystkich Golfiarzy :D

Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » wt mar 27, 2007 20:07

Niklu pisze:odmy nie moge znalesc pomocy, nie wiem gdzie ona jest
to jest taka rura jak od odkurzacza, która wychodzi od przepływomierza i rozgałęzia się kawałek dalej


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

Niklu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:32
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Niklu » czw mar 29, 2007 01:59

Ok dzieki za pomoc! Teraz juz wiem o co chodzi, to jest ta duza rura ktore wychodzi od przeplywomierza i wchodzi do obudowy filtra powietrza. Jutro ja wyczyszcze i zobacze czy jest jakas poprawa. Jutro powinienem tez dostac interface i sprawdze wszystko dokladnie. Dziekie jeszcze raz za porade. Pozdrawiam hej


Pozdrawiam wszystkich Golfiarzy :D

Awatar użytkownika
piotrkowalewski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
Lokalizacja: GDYNIA
Kontakt:

Post autor: piotrkowalewski » pn kwie 02, 2007 15:39

Hej,
Te falujące obrotu na postoju to:
Uszczelki (gumki) kolektora ssącego.
4 zielone gumki.
Na bank są do wymiany,
Koszt niewielki 6zł/szt, 13zł/szt serwice

Pozdr. :okej:

Piotr



misq82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 11, 2006 23:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: misq82 » wt lip 24, 2007 22:23

Witam wszystkich,

Chcialem dolaczyc sie do tematu... Mam Golfika 1.6SR i rowniez u mnie dzieja sie nie stworzone rzeczy - po zmianie biegu z 1 na 2 samochod strasznie przymula obroty spadaja ponizej 2 tys. i samochod bardzo wolno wkreca sie na wyzsze obroty. Bylem u kilku specjalistow.... Pierwszy wymienil swiece i przewod wysokiego napiecia (ktory, jak pozniej sie okazalo urwal przy wyciaganiu starych swiec). W komputerze byly dwa bledy:
- 524 - Knock sensor I (G61), faulty intermittent
- 537 - Oxygen sensor regulation, upper stop spec. intermittent.
Bledy skasowali niby sie poprawilo ale nadal ten sam problem.

Nastepni specjalisci to specjalisci z autoryzowanego salonu we Wroclawiu... panowie stwierdzili ze to na pewno przepustnica - wymienili/wyczyscili, skasowali te same bledy i niby powinno byc dobrze, ale NIESTETY. Znowu ich odwiedzilem zeby naprawili to czego nie naprawili wczesniej - tym razem wymienili filtr paliwa i wprowadzili niby standardowe ustawienia do komputera plus sterownika przepustnicy. Jak mozna sie domyslac nie wyszlo im najlepiej...

Czy sadzicie ze wina moze lezec w przeplywomierzu... juz nie wiem co mam robic... help!



Awatar użytkownika
Street Fighter
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Street Fighter » śr lip 25, 2007 00:33

misq82 pisze:Czy sadzicie ze wina moze lezec w przeplywomierzu...
Bardzo możliwe... Ale 100% pewności nigdy nie ma. Najlepiej zamienić się z kimś przepływką, albo zrobić test dynamiczny vagiem.
A te błędy które skasowali pojawiły sie ponownie czy już nie?
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 00:34 przez Street Fighter, łącznie zmieniany 2 razy.


\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)

hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » śr lip 25, 2007 07:59

ciekawe jest to co ktoś napisał o mocy i klimatyzacji. mam silnik AZD i pore problemy z mocą. wymieniłem już co się da! (oprócz przepływomierza -bo go u mnie nie ma) chwilową poprawe przyniosla wymiana swiec zapłonowych, niestety auto nie ma wiekszej ochoty na przekroczenie predkosci 150km/h (wiem wiem, pirat te sprawy). Dźwięk silnika jest też jakiś taki kulawy, tak jakby zapłon w którymś z cylindrów następował zbyt późno lub za wcześnie -mówiąc prosto popiarduje mi ten samochód ;) i nie są to przypadkowe bąki tylko stan permanentny.

Zabawne jest to, że kiedy włączam klimatyzacje samochód ożywa, a raczej nie powinien :D.
Szykuje siędo wymiany oprogramowania ECU, dam znać co i jak po tej robocie.
pzdr



misq82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 11, 2006 23:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: misq82 » śr lip 25, 2007 08:07

Street Fighter pisze:A te błędy które skasowali pojawiły sie ponownie czy już nie?
Tak. Bledy te ktore wymienilem zostaly skasowane, ale pojawiaja sie ponownie - glownie blad od czujnika stukowego... ale i od sondy tez sie pojawia... moge te bledy kasowac ale przeciez nie o to chodzi...

[ Dodano: 25 Lip 2007 08:35 ]
Street Fighter pisze:Najlepiej zamienić się z kimś przepływką, albo zrobić test dynamiczny vagiem
A jak zrobic taki tescik VAGiem - trzeba miec odpowiedni soft? Jezeli tak to moze posiadasz?



misq82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn gru 11, 2006 23:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: misq82 » śr lip 25, 2007 09:22

adisb pisze:Co do błędów bez powodu się nie biorą trzeba wymienić czujnik i sondę na co czekasz szkoda autka, żeby się męczyło.
Sonda byla sprawdzana i dziala poprawnie wiec nie widze powodu aby ja wymieniac. Zreszta bledy te nie wynikaja ze zlego dzialania tych elementow tylko byc moze (mam nadzieje) przeplywomierza...



chomik80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sty 09, 2006 00:37
Lokalizacja: ślaskie

Post autor: chomik80 » śr lip 25, 2007 10:23

...a ja w ogole nie rozuzmiem o czym mowicie...katy odmy.. :]
Co do obrotow to faluja mi jak sie zatrzymam ale tylko po jakby to powiedzic - lekko szarpanym wjezdzie---do bramy, po dzdiurach itd ...pozniej chwile postoi i obroty sie wyrównują...moze to poczatek !
na kopa ine narzekam , chyba ze wlacze klime

pzdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości