Spadek mocy w 1.6 SR
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam mam golfa 3 1.6 na pelnym wtrysku i tez mam podobny problem tzn. spada mi z obrotów jakby paliwa nie dostawał jade 140 120 a on mi nagle móła załapuje co to jest wymieniłem świece kable filtr paliwa pompe paliwa też sprawdziłem jest oki przepustnice wyczysciłem i nawet katalizator wywaliłem i nic!!!!!!!!!!!!!! pomocy?????????
Dudi
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
dudersik, Jak masz przepływomierz i sonde lambda to sprawdź czy to nie jest to. Z tym że przepływomierz najlepiej sprawdzić przez zamienienie na sprawny.
A z wywaleniem kata to nie wiem czy to był taki dobry pomysł. Poczytaj o tym w innych tematach...
A z wywaleniem kata to nie wiem czy to był taki dobry pomysł. Poczytaj o tym w innych tematach...
\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
Wyczyscilem klemy, odmy nie moge znalesc pomocy, nie wiem gdzie ona jest, ale z tego co czytam raczej nie bedzie zadnej poprawy po jej wyczyszczeniu...Chcialem napisac ze po wymianie przeplywki jezdze okolo tygodnia i jest duza poprawa choc delikatne rwanie jeszcze jest, zamowilem juz interfejs i zobacze co komp jeszcze pokazuje, wydaje mi sie ze trzeba usunac jakies bledy ktore zapisaly sie w kompie. Odezwe sie na forum po mojej diagnozie
Pozdrawiam wszystkich Golfiarzy :D
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Ok dzieki za pomoc! Teraz juz wiem o co chodzi, to jest ta duza rura ktore wychodzi od przeplywomierza i wchodzi do obudowy filtra powietrza. Jutro ja wyczyszcze i zobacze czy jest jakas poprawa. Jutro powinienem tez dostac interface i sprawdze wszystko dokladnie. Dziekie jeszcze raz za porade. Pozdrawiam hej
Pozdrawiam wszystkich Golfiarzy :D
- piotrkowalewski
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 15:47
- Lokalizacja: GDYNIA
- Kontakt:
Witam wszystkich,
Chcialem dolaczyc sie do tematu... Mam Golfika 1.6SR i rowniez u mnie dzieja sie nie stworzone rzeczy - po zmianie biegu z 1 na 2 samochod strasznie przymula obroty spadaja ponizej 2 tys. i samochod bardzo wolno wkreca sie na wyzsze obroty. Bylem u kilku specjalistow.... Pierwszy wymienil swiece i przewod wysokiego napiecia (ktory, jak pozniej sie okazalo urwal przy wyciaganiu starych swiec). W komputerze byly dwa bledy:
- 524 - Knock sensor I (G61), faulty intermittent
- 537 - Oxygen sensor regulation, upper stop spec. intermittent.
Bledy skasowali niby sie poprawilo ale nadal ten sam problem.
Nastepni specjalisci to specjalisci z autoryzowanego salonu we Wroclawiu... panowie stwierdzili ze to na pewno przepustnica - wymienili/wyczyscili, skasowali te same bledy i niby powinno byc dobrze, ale NIESTETY. Znowu ich odwiedzilem zeby naprawili to czego nie naprawili wczesniej - tym razem wymienili filtr paliwa i wprowadzili niby standardowe ustawienia do komputera plus sterownika przepustnicy. Jak mozna sie domyslac nie wyszlo im najlepiej...
Czy sadzicie ze wina moze lezec w przeplywomierzu... juz nie wiem co mam robic... help!
Chcialem dolaczyc sie do tematu... Mam Golfika 1.6SR i rowniez u mnie dzieja sie nie stworzone rzeczy - po zmianie biegu z 1 na 2 samochod strasznie przymula obroty spadaja ponizej 2 tys. i samochod bardzo wolno wkreca sie na wyzsze obroty. Bylem u kilku specjalistow.... Pierwszy wymienil swiece i przewod wysokiego napiecia (ktory, jak pozniej sie okazalo urwal przy wyciaganiu starych swiec). W komputerze byly dwa bledy:
- 524 - Knock sensor I (G61), faulty intermittent
- 537 - Oxygen sensor regulation, upper stop spec. intermittent.
Bledy skasowali niby sie poprawilo ale nadal ten sam problem.
Nastepni specjalisci to specjalisci z autoryzowanego salonu we Wroclawiu... panowie stwierdzili ze to na pewno przepustnica - wymienili/wyczyscili, skasowali te same bledy i niby powinno byc dobrze, ale NIESTETY. Znowu ich odwiedzilem zeby naprawili to czego nie naprawili wczesniej - tym razem wymienili filtr paliwa i wprowadzili niby standardowe ustawienia do komputera plus sterownika przepustnicy. Jak mozna sie domyslac nie wyszlo im najlepiej...
Czy sadzicie ze wina moze lezec w przeplywomierzu... juz nie wiem co mam robic... help!
- Street Fighter
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: pt gru 22, 2006 18:32
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Bardzo możliwe... Ale 100% pewności nigdy nie ma. Najlepiej zamienić się z kimś przepływką, albo zrobić test dynamiczny vagiem.misq82 pisze:Czy sadzicie ze wina moze lezec w przeplywomierzu...
A te błędy które skasowali pojawiły sie ponownie czy już nie?
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 00:34 przez Street Fighter, łącznie zmieniany 2 razy.
\(O8o)==®==(o8O)/
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
[b]S[/b]augrohr[b]R[/b]egisterumschaltbar rulez ;)
ciekawe jest to co ktoś napisał o mocy i klimatyzacji. mam silnik AZD i pore problemy z mocą. wymieniłem już co się da! (oprócz przepływomierza -bo go u mnie nie ma) chwilową poprawe przyniosla wymiana swiec zapłonowych, niestety auto nie ma wiekszej ochoty na przekroczenie predkosci 150km/h (wiem wiem, pirat te sprawy). Dźwięk silnika jest też jakiś taki kulawy, tak jakby zapłon w którymś z cylindrów następował zbyt późno lub za wcześnie -mówiąc prosto popiarduje mi ten samochód i nie są to przypadkowe bąki tylko stan permanentny.
Zabawne jest to, że kiedy włączam klimatyzacje samochód ożywa, a raczej nie powinien .
Szykuje siędo wymiany oprogramowania ECU, dam znać co i jak po tej robocie.
pzdr
Zabawne jest to, że kiedy włączam klimatyzacje samochód ożywa, a raczej nie powinien .
Szykuje siędo wymiany oprogramowania ECU, dam znać co i jak po tej robocie.
pzdr
Tak. Bledy te ktore wymienilem zostaly skasowane, ale pojawiaja sie ponownie - glownie blad od czujnika stukowego... ale i od sondy tez sie pojawia... moge te bledy kasowac ale przeciez nie o to chodzi...Street Fighter pisze:A te błędy które skasowali pojawiły sie ponownie czy już nie?
[ Dodano: 25 Lip 2007 08:35 ]
A jak zrobic taki tescik VAGiem - trzeba miec odpowiedni soft? Jezeli tak to moze posiadasz?Street Fighter pisze:Najlepiej zamienić się z kimś przepływką, albo zrobić test dynamiczny vagiem
Sonda byla sprawdzana i dziala poprawnie wiec nie widze powodu aby ja wymieniac. Zreszta bledy te nie wynikaja ze zlego dzialania tych elementow tylko byc moze (mam nadzieje) przeplywomierza...adisb pisze:Co do błędów bez powodu się nie biorą trzeba wymienić czujnik i sondę na co czekasz szkoda autka, żeby się męczyło.
...a ja w ogole nie rozuzmiem o czym mowicie...katy odmy.. :]
Co do obrotow to faluja mi jak sie zatrzymam ale tylko po jakby to powiedzic - lekko szarpanym wjezdzie---do bramy, po dzdiurach itd ...pozniej chwile postoi i obroty sie wyrównują...moze to poczatek !
na kopa ine narzekam , chyba ze wlacze klime
pzdr
Co do obrotow to faluja mi jak sie zatrzymam ale tylko po jakby to powiedzic - lekko szarpanym wjezdzie---do bramy, po dzdiurach itd ...pozniej chwile postoi i obroty sie wyrównują...moze to poczatek !
na kopa ine narzekam , chyba ze wlacze klime
pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości