Zbyt czesto spala sie zarowka swiatel mijania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Zbyt czesto spala sie zarowka swiatel mijania

Post autor: Gitner » wt lip 24, 2007 12:33

Witam
Mam lampy H1+H1. Juz 3 raz w ciagu pol roku padla mi zarowka swiatel mijania, zawsze strona kierowcy, ostatni komplet wymienialem w Czechach, na poczatku maja i znow mi nie swieci. Co moze byc nie tak z instalacja?

Gitner
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 12:34 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt lip 24, 2007 12:53

Kolego sprawdz sobie miernikiem jakie masz napięcia na żarówkach sprawdz prawą i lewą, skoro jedna czesto sie przepala to albo masz tam większe napięcie, albo wewnątrz tej lampy masz większe drgania niz w drugiej, sprawdz na jakiejs ścianie czy nie drży za bardzo snop światła na pracującym silniku, pozdrawiam.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lip 24, 2007 17:42

Ja przystajęraczej przy wersji z "latającą" lampą. Sprawdź czy jest dobrze przykręcona.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » wt lip 24, 2007 18:58

zarowki wymienia sie parami wtedy sie nic nie przepala:) :food:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lip 24, 2007 19:14

krisvw pisze:zarowki wymienia sie parami wtedy sie nic nie przepala:) :food:
Wytłumacz mi jaki to ma wpływ na żywotność żarówek bo jakoś nie widzę żadnej zależności. (Poza tym że ta "starsza" żarówka teoretycznie powinna się spalić pierwsza ale to ma się nijak do jej żywotności).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » wt lip 24, 2007 20:08

zodiak,

wiem to z własnego doswaidczenia na moje to oporność żarówki jest inna sa to pewnie znikome wartosci ale sa :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lip 24, 2007 20:11

krisvw Nie no, spoko ale dalej się będę opierał że to nie ma żadnego wpływu na trwałoaść poszczególnych żarówek (bo są połaczone równolegle, co innego jakby były w szeregu).
Pozdrawiam.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lip 24, 2007 20:30

krisvw pisze:zarowki wymienia sie parami wtedy sie nic nie przepala:) :food:
Przeciez napisalem ze wymieniam komplet, pomimo tego przepala sie lewa, znow wymieniam komplet.. takich rzeczy nie musisz mnie uczyc :P

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » wt lip 24, 2007 20:49

U mojego brata w Audi B4 właśnie odbłysniki wewnatrz lampy drzały za bardzo i tez zarówki paliły sie dośc często, sprawdz to, wczesniej pisałem o napięciu ale podejrzewam ze nie masz u siebie przekaźników na światłach (chyba ze je sam załozyłeś) więc napięcie na zarówkach na pracującym silniku masz pewnie niewiele ponad 10V więc przy takim napięciu zarówki powinny byc dość zywotne, więc tylko drgania wchodzą w gre.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » wt lip 24, 2007 21:32

Gitner, nie mialem zamiaru Cie pouczac fakt nie doczytalem :)
wygłosiłem tylko swoja opinie na temat tego posta
pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

greg

Post autor: greg » wt lip 24, 2007 23:24

Gitner, weź no zobacz czy aby na pewno lustro lampy nie lata na dołkach, no bo inna ewentualność to tylko ze lampa mijania przekazuje masę dla innych ale to musiałbyś mieć coś naszamane w kablach



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » śr lip 25, 2007 00:24

krisvw pisze:zarowki wymienia sie parami wtedy sie nic nie przepala:) :food:
ale sie usmialem ... niezłe ...


a tak serio :

1. lampa źle przykręcona - np :rusza się odbłyśnik (wyskakuje z kołka od regulacji i lata)
2. zły styk np: masy, najprędzej przy żarówce itp
3. dostaje się woda do oprawy i szlag trafia żarówkę
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 00:28 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » śr lip 25, 2007 07:13

ale sie usmialem ... niezłe ...

wiec wytłumacz mi kolego zoso8894, dlaczego w moim służbowym aucie (passat b5) przepalały sie zarowki jak wymieniałem po jednej stronie??

dla przykładu :
spaliła sie prawa strona wiec wymieniłem po mniej wiecej dwuch tyg. przepala sie lewa wymieniam lewa i znow historia zatacza koło!! dopóki nie wymieniłem po obu stronach nie miałem spokoju z przepalającymi sie zarowkami dodam ze kupowałem zarowki takie jak były:) wiec uwazam ze nie ma sie co tu smiać!!!! :-" :-"


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

greg

Post autor: greg » śr lip 25, 2007 12:28

krisvw, prawda jest taka że żywotność żarówki mniej więcej jest taka sama i dlatego w krótkim czasie pada jedna po drugiej a nie dlatego że nei wymieniłeś obu - to co jak w żyrandolu co masz halogeny 12V - to wymieniasz jedną żarówkę czy cały komplet np 5 szt?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 375 gości