Co wymienic aby zawieszenie poszlo 40mm w dol
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co wymienic aby zawieszenie poszlo 40mm w dol
Witam, nie znalazłem w wyszukiwarce konkretnej odpowiedzi, dlatego pytam tutaj, mianowicie chce założyc niższe zawieszenie do mojego golfa maxymalnie -40, pytanie co DOKŁADNIE musze wymienić ( same sprężyny, czy też amortyzatory ) i jakie najlepiej ( nowe, używane, jakiej firmy itd), każda pomoc bedzie wysoce wynagradzana ... +
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 20:40 przez WilQ, łącznie zmieniany 1 raz.
http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq
generalnie bylo wiele postow z tym zwiazanych kazde obnizenie auta wydluza skok tloka amorka wiec wypadaloby zmienic rowniez amorki ze skroconym skokiem owszem mozesz zalozyc te springio ale moze wystapic problem przy hamowaniu lub tez mozesz skrocic zywotnosc podzespolu
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
to zalezy jakie chcesz kupic jest tego sporo na allegro, nie wiem jak Ty do tego podchodzisz ale ja wolalbym kupic markowe ale uzywane mysle ze jakis gwint powinienes dostac w tej cenie jak dobrze poszukasz:)
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Chciałbym wydać nie więcej niż 1000 zł. Mówisz oczywiście o używanym zawieszeniu tak? Znam nieprzyjemne opinie na temat kupowania używanego zawieszenia z allegro...krisvw pisze:to zalezy jakie chcesz kupic jest tego sporo na allegro, nie wiem jak Ty do tego podchodzisz ale ja wolalbym kupic markowe ale uzywane mysle ze jakis gwint powinienes dostac w tej cenie jak dobrze poszukasz:)
http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq
mowie o markowym zawieszeniuWilQ pisze:Znam nieprzyjemne opinie na temat kupowania używanego zawieszenia z allegro...
ja bym tak zrobil teraz bo oststnio kupiłem do mk2 springi supersporta i zalozylem na stare amorki tył szybko wykonczylem przod długo jezdzil pozniej zalozylem na tyl najtanszy szit jaki byl w hurtowni i gralo jezdzi do dzis obizalem o ile dobrze pamietam 60/40
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
krisvw pisze:mowie o markowym zawieszeniuWilQ pisze:Znam nieprzyjemne opinie na temat kupowania używanego zawieszenia z allegro...
ja bym tak zrobil teraz bo oststnio kupiłem do mk2 springi supersporta i zalozylem na stare amorki tył szybko wykonczylem przod długo jezdzil pozniej zalozylem na tyl najtanszy szit jaki byl w hurtowni i gralo jezdzi do dzis obizalem o ile dobrze pamietam 60/40
Hmmm, czyli lepiej markowe uzywane niz nowe niemarkowe..... chyba sie nie zgodze...
http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq
Witam. Na wstępie od razu mogę powiedzieć, tak jak krisvw, lepsze markowe używane, niż nie markowe nowe. Nie polecam supersporta, czy GT cupline, bo to shit. Natomiast Sachsy polecam, porządne są. Ja obecnie jestem w trakcie naprawy całego zawieszenia - kupno samych sprężyn do serii amorków daje efekt, ale amorki, łożyska i geometria dostanie po dupie..
Jeśli golf ma być twardszy, to kup twarde springi i gazowe amorki. A co do springów, to firmy z wyższej półki - np. Eibach, są naprawdę godne polecenia, ale swoje kosztują.
Jeśli golf ma być twardszy, to kup twarde springi i gazowe amorki. A co do springów, to firmy z wyższej półki - np. Eibach, są naprawdę godne polecenia, ale swoje kosztują.
Everyone dies. Not everyone lives.
WITAM,MAM PROBLEM A RACZEJ NIEWIEDZE.CHODZI MI O TO ZE MAM TWARDE I OBNIZONE ZAWIESZENIE.CHCIALBYM ZMIENIC NA BARDZIEJ MIEKKIE.MOJE PYTANIE TO CZY MUSZE WYMIENIC CALY KOMPLET CZ MOGE SAME AMORTYZATORY PONIEWAZ CHCIALEM ZOSTAWIC WYSOKOSC AUTA TAKA JAKA JEST.PYTALEM SIE KILKU MECHANIKOW,ALE ICH ODPOWIEDZI SA ROZBIEZNE.
Na wysokosc auta maja wplyw sprezyny .timonek17 pisze:WITAM,MAM PROBLEM A RACZEJ NIEWIEDZE.CHODZI MI O TO ZE MAM TWARDE I OBNIZONE ZAWIESZENIE.CHCIALBYM ZMIENIC NA BARDZIEJ MIEKKIE.MOJE PYTANIE TO CZY MUSZE WYMIENIC CALY KOMPLET CZ MOGE SAME AMORTYZATORY PONIEWAZ CHCIALEM ZOSTAWIC WYSOKOSC AUTA TAKA JAKA JEST.PYTALEM SIE KILKU MECHANIKOW,ALE ICH ODPOWIEDZI SA ROZBIEZNE.
Czyli jak chcesz zostawic wys auta bez zmian to wymieniasz tylko amorki.
Wsadz zwykle standartowe amorki o standartowej charakterystyce tlumienia. Rzecz jasna szybciej sie wyszarpią na sportowych sprezynach ale to trzeba duzo jezdzic zeby nowe wyszrpac do wycieku oleju.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 249 gości