PL 16v jak ustawić skład mieszanki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Stachu_76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:51
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

PL 16v jak ustawić skład mieszanki

Post autor: Stachu_76 » ndz lip 22, 2007 21:23

mam poważny problem z śilnikiem PL jak poleciał to na całego ciężko pali jak zapali to wolne na 2500 stoja i kopci jak zejde przepływomierzem w dół około 4 obrotów srubą CO do 1000 spalinki czyściutkie ale nie wejdzie na obroty gaśnie po nawet lekim otwarciu przepustnicy jak se poklekosze na 1000 swieczki brązowe ale nie czce zapalić musze wkręcić srube od CO jekieś 4 obroty po zgaszeniu przy 2000 czarne i grube od sadzy wymieniany krokowiec rozdzielacz filtry zapłon na lampe reset kompów sprawdzałem elektryke czujniki ze schematów schematy sory za jakość ale zdjęcia rob kom http://images30.fotosik.pl/34/e5a25e98f17233damed.jpg http://images30.fotosik.pl/34/0dca43b228203776med.jpg ''morze sie komuś przydadzą bo jakoś nie mogłem znaleść tutaj'' kabelki są ok nowy jestem ale licze na wyrozumiałość polubiłem go i nie chce sie z nim rozstawać :( 177277 MPH to nie jest aż tak wiele
Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 22:29 przez Stachu_76, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn lip 23, 2007 10:01

Witam...

Chyba wiem o czym piszesz... ja po swapie też miałem podobne problemy... na zimnym silniku obroty skakały od 700 do 2000....jak się rozgrzał to trzymał równo 950... ale zdarzało się że przy dodawaniu gazu...(szczególnie na jedynce) auto dostawało strasznego muła i gasło... dziwna sprawa... fakt, że ja nie ustawiałem zapłonu w fachowym warsztacie tylko sam (na słuch ;)) ale potem przyjechał do mnie brat i razem kombinowaliśmy z zapłonem ale nic to nie dało... W końcu się wkurzyłem i teraz wrzucam digifanta ... morał z tego taki że musisz poszukać fachowca od takich silników bo samemu to naprawdę ciężko dojść do ładu jak już się coś pierduczy..


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Stachu_76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:51
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Stachu_76 » pn lip 23, 2007 13:28

tirsone pisze:Chyba wiem o czym piszesz... ja po swapie też miałem podobne problemy
mam go 7 lat i miałem dziwne akcje ale jakoś z tego wychodziłem nie poddam sie warsztat chciał 250 plus graty musi byś jakiś sposób ....a sprawdzałeś wszystkie kable od sterowników i przewody od podciśnień nawet te od ogrzewania to jest podstawa w tym silniku mi padł siłownik od nawiewu i sie mulił kopcił a nawet potrafi zgasnąć



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn lip 23, 2007 14:32

Stachu_76 pisze:mam go 7 lat i miałem dziwne akcje ale jakoś z tego wychodziłem nie poddam sie warsztat chciał 250 plus graty musi byś jakiś sposób ....a sprawdzałeś wszystkie kable od sterowników i przewody od podciśnień nawet te od ogrzewania to jest podstawa w tym silniku mi padł siłownik od nawiewu i sie mulił kopcił a nawet potrafi zgasnąć
wiesz...to ja już nic nie wiem skoro siłownik od nawiewu ma wpływ na spalanie.. A gdzie jest ten siłownik? ja sprawdzałem podciśnienia..wymieniłem sporo o-ringów i uszczelek, krokowca, wtryskiwacz, ale dało to tyle ze nie gasł po odpaleniu a obroty dalej skakały.. na szczęście znalazła się kasa na wstawienie digifanta i właściwie niedługo podciśnienia nie będą już umnie miały takiego znaczenia itd..

zobaczymy..


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lip 23, 2007 15:01

tirsone pisze:i właściwie niedługo podciśnienia nie będą już umnie miały takiego znaczenia itd..
Tu to dopiero podciśnienie ma znaczenie (MAP sensor)



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn lip 23, 2007 15:41

toffic pisze:Tu to dopiero podciśnienie ma znaczenie (MAP sensor)
ma ale nie steruje ono pracą silnika w tak szerokim stopniu jak w Ke-jetronic. W którym masz nawet sterownik zapłonu działający na podciśnieniu. I sam przepływomierz który unosi się pod wpływem ruchu zasysanego powietrza. A w digi I nie ma przepływki tylko COpot więc trochę inaczej to działa. Z resztą nie spotkalem się jeszcze z opinią że ktoś stracił na zamianie mechanicznego wtrysku na elektroniczny.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Stachu_76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:51
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Stachu_76 » pn lip 23, 2007 18:17

tirsone pisze:A gdzie jest ten siłownik?
wszystkie tu klapki od nawiewów chodzą na podciśnieniu nawet MFA też go potrzebuje kumpel w TDI miał zamek centralny na podciśnienie szczelność jest podstawą Ke-jetronic powiedzieli mi za fri w''AUTOTRONIKU'' i u ROWIŃSKIEGO ale go nie chcieli z tego powodu
Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 20:20 przez Stachu_76, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lip 23, 2007 21:34

tirsone pisze:A w digi I nie ma przepływki tylko COpot więc trochę inaczej to działa. Z resztą nie spotkalem się jeszcze z opinią że ktoś stracił na zamianie mechanicznego wtrysku na elektroniczny.
No tu masz racje ale jak masz "dziurawy" kolektor to DIGI I tez nie będzie chodzić jak trzeba



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 194 gości