Nie przyspiesza na wysokich obrotach - zamula

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Nie przyspiesza na wysokich obrotach - zamula

Post autor: Maćkooo » sob lip 21, 2007 00:29

Witam
Mam problem tego typu iz moj golf mk2 1,6 gaznik nie przyspiesza na wysokich obrotach. Paliwo leci dolatuje a auto rozpedza sioe na wyzszych obroatach jak zółw. O wyprzedzaniu nie ma mowy. Dodam ze na poczatku tak do 2000obr/min jeszcze dosyc idzie. Ale potem to juz zmiana na wyzszy beig i znow moment idize i zamół. Gdzie szukac przyczyny. Dodam ze gaznik i w zasadzie cały silnik obcykane i czesci powymieniane.

Licze na
WAS :))


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
maxgt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 590
Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Auto: mk4 2.8 4m, lupo
Silnik: BDE
Kontakt:

Post autor: maxgt » sob lip 21, 2007 04:02

a płuca?? tzn. filtr powietrza bo siakiś tam magnetyzerów to niemasz rozumiem np. paliwowego



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » sob lip 21, 2007 06:22

Spróbuj go trochę 'przedmuchać' na biegu jałowym. Mi pomogło - jeździłem ciągle na niskich obrotach to się mulił, a teraz z weberem i stożkiem to aż się chce jeździć na 3.5k w górę;)


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob lip 21, 2007 09:12

Heh mysle ze nie ma tutaj czego przedmuchiwać gdyż gażnik porzedmuchany z 5 razy .
Kurcze nie wiecie gdzie szukać przyczyny??


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » sob lip 21, 2007 10:15

to jest pierburg 2e2 ?

Mnie do glowy przychodzi zawor wzbogacania mieszanki-taka membranka. U mnie tez byl mulowaty, profilaktycznie wymienilem te dwie membranki ( bo dostalem w rece zestaw z uzczelkami do gaznika ), plus DOBRZE ustawiony zaplon ( bo poprzednio go nie bylo, podcisnieniowy regulator ) i sie woz na prawde odmulil, wyprzedzanie to czysta przyjemnosc.

Sprawdz najlpierw zaplon, czy dobrze ustawiony



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob lip 21, 2007 13:59

Mis pisze:to jest pierburg 2e2 ?

Mnie do glowy przychodzi zawor wzbogacania mieszanki-taka membranka. U mnie tez byl mulowaty, profilaktycznie wymienilem te dwie membranki ( bo dostalem w rece zestaw z uzczelkami do gaznika ),
Gaznik mam jak nowy swszystkie membranki powymieniane.

Gorzej z zapłonem bo mechanicy to sa gogi i nie potrafia dobrze go wyregulowac kreca itd.
W kazdym razie na wolnych obrotach lekko faluje tzn obroty faluja minimalnie ale faluja.
A mzoe znacie jakis sposob na regulacje zapłonu prostym sposobem.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » sob lip 21, 2007 14:24

nie wiem czy masz kata, ale jesli tak to mozliwe ze jest juz przytkany



Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » ndz lip 22, 2007 18:54

Gaźnik nowy, a uszczelka między kolektorem a gaźnikiem też? Może lewizna...


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » ndz lip 22, 2007 19:17

a moze jest cos z cewka posprawdzaj tez :
cisnienie w cylindrach
polec rozdzielacza (moze byc uszkodzony)
krzywke rozdzielacza
jaka jest mieszanka czy nie jest za bogata czy za uboga
swiece zaplonowe



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » ndz lip 22, 2007 19:35

Podejrzewam zapłon ale czujnik halla sprawdzałem i cyka jest prostej budowy , cewka hmmm jak by była walnięta to nie wiem cxzy wogoile by chodził. MAm podejrzenia oprócz zapłonu do modułu zapłonowego lub wlasnie cewki. Ale dalczego tylko na wysokich nie posuwa do przodu a tak jesczze jakos na nizszych jedzie.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » pn lip 23, 2007 14:27

moze dlatego ze nie spala calego paliwa Jak jest zbyt bogata mieszanka wtedy go muli i moc spada


za szybki... ;-)

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pn lip 23, 2007 17:56

powtórze sie ale, sprawdz kata jak masz i oczywiscie filtr paliwa



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn lip 23, 2007 20:01

Kata juz dawno nie mam tez myslalem ze to onnn.

[ Dodano: 23 Lip 2007 20:03 ]
No własnie cos z tym spalaniem bedzie pewnie.
Ale dlaczego miałaby byc mieszanka za bogata jesli gaznik jest po wymianach.
A zapłon hmmm przyspieszyc czy opoznic??


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn lip 23, 2007 20:11

Maćkooo pisze: Ale dlaczego miałaby byc mieszanka za bogata jesli gaznik jest po wymianach.

reglacja gaznika oczywiscie byla ? I regulowali skald mieszanki sruba oraz na silowniku wolnych obrotow, prawda ?
A zapłon hmmm przyspieszyc czy opoznic??
Nie, podjedz do kogos kto naprawde umie go ustawic. Jak ustawisz prawidlowo zaplon, to dopiero wtedy mozna sie bawic w przyspieszanie lub opoznianie.

Co powiesz o kablach, palcu rozdzielacza, stanie kopulki, swiecach ? Moze byc tak, ze iskra jest za slaba + kiepsko ustawiony zaplon



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 310 gości