Wywala płyn chłodzący przez otwór bezpieczństwa w zbiorniku.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Wywala płyn chłodzący przez otwór bezpieczństwa w zbiorniku.

Post autor: Bananicho » ndz lip 22, 2007 18:10

Witam. Mam pytanie, takie jak w temacie. Czy jest to spowodowane, że zepsuł sie termost. Jakie jeszcze objawy zauważylem to to ze gdy jest nalane płynu to lini max. to gdy silnik chodzi i osiaga swoja optymalna temperaturę, widać jak się podnosi ilość płynu w zbiorniku. Pozdrawiam. Silnik 1,6 D.



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz lip 22, 2007 18:12

sprawdz oring pod korkiem stawiama na korek:) :foch:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

vwjaca1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lip 13, 2007 22:47
Lokalizacja: wl

Post autor: vwjaca1 » ndz lip 22, 2007 18:14

Poleciał ci termostat i masz na małym obiegu
Dlatego ci wodę wywala
Wymień jak najszybciej i będzie po kłopocie


Jetta by vwjaca1
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=117616

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz lip 22, 2007 18:14

krisvw pisze:sprawdz oring pod korkiem stawiama na korek:) :foch:
Wątpie w to. To niby czemu się podnosi poziom płynu ??



Awatar użytkownika
krisvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: sob cze 24, 2006 16:53
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: krisvw » ndz lip 22, 2007 18:16

podnosi sie dlatego ze rosnie wraz z temp korek nie trzyma cisnienia i wywala :) to proste jak budowa cepa:) :okej:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93557&start=0]Co z tymi szybami[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz lip 29, 2007 20:13

Termostat wymieniłem. Dzisiaj kumpel za mną jechał i mówił mi później ze szary dym leciał z rury wydechowej. Martwie sie czy nie trzeba juz uszczelki pod głowica wymienia, a najgorzej jak by była dziura w bloku :/ . Ogólnie moc silnika nie spadła. Jutro popróbuje z chłodnica. Ma ktoś jakiś pomysł.

Pozdrawiam.


MK2 JP lubi OR :D

seba277
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lip 21, 2007 21:02
Lokalizacja: śłąsk
Kontakt:

Post autor: seba277 » ndz lip 29, 2007 22:21

pojezdzij troche i zobacz czy na korku oleju i na bagnecie nie ma sladow odparowanej wody z oleju taki ser i czy nie ubywa ci cieczy chlodzacej jesli tak wtedy napewno uszczelka



Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » pn lip 30, 2007 21:08

Dzisiaj jechałem, rozgrzałem silnik, dawałem mu trochę po *#cenzura#* i wody nic nie ubyło, no może minimalnie w zbiorniczku ale to z poziomu max na min. Patrzałem na bagnet i czysty olej, także pod korkiem, nie było żadnych kropli wody. Po przejechaniu sie, odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i tylko para uchodziła. Z wężyka powrotnego woda leciała, zero bąbelków. A z chłodnica nic nie robiłem, nie chciało mi się :P. Nie wiem czemu wczoraj mi się takie rzeczy działy. Może układ był zapowietrzony, no ale żeby szary dym ?? Nie kumam, to są chyba jakieś dziwne uroki diesli :P

Pozdro.

Jak ma ktoś jakiś pomysł to pisać, na pewno nowa informacja się przyda.


MK2 JP lubi OR :D

Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » pn lip 30, 2007 22:52

czyli masz już OK??


[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » pn lip 30, 2007 23:53

rross, powiem szczerze, że nie wiem, musze na trase uderzyć i wtedy sie dowiem czy wszystko gra.
Jak bedzie to napisze.


MK2 JP lubi OR :D

Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » śr sie 01, 2007 21:11

to czekam na info,
a może ktoś jeszcze ma podobny problem?? :blush:


[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-8988.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » czw lis 15, 2007 18:58

Witam. Mi pekla glowica, w dwóch miejscach pomiedzy zaworami. Wode przepalalo, a sie dowiedzilem ze jakichs krocców na bloku silnika nie mialem dokreconych i nimi mi też wywalalo wode. Dałwm auto na warsztat do znajomego i czekam juz 1,5 miecha na auto, jutro prawdopodobnie odbieram, ciezko bylo dostac dobra głowice do 800 zl, była sprawdzona i wszystko ok, koszt calkowity chyba 1400 -1500 zl. Pozdro.


MK2 JP lubi OR :D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 377 gości