Przepływomierz powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jacekdzulynski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:15
Lokalizacja: Anglia

Przepływomierz powietrza

Post autor: jacekdzulynski » pn lip 16, 2007 18:38

małe pytanko czy przepływomierz można wyczyścic samemu podobnie jak przepustnice ??



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn lip 16, 2007 20:22

Lepiej nie ponieważ jest tam cieniutki włosek i łatwo go zerwać a to kosztuje od 300 do 500zł



Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » wt lip 17, 2007 07:03

Hej!

http://www.roadsleeper.com/gti/maf.html, nie próbowałem tego sposobu, ale chyba mnie także to czeka. Ale zanim zabierzesz się do czyszczenia upewnij się na 100%(!!!!), że musisz czyścić przepławkę, np vagiem w testach dynamicznych.
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 07:04 przez scss, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam Grzesiek.

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt lip 17, 2007 08:55

Dokladnie , w srodku jest cienki drucik termiczny jak go uszkodzisz strumieniem wody to juz koniec.



lukaszmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 04, 2005 20:59
Lokalizacja: Osięciny
Kontakt:

Post autor: lukaszmik » wt lip 17, 2007 14:09

scss pisze:Hej!

http://www.roadsleeper.com/gti/maf.html, nie próbowałem tego sposobu, ale chyba mnie także to czeka. Ale zanim zabierzesz się do czyszczenia upewnij się na 100%(!!!!), że musisz czyścić przepławkę, np vagiem w testach dynamicznych.
link nie działa,
po drugie w jaki sposób można wykonać vagiem testy dynamiczne przepływki ?


GOLF IV [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/279073.html][img]http://images.spritmonitor.de/279073_5.png[/img][/url]
GOLF III [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/190782.html][img]http://images.spritmonitor.de/190782_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » wt lip 17, 2007 14:20

1. Sorki już poprawiłem:
http://www.roadsleeper.com/gti/maf.html wyrzuć przecinek na końcu linku :-)

2. Podpinasz vaga wchodzisz do sterownika silnika i wybierasz log (kanały 3,8,11 - piszę z pamięci więc mogę się pomylić). Potem jazda autem i na 3 biegu 1500 obr/min i sprawdzasz jakie wartości zalogował vag -> od razu wiadomo.
Jutro dokładniej opisze :-) dziś brak czasu.


Pozdrawiam Grzesiek.

lukaszmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 04, 2005 20:59
Lokalizacja: Osięciny
Kontakt:

Post autor: lukaszmik » wt lip 17, 2007 14:26

scss pisze:1. Sorki już poprawiłem:
http://www.roadsleeper.com/gti/maf.html wyrzuć przecinek na końcu linku :-)

2. Podpinasz vaga wchodzisz do sterownika silnika i wybierasz log (kanały 3,8,11 - piszę z pamięci więc mogę się pomylić). Potem jazda autem i na 3 biegu 1500 obr/min i sprawdzasz jakie wartości zalogował vag -> od razu wiadomo.
Jutro dokładniej opisze :-) dziś brak czasu.
Dzięki za link.
Czekam do jutra na opis sprawdzenia przepływki wagiem :D


GOLF IV [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/279073.html][img]http://images.spritmonitor.de/279073_5.png[/img][/url]
GOLF III [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/190782.html][img]http://images.spritmonitor.de/190782_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » śr lip 18, 2007 07:35

Hej!
Jak obiecałem:

Podłącz lapka do auta z VAGiem. Odpal silnik (bieg jałowy). Na Vagu wybierz [Select Control module] -> potem elektronikę silnika [01 Engine] -> potem odczytywanie bloku wartości mierzonych [Meas. Block - 08]: tu ustaw grupy002 008 i 011.

Potem w auto i jedziesz. Gdy dojedziesz do 3 biegu to klikasz LOG w vagu ( zaznaczyłem kółkiem na obrazku w załaczniku). Chodzi o to aby zarejestrować dane przy prędkości obrotowej silnika gdzieś od 1000 do 4500obr. Vag zapisze ci plik z rozszeżeniem .csv. Ten plik do execla i masz ładne dane a potem to już porównujesz.
Pole nr 2 wskazuje wartość jaka powinna być a pole 3 zmierzoną jeśli znacznie się różnią to masz przepływke do wymiany.
Obrazek


Pozdrawiam Grzesiek.

lukaszmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 04, 2005 20:59
Lokalizacja: Osięciny
Kontakt:

Post autor: lukaszmik » śr lip 18, 2007 09:21

scss pisze:Hej!
Jak obiecałem:

Podłącz lapka do auta z VAGiem. Odpal silnik (bieg jałowy). Na Vagu wybierz [Select Control module] -> potem elektronikę silnika [01 Engine] -> potem odczytywanie bloku wartości mierzonych [Meas. Block - 08]: tu ustaw grupy002 008 i 011.

Potem w auto i jedziesz. Gdy dojedziesz do 3 biegu to klikasz LOG w vagu ( zaznaczyłem kółkiem na obrazku w załaczniku). Chodzi o to aby zarejestrować dane przy prędkości obrotowej silnika gdzieś od 1000 do 4500obr. Vag zapisze ci plik z rozszeżeniem .csv. Ten plik do execla i masz ładne dane a potem to już porównujesz.
Pole nr 2 wskazuje wartość jaka powinna być a pole 3 zmierzoną jeśli znacznie się różnią to masz przepływke do wymiany.
[url=http://images23.fotosik.pl/30/ea4bbec5e7e17ec2m.jpg]Obrazek[/URL]

Po pierwsze - wielkie dzięki za szczegółowy opis.
Po drugie - do jakiego auta się podłączałeś, żeby zrobić ten zrzut vagowski??


GOLF IV [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/279073.html][img]http://images.spritmonitor.de/279073_5.png[/img][/url]
GOLF III [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/190782.html][img]http://images.spritmonitor.de/190782_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
scss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: wt cze 27, 2006 07:37
Lokalizacja: GWE
Auto: Bora Variant 1.6 AUS, Polo 6N2 1.4 AUD, Amarok 4Motion BiTDI 2.0

Post autor: scss » śr lip 18, 2007 09:37

lukaszmik pisze: Po pierwsze - wielkie dzięki za szczegółowy opis.

nie ma za co :-)
lukaszmik pisze: Po drugie - do jakiego auta się podłączałeś, żeby zrobić ten zrzut vagowski??
Bora: 2.0 APK, 99r, vag: 311.2-N , (obrazek nie jest mój, znalazłem na necie (forum passata), chodziło mi tu o pokazanie guzika "log", także nie sugerować się tym zrzutem ekranu,ok?)
Ostatnio zmieniony śr lip 18, 2007 09:40 przez scss, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam Grzesiek.

jacekdzulynski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:15
Lokalizacja: Anglia

Post autor: jacekdzulynski » ndz lip 22, 2007 12:34

dzięki chłopaki ja go sprawdziłem vagiem i to był przepływomierz wiec go wymieniłem dzięki za pomoc pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 501 gości