Wyciek ze skrzyni, klakson nie dziala, brak homologacji

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Wyciek ze skrzyni, klakson nie dziala, brak homologacji

Post autor: fix123 » sob lip 21, 2007 13:20

witam
jestem po przegldzie golfina moja goscu sie dowala do ze wyciek ze skrzyni jest powiedzie jak moge to zorbic i czy macie jakies fotki po kolei albo dobra kasiazke golf 1.3 91 rok po drugie brak klaksona cos nie dziala po trzecie nie ma przeciwmgielnego nie wspomne o homologacje na kierownice momo nie stety tak kupielm i nie dostalem jak moge to uzyskac.???
Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 23:08 przez fix123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob lip 21, 2007 18:24

No z tym klaksonem to po pierwsze on działa tylko przy włączonym zapłonie (na początku, jak dostałem golfika to też się chciałem brać za naprawę klaksonu, a tu taka niespodzianka). Zakładamy jednak, że to wiesz - przyczyna może więc tkwić w samym klaksonie - koło akumulatora, na wewnętrznej stronie błotnika, przyreflektorze masz złączkę od klaksonu - sprawdź czy jest tam +12V i masa. Jak tak, to prawdopodobnie sam sygnał do wymiany, jak nie, to prawdopodobnie styki przy kierownicy - jak zdejmiesz kierownicę, to będziesz miał na niej taki pierścień metalowy, a na kolumnie kierownicy taką blaszkę - która lubi się zabrudzić, albo ułamać.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » sob lip 21, 2007 19:14

Lipek81 pisze:No z tym klaksonem to po pierwsze on działa tylko przy włączonym zapłonie (na początku, jak dostałem golfika to też się chciałem brać za naprawę klaksonu, a tu taka niespodzianka). Zakładamy jednak, że to wiesz - przyczyna może więc tkwić w samym klaksonie - koło akumulatora, na wewnętrznej stronie błotnika, przyreflektorze masz złączkę od klaksonu - sprawdź czy jest tam +12V i masa. Jak tak, to prawdopodobnie sam sygnał do wymiany, jak nie, to prawdopodobnie styki przy kierownicy - jak zdejmiesz kierownicę, to będziesz miał na niej taki pierścień metalowy, a na kolumnie kierownicy taką blaszkę - która lubi się zabrudzić, albo ułamać.
dzieki za info...sprawdze a jak zreszta wiesz moze??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob lip 21, 2007 21:52

Co do przeciwmgielnego, to sprawdź żarówkę - ale tylko w lewej lampie - w prawej oryginalnie nie ma żarówki a otwór jest zaślepiony. Jak nie żarówka to bezpiecznik, a jak nie bezpiecznik, to wyłącznik - poza tym przy każdym z tych elementów mogą być zaśniedziałe styki, więc na to też zwróć uwagę. Co do skrzyni, to też chciałbym wiedzieć, jak usunąć wyciek, bo sam mam. Jak jest nieduży, to umyj skrzynię przed przeglądem - może przejdzie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » sob lip 21, 2007 22:04

Lipek81 pisze:Co do przeciwmgielnego, to sprawdź żarówkę - ale tylko w lewej lampie - w prawej oryginalnie nie ma żarówki a otwór jest zaślepiony. Jak nie żarówka to bezpiecznik, a jak nie bezpiecznik, to wyłącznik - poza tym przy każdym z tych elementów mogą być zaśniedziałe styki, więc na to też zwróć uwagę. Co do skrzyni, to też chciałbym wiedzieć, jak usunąć wyciek, bo sam mam. Jak jest nieduży, to umyj skrzynię przed przeglądem - może przejdzie.
dzieki dzieki bede sprawdzal no ja juz jestm po naszczescie kolo byl spox i wbil mi przeglad ale chciabym to zrobic



rychu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 23:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rychu » ndz lip 22, 2007 00:06

na prostych (!) kołach odkręć kierę i sprawdź, czy czarny kabelek ze styków piszczałki nie jest zerwany przed pierścieniem ślizgowym... u mnie tak było, że tasiemka od airbaga się gdzieś przetarła, wylazła, wkreciła nie-tam-gdzie-trzeba i przecięła przewód klaksonu


[i]quidquid latinum dictum est, altum viditur[/i]

[img]http://www.maly.subtech.pl/userbar_dug.gif[/img]

[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/186581.html][img]http://images.spritmonitor.de/186581_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » ndz lip 22, 2007 08:03

Zobacz czy na kierownicy masz wytłoczony znak homologacji "Exx" w kółku. xx - jest to numer ktraju homologującego dany element. Wystarczy że jest wytłoczone (tak jak jest odlane na lampach).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » ndz lip 22, 2007 11:56

zodiak pisze:Zobacz czy na kierownicy masz wytłoczony znak homologacji "Exx" w kółku. xx - jest to numer ktraju homologującego dany element. Wystarczy że jest wytłoczone (tak jak jest odlane na lampach).

dzieki napewno sprawdze pozdr



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt lip 24, 2007 21:02

fix123 czyli kierownicę miałeś wymienianą na nie orginalną. Co do światła przeciwmgłowego tylniego to do mnie ostanio też gościu się czepił. Ja wielce zdziwiony odpowiedziałem, że nigdy nie było. Po za tym nie ma w tylniej lampie żarówki do światła przeciwmgłowego i nie dochodzi do lampy napięcie. To już mój drógi mk2 i w obydwu jest ta samo. Facet zwątpił. Apropo jeszcze światła przeciwmgłowego to nigdy nie widziałem w żadnym mk2 aby działało. Trochę to dziwne. Odnośnie wycieków ze skrzyni, to jeśli są one w okolicy wałów pędnych wystarczy wymienić uszczelniacze. :okej: :rotfl: :okej:


VWpower Golf

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lip 24, 2007 21:06

GENE pisze:Apropo jeszcze światła przeciwmgłowego to nigdy nie widziałem w żadnym mk2 aby działało.
Ja w swoim miałem, ale brak było żarówki. Było to w ciemnych lampach Hella. Był tylko taki problem że żarówka musiała być czerwona bo lampa miała białe szkło (jak cofania).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » wt lip 24, 2007 21:19

GENE pisze:fix123 czyli kierownicę miałeś wymienianą na nie orginalną. Co do światła przeciwmgłowego tylniego to do mnie ostanio też gościu się czepił. Ja wielce zdziwiony odpowiedziałem, że nigdy nie było. Po za tym nie ma w tylniej lampie żarówki do światła przeciwmgłowego i nie dochodzi do lampy napięcie. To już mój drógi mk2 i w obydwu jest ta samo. Facet zwątpił. Apropo jeszcze światła przeciwmgłowego to nigdy nie widziałem w żadnym mk2 aby działało. Trochę to dziwne. Odnośnie wycieków ze skrzyni, to jeśli są one w okolicy wałów pędnych wystarczy wymienić uszczelniacze. :okej: :rotfl: :okej:

dzieki za info kapac nie kapie mocno tylko jest mokro a powiedz mi ok uszczelniaczne duzo to roboty aby to wymienic??



Awatar użytkownika
GENE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: pt mar 25, 2005 22:22
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: GENE » wt lip 24, 2007 21:32

fix123 z uszczelniaczami jest nie wiele roboty, ale musisz mieć odpowiednie klucze (torx lub gwiazdkę, nie pamiętam) żeby zdjąć wewnętrzne przeguby, te przy skrzyni. W warsztacie zajmuje im to nie wiele około 0,5 godziny. :rotfl: :rotfl: :rotfl:


VWpower Golf

fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fix123 » wt lip 24, 2007 21:48

GENE pisze:fix123 z uszczelniaczami jest nie wiele roboty, ale musisz mieć odpowiednie klucze (torx lub gwiazdkę, nie pamiętam) żeby zdjąć wewnętrzne przeguby, te przy skrzyni. W warsztacie zajmuje im to nie wiele około 0,5 godziny. :rotfl: :rotfl: :rotfl:


oki..bede walczyl jak znjade troche czasu i kasy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości