Problem z pracą silnika 1.8 KR 16v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Silverthief
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob lip 21, 2007 19:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Problem z pracą silnika 1.8 KR 16v
Witam mam następujący problem... mianowcie auto ma problem z wkręceniem sie w obroty... jak dodam gazu do konća odrazu to sie dławi i przygasa... a jak stopniowo dodaje gazu to nieraz sie wkręci... ale nie w więcej niż 5tyś obrotów... nie mam pojęcia co mu dolega...
Na początek sprawdź wydatek pompy paliwa.
Przy napięciu 12V wydatek wynosi 760cm3 przez 30 sekund (ważne jest napięcie bo przy 9V wynosi 330cm3 a przy 10V 450cm3).
Jak wydatek za mały to albo pomapa albo filtr paliwa.
Przy napięciu 12V wydatek wynosi 760cm3 przez 30 sekund (ważne jest napięcie bo przy 9V wynosi 330cm3 a przy 10V 450cm3).
Jak wydatek za mały to albo pomapa albo filtr paliwa.
Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 21:02 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Silverthief
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob lip 21, 2007 19:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
JAK SPRAWDZIĆ TEN WYDATEK POMPY PALIWA??? I GDZIE SPRAWDZAĆ NAPIĘCIE..... POMPE KUPIŁEM NOWĄ ALE TO NIC NIE DAŁO//// MOŻE TO KWESTIA TEGO NAPIĘCIA....filtr paliwa też jest nowy//// wiec niewiem gdzie jest problem.......zodiak pisze:Na początek sprawdź wydatek pompy paliwa.
Przy napięciu 12V wydatek wynosi 760cm3 przez 30 sekund (ważne jest napięcie bo przy 9V wynosi 330cm3 a przy 10V 450cm3).
Jak wydatek za mały to albo pomapa albo filtr paliwa.
Ostatnio zmieniony ndz lip 22, 2007 10:45 przez Silverthief, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości